تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت: قیمت دلار از نظر دولت غیر واقعی است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: محمدباقر نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان، اغلب مدیران خواستار افزایش بودجه استان شدند.

وی در ادامه بیان‌داشت: استان هرمزگان همچون دیگر استان‌هایی که از منابع خاص نفتی و یا به دلیل مرزی بودن و وجود بنادر و همچنین ورود و خروج کالاها می‌تواند مالیات بیشتر و درآمد متناسب‌تری داشته باشد.

معاون رئیس جمهور تصریح‌کرد: در حال حاضر برای استان هرمزگان نیز همچون دیگر استان‌ها، شاخص‌هایی برای توزیع اعتبارات در نظر گرفته شده است.

نوبخت ابرازداشت: در اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، طرح‌های عمرانی استانی در هرمزگان نسبت به سال قبل 48 درصد رشد داشته است .

وی ادامه داد: استان هرمزگان همچنین اعتبارات خاص خود را از یک جدول 2-10 که برای ماده 180 در آینده‌ای نزدیک آن را توزیع می‌کنیم دریافت می‌کند.

معاون رئیس جمهور به رشد 12 درصدی اعتبارات سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره داشت و عنوان‌کرد: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان هرمزگان حدود 48 درصد رشد داشته است.

نوبخت در پایان، قیمت کنونی دلار از نظر دولت را قیمت غیر واقعی خواند و گفت: در تلاشیم تا وضعیت موجود را بهبود ببخشیم.




۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن