تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798270599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جناب‌خان به خندوانه نمی‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جناب‌خان به خندوانه نمی‌آید
مالک معنوي عروسک جناب‌خان هنوز براي آمدن اين عروسک به «خندوانه» رضايت نداده و حداقل در چند قسمت اول «خندوانه» احتمال حضور اين کاراکتر محبوب وجود ندارد، با وجود اين گفته مي‌شود مشکل جناب خان با توافق مالي دو طرف حل خواهد شد.
نویسنده : محمدصادق عابديني 


عروسک «جناب‌خان» اولين بار در سريال «کوچه مرواريد» که سريالي کودکانه توليد شده براي شبکه نمايش خانگي بود به کار گرفته شد. سريالي که در شبکه نمايش خانگي حضور موفقي نداشت و جناب‌خان نيز کارش در آن سريال نگرفت. تا اينکه در فصل دوم خندوانه به اين مجموعه معرفي شد. عروسکي بنفش با لهجه جنوبي که از لبوفروشي گرفته تا دلالي هر کاري مي‌کند و در عين اينکه مرام و معرفت دارد يک لاف‌زن تمام‌عيار است.
تا پيش از حضور جناب‌خان بار طنز برنامه خندوانه با حضور شخصيت «نيما» شکل مي‌گرفت که با ورود عروسک جناب‌خان جايگاه «نيما» تا حد زيادي تحت تأثير قرار گرفت و کمرنگ شد.
با وجود اينکه رامبد جوان تلاش کرده است حضور جناب‌خان تکراري و عادي نشود، اما محبوبيت اين عروسک باعث شد حضور کاراکتر جناب‌خان در هر فصل بيشتر از فصل پيش شود، اما در فصل جديد گويا خبري از جناب‌خان نيست.

داستان از اين قرار است که سعيد سالارزهي، کارگردان سريال «کوچه مرواريد» که جناب‌خان را به ثبت رسانده مخالفت خود را با حضور اين عروسک اعلام کرده است و برخلاف آنچه عوامل خندوانه مي‌خواستند کار را با رفاقت پيش ببرند، سالارزهي مي‌گويد: اکنون ما دو نگراني داريم؛ يکي اينکه جناب‌خان در يک برنامه روتين مثل «خندوانه» به روزمرگي برسد و دوم اينکه ما در اين دو سال هيچ منفعت مالي به عنوان مالک و خالق اين عروسک نداشتيم در حالي‌که حضور جناب‌خان در شبکه نسيم و تلويزيون باعث تبليغات و منافع زيادي شده است.

البته نگراني اولي که کارگردان «کوچه مرواريد» عنوان مي‌کند، تقريباً بي‌معناست، چون جناب‌خان در حالي از سريال کودکانه «کوچه مرواريد» به خندوانه آمد که به معناي مطلق کلمه گمنام بود و هرچه شهرت و محبوبيت براي اين عروسک به ارمغان آمده، محصول برنامه خندوانه است، اما در مورد نگراني دوم مي‌توان حق را به سالارزهي داد.
وي در سال 90 جناب‌خان را ثبت کرده و مالک اين عروسک به شمار مي‌رود، گرچه نمونه‌هاي خارجي جناب‌خان بسيار زياد هستند، اما سالارزهي مي‌گويد: «حدود چند سال براي خلق اين شخصيت و جزئياتي که دارد، فکر شد. نيما مجلسي اولين اتودها را روي اين عروسک زد و هديه هاشمي آن را خلق کرد». اين عروسک اکنون به محل مناقشه تبديل شده است.

«خندوانه» فعلاً جايگزيني براي جناب خان ندارد و احتمالاً مجبور است با سالارزهي به توافق برسد. همان‌طور که سالارزهي مي‌گويد، تلويزيون از وجود جناب‌خان کسب درآمد و سود داشته و احتمالاً اين کارگردان در پي اين است که از حق مالکيت خود براي کسب در آمد استفاده کند. تا به حال سه فصل از برنامه خندوانه از تلويزيون پخش شده و آخرين حضور اين برنامه در شبکه نسيم به روزهاي پيش از محرم امسال باز‌مي‌گردد. اکنون توليد فصل پنجم «خندوانه» آغاز شده و قرار است اولين قسمت از فصل جديد اين برنامه تلويزيوني شب يلدا از شبکه نسيم پخش شود.
بينندگان برنامه خندوانه در فصل جديد شاهد تغيير در استوديوي برنامه خواهند بود. اين تغيير به دليل جابه‌جايي محل ساخت برنامه خندوانه و طراحي جديد دکور است. به گفته تهيه‌کننده اين برنامه به جز وضعيت مبهم حضور جناب‌خان تغييرات چنداني در عوامل خندوانه ايجاد نشده است.
خندوانه که در فصل‌هاي قبلي از بازيگران سينما و تلويزيون براي اجراي مسابقه خنداننده (استندآپ کمدي) استفاده مي‌کرد، در سري جديد اين مسابقه را با حضور شرکت‌کنندگان مردمي برگزار خواهد کرد و از همين رو مسابقه «خنداننده شو» طراحي و اجرا مي‌شود. با وجود اين تغييرات، اما هنوز اين‌گونه به نظر مي‌رسد که خندوانه بدون جناب‌خان يک برنامه کامل نخواهد بود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن