تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817060793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران پتانسیل خوبی برای فیلمسازی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ایران پتانسیل خوبی برای فیلمسازی دارد
ایران پتانسیل خوبی برای فیلمسازی دارد مدیر هفته منتقدان جشنواره فیلم ونیز معتقد است: در ایران پتانسیل و انرژی خوبی برای فیلمسازی وجود دارد اما مشکل اینجاست که فیلمسازان بدانند چطور از این انرژی باید استفاده کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز،جیونا ناتزارو که در دهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت حضور داشت و قبلا هم برای این رویداد به ایران سفر کرده بود،  بیان کرد:‌ شرکت در این جشنواره یک موقعیت خاص برای من بود تا با فیلمسازان و مدیر برنامه‌های ایرانی آشنا شوم. هرچند در طول این سال‌ها فیلم‌های بیشتر بزرگان سینمای ایران را دیده‌ام، اما در چند سال اخیر آثار مستندی از ایران تماشا کردم که برایم جالب بودند.

وی که برنامه‌ریز فستیوال سوئیس نیز هست، اضافه کرد:‌ البته بین دو گونه سینمایی مستند و داستانی به طور کلی تفاوتی نمی‌بینم چون به نظرم سینما، سینماست. فیلمساز از چشم خود یک اثر را می‌بیند و وقتی دوربین را به سمتی می‌چرخاند، حتما یک نگاه جدید وجود دارد، به همین دلیل حتی وقتی فیلمی خوب نیست هم می‌توان حداقل در آن نگاه تازه‌ای پیدا کرد.

ناتزارو درباره تاثیر حضورش در جشنواره مستند حقیقت اظهار کرد: من در اینجا هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم، چون این فیلمسازان ایرانی هستند که باید خودشان کاری انجام دهند. ما اگر به اندازه کافی باهوش باشیم متوجه می‌شویم که آن‌ها چه می‌کنند و طبق برنامه‌ریزی خود آثار آن‌ها را انتخاب می‌کنیم. البته این را هم باید تاکید کنم که گاهی برنامه‌ریزان فقط روی سلیقه خود کار می‌کنند و همین باعث می‌شود فیلمسازان فکر کنند باید تغییر فرم دهند تا به یک ایده خاصی که یک فستیوال مشخص بر آن تأکید دارد، برسند.

او ادامه داد: نکته مهمی که در جشنواره امسال سینما حقیقت متوجه شدم این است که اینجا انرژی خوبی وجود دارد و مشکل این است که بدانیم چطور باید از این انرژی استفاده شود. فیلمسازان ایرانی باید بدانند که می‌خواهند با این انرژی چه کاری انجام دهند.

وی تاکید کرد: برای من به عنوان یک برنامه‌ریز و مدیر سینمایی، ایران پتانسیل خیلی خوبی برای فیلمسازی دارد، اما در نهایت مهم این است که فیلمسازان ایرانی خودشان بدانند قصد دارند در چه مسیری کار را دنبال کنند.

ناتزارو که از حضور در تهران لذت برده بود، همچنین گفت:‌ من در انتهای سفر به ایران مهمترین چیزی که از این کشور با خود می‌برم آدم‌هایی هستند که در این شهر دیدم و الان احساس می‌کنم مردم تهران در قلب من هستند. شاید حرفم به نظر کمی غیرقابل باور باشد، اما واقعا چنین احساسی دارم. در این شهر انسان‌هایی فوق‌العاده، شجاع و خلاق دیدم که دنبال دیدگاه‌های جدید هستند و در کنار فیلم‌هایی که نتوانستم ببینم و صاحبان‌شان در اختیار من گذاشتند تا برای تماشا ببرم، مهمترین چیزی که با خود خواهم برد همین برداشتی است که از مردم این شهر پیدا کرده‌ام.
 

منبع: ایسنا


95/9/24 - 08:54 - 2016-12-14 08:54:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن