تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816962152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود Microsoft PowerPoint 2016 v15.23.2 MacOSX - نرم افزار مایکروساف


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی دانلود:
دانلود Microsoft PowerPoint 2016 v15.23.2 MacOSX - نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت برای مک





برنامه Microsoft PowerPoint 2016 يکي از برنامه هاي بسته نرم افزاري Office به شمار ميرود که با آن ميتوانيد مجموعه اسلايدهايي که متن را با متن هاي رسم شده Clipart، عکس، صدا، تصوير و حتي جلوه هاي ويژه متحرک نمايش دهيد. سپس ميتوانيد کارتان را به اسلايدهاي 35mm تبديل کنيد. علاوه بر اينها چون Microsoft Power Point يک Package است ميتوانيد سند هاي Word، کاربرگهاي Excel را به صورت گرافيک و متن و به Microsoft Power Point اضافه نماييد. در حقيقت Microsoft Power Point قسمت سمعي، بصري برنامه Office است.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft PowerPoint:
- Tell Me What You Want to Do
این قابلیت جدید روشی سریع و آسان برای دریافت راهنمایی در هر فرآیند یا قابلیت است. تنها کافی ست نشانگر را روی آیکن لامپ روشن بگذارید یا روی گزینه Tell Me What You Want to Do کلیک کرده و سؤال مورد نظرتان را تایپ نمایید. به عنوان مثال، add animation (اضافه کردن انیمیشن) را اضافه کنید تا چند گزینه مرتبط با کلمه ای که وارد کرده اید برایتان فهرست شود. یکی از گزینه ها را انتخاب کنید تا زیر منوهای قابلیت ها، گزینه های اضافه، دستورالعمل ها یا سایر زیر منو ها ظاهر شوند. در مورد این مثال، زیر منوی انیمیشن ظاهر می شود که چند جلوه گوناگون را نمایش می دهد. در میان این فهرست بگردید، یا یکی از زیر منوهای More Effects (جلوه های بیشتر) را انتخاب کنید تا گزینه های بیشتری را مشاهده کنید.
- تالیف مشارکتی
اکنون می توانید برنامه ها یا پروژه ها را در میان حافظه ابری به اشتراک بگذارید. روی منوی روبان روی گزینه Share کلیک کنید تا کنفرانسی که قرار است ارائه دهید را روی SharePoint، OneDrive یا OneDrive ذخیره نمایید. سپس پنل Share از شما می خواهد تا افراد مورد نظر خود را دعوت کنید تا پروژه های خود را با آنان به اشتراک بگذارید. برای دسترسی به کتاب آدرس Outlook، روی آیکن کتاب کوچک واقع در سمت راست بخش Invite People کلیک کنید. زمانی که این گزینه انتخاب شد، روی بخش تاییدیه ها در زیر گزینه Invite People کلیک کنید تا به شرکایتان اجازه دسترسی به اسناد و مدارک را بدهید، و در صورت تمایل بتوانند وارد پیام شوند. در نهایت روی گزینه Share کلیک کنید.
بنابراین پاورپوینت ایمیلی برای همکارانتان ارسال می کند و از آنان دعوت می کند تا ارائه شما را مشاهده یا ویرایش کنند. همچنین می توانید یک نسخه کپی شده یا PDF ارائه خود را به صورت ایمیل پیوست نمایید.
تذکر: File > History را انتخاب کنید تا فهرستی از همه تغییرات را مشاهده نمایید و/یا به نسخه های قدیمی تر دسترسی پیدا کنید. همچنین توجه داشته باشید زمانی که ارائه خود را به صورت ویدئو در می آورید، می توانید رزولوشن فایل را بر اساس صفحه نمایش انتخاب کنید.
- Smart Lookup و Bing Insights
این قابلیت، در واقع مدل پیشرفته قابلیت Smart Lookup سابق در نسخه 2013 است که نام آن نیز به Bing Insights تغییر یافته است. این گزینه دسترسی سریع و آنی تنها با یک کلیک به اینترنت را توسط منابع متعددی مانند Bing Snapshot، ویکی پدیا، دیکشنری آکسفورد و جستجوی تصویر بینگ به کاربر می دهد.
از یکی از اسلاید ها کلمه یا عبارتی را انتخاب کنید، روی آن راست کلیک کنید، سپس از منوی پایینی Smart Lookup را انتخاب کنید. پنل Smart Lookup در سمت راست ظاهر می شود و چندین نتیجه واژه ای که جستجو کرده اید را نمایش می دهد (در صورتی که تصاویر نیز وجود داشته باشد هم ظاهر می شوند). پایینتر بروید تا همه نتایج را ببینید.
پنل Smart Lookup دو گزینه برای معیار جستجو دارد: Explore برای اطلاعات و تصاویر یا Define برای تعاریف، مترادف ها، گزینه های قواعد دستوری و اصل و ریشه کلمه.
- ترکیب فرمول ها
این قابلیت در Word و Excel 2016 هم موجود هستند. Insert و سپس Equation را انتخاب کنید و در میان فهرست یا Library یکی را انتخاب نمایید، یا اینکه Insert > Equation > Ink Equation را برگزینید و به صورت دستی یکی را روی صفحه استاندارد مخصوص طراحی بنویسید (با قلم، ماوس یا انگشتان خود) که سپس Office آن را به متن تبدیل می کند. گزینه های روی صفحه طراحی عبارتند از Write یا نوشتن، Erase یا حذف کردن، Select & Correct یا انتخاب و تصحیح و Clear یا پاک کردن. قابلیت Math یا ریاضی نیز موجود است که به کار همه افراد نمی آید.
- گرافیک ها
تعدادی قابلیت گرافیکی جدید نیز اضافه شده است: انتقال جدیدی به نام Morph؛ یک قابلیت کمکی به نام Design Ideas؛ تعدادی فرمت جدید و سریع برای شکل ها و پنج نوع نمودار جدید.
- انتقال Morph
اختلافات جزئی انتقال بین اسلاید ها می تواند به معنی تفاوت بین ارائه جالب و جذاب و مخاطبین خسته و خواب آلود باشد. این قابلیت انتقال Morph جدید باعث می شود ابزارها و گزینه ها در حین پنهان شدن در داخل یا بیرون چارچوب متحرک نشان داده شوند. اسلاید ها باید یک یا چند ابزار مشترک داشته باشند تا این قابلیت کار کند.
آسان ترین روش برای تنظیم انتقال Morph این است که همه ابزارها را روی اولین اسلاید ایجاد کنید، سپس آن اسلاید را به هر تعداد که لازم است کپی کنید. سپس به ابزارهای دیگر بروید، بعضی از آن ها را حذف یا آن ها را مرتب کنید تا از یک اسلاید به اسلاید بعدی ظاهر شود.
- فرمت های شکل سریع
این قابلیت روش دیگری ست که به طراحان کمک می کند تا به سرعت ارائه خود را به اسلاید تبدیل کنند. بجای اینکه همیشه سبک های جدیدی برای ارائه خود خلق کنید (که کاری زمانبر است)، پاور پوینت جدید تعدادی سبک طراحی از قبل تنظیم کرده که می توانید آن ها را با یک کلیک بکار ببرید. اگر می خواهید روی طراحی بیشتر کار کنید، کلیک روی هر پالت رنگ راحت تر از آن است که همه جلوه ها را انتخاب کنید.
یک شکل طراحی کنید. روی Quick Styles کلیک کنید، اگرچه هنوز هم در حالت انتخاب شده باشد، سپس از منو یک پیش تنظیمات را انتخاب کنید. هر زمان که شکلی انتخاب شد، منوی ابزارهای Format/Drawing به طور اتوماتیک گروه Drawing را نمایش می دهند.
- ایده های طراحی
این قابلیت جدید چند "ایده طراحی" (Design Ideas ) برای چیدمان هر اسلاید در متن ارائه شما پیشنهاد می کند که اجزای گرافیک را در بر می گیرد. این قابلیت مانند یک مشاور است که متن شما را بررسی می کند و ایده هایی برای کنفرانسی بهتر به شما ارائه می کند. همچنین عملکرد این قابلیت خودکار است: به محض اینکه وارد یک تصویر می شوید، پنل Design Ideas در سمت راست باز می شود، چند گزینه طراحی متفاوت را برای اسلاید جدید پیشنهاد می کند.
یکی از طراحی ها را انتخاب کنید، سپس محتوای بیشتری به اسلاید خود اضافه کنید. اگر هیچ یک از ایده های طراحی را نپسندیدید، پنل را ببندید و خودتان شروع به طراحی کنید.
- نمودارهای جدید
پاورپوینت دارای پنج نمودار جدید است که اعداد تان را به نمایش می گذارد: نمودار درختی یا Treemap، نمودار جعبه ای یا Box and Whisker، نمودار دما یا Sunburst، نمودار مستطیلی یا Pareto و نمودار آبشاری یا Waterfall. فقط کافی ست گزینه های Insert و سپس Chart را کلیک کنید، سپس یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید. زمانی که نموداری را تشکیل دادید، وارد داده های نمودار شوید تا شاهد تغییر تصویر باشید. روی علامت + کلیک کنید تا اجزای نمودار مانند عنوان، برچسب های داده ها و علائم را تغییر دهید. روی آیکن قلمو کلیک کنید تا سبک و رنگ را تغییر دهید.



PowerPoint Screenshot 1

PowerPoint Screenshot 2

PowerPoint Screenshot 3

PowerPoint Screenshot 4

PowerPoint Screenshot 5

Microsoft Office product that provides users with an interface to design multimedia slides to be displayed on a projection system or personal computer. The software incorporates images, sounds, videos, text, and charts to create an interactive presentation. Microsoft PowerPoint interacts with other Office products such as Microsoft Word and Excel, and is included with most Microsoft Office packages. Harness your thoughts in your very own digital notebook. Capture, organize, and share your ideas with digital notebooks that you can access on any device. Find things quickly with a powerful search engine that tracks your tags, indexes your typed notes, and recognizes text in images and handwritten notes. Bold, italicize, underline, highlight, insert files, pictures and tables—format your notes like you want. Easily share notebooks with friends, family, or colleagues so everyone can work together on travel plans, household tasks, or work projects.
PowerPoint features :
- Threaded comments enable you to have useful conversations right next to relevant text.
- Change the style of your presentation using theme variants, different color schemes for a theme.
- Presenter View gives you the tools to present with confidence, displaying the current slide, next slide, speaker notes, and a timer on your Mac, while projecting only the presentation to your audience on the big screen.
- The Animation pane helps you design and fine-tune animations.
- Coauthoring enables several people to work simultaneously in the same PowerPoint presentation.
- The Conflict Resolution view lets you visually compare conflicting changes, so you can easily decide what version to keep.
More info (open/close)

سیستم مورد نیاز OS X 10.10 or later

مشخصات شرکت سازنده: Microsoft
حجم فایل: 812 مگابایت
تاریخ انتشار: 20:20 - 95/4/10
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:





راهنمای نصب 
لینک های دانلود

دانلود - 812 مگابایت

بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب
راهنمای دانلود اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند Speed Download و یا Free Download Manager نصب کنید.برای دانلود هر فایل روی لینک آن راست کلیک کرده Copy Link بزنید و آن را وارد نرم افزار مدیریت دانلود خود کنید و سپس دانلود را شروع کنید.فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Stuffit و یا مشابه آن استفاده کنید.کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
www.p30download.comرمز فایل

لینک را کپی کنید


www.p30download.comرمز فایل





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی دانلود]
[مشاهده در: www.p30download.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سایتهای دانلود

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن