تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818908893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پای تایلند به صنعت نفت باز شد/ایران-تایلند تفاهم نفتی امضا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا: شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت تایلند، تفاهم نامه همکاری مشترکی برای مطالعه توسعه سه میدان نفتی چنگوله، دالپری و بلال امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی نفت، تفاهم نامه همکاری میان غلامرضا منوچهری، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران و «پراپات سوپون پونگ پیپات» معاون اجرایی شرکت ملی نفت تایلند (PTTEP) امروز امضا شد.
بر اساس توافق انجام گرفته بین شرکت نفت ایران و تایلند، مطالعات توسعه سه میدان نفتی چنگوله، بلال و دالپری به این شرکت تایلندی واگذار شده است.
غلامرضا منوچهری، در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: مطالعه این میدان ها به شرکت های دیگری نیز سپرده شده است و شرکت ملی نفت تایلند هم، ٦ ماه فرصت دارد تا نتایج مطالعات خود و طرح های پیشنهادی را برای توسعه این سه میدان، به شرکت ملی نفت ایران ارائه دهد.
این مقام مسئول با اشاره به الگوی جدید قراردادهای نفتی و طولانی مدت بودن دوره عملیاتی در این قراردادها، افزود: پیش نویس قرارداد نیز در اختیار شرکت PTTEP قرار خواهد گرفت.
معاون شرکت ملی نفت تاکید کرد: این شرکت تایلندی باید از همه توان کارشناسی خود برای مطالعه میدان های یاد شده استفاده کند.
وی، به سابقه فعالیت های شرکت PTTEP اشاره کرد و گفت: این شرکت در ١٤ نقطه جهان فعالیت می کند و سال ها پیش در حوزه های اکتشاف، با ایران نیز همکاری داشته است.
«پراپات سوپون پونگ پیپات»، معاون اجرایی شرکت ملی نفت تایلند هم یادآور شد: این تفاهم نامه به مشارکت راهبردی و بلندمدت با شرکت ملی نفت ایران منتهی خواهد شد.
این مقام تایندی، افزود: همه توان خود را در مطالعه این میدان ها به کار می گیریم و بر این اساس، پیش بینی می ...
[ مشاهده متن کامل پای تایلند به صنعت نفت باز شد/ایران-تایلند تفاهم نفتی امضا کردند در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]اخبار پیشنهادی:





سه شنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.tgju.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن