تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پای تایلند به صنعت نفت ایران باز شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت تایلند، تفاهم‎نامه همکاری مشترکی برای مطالعه توسعه سه میدان نفتی چنگوله، دالپری و بلال امضا کردند.
 

 تفاهم‌نامه همکاری میان غلامرضا منوچهری، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران و «پراپات سوپون‌پونگ‌پیپات» معاون اجرایی شرکت ملی نفت تایلند (PTTEP) امروز امضا شد.

بر اساس توافق انجام گرفته بین شرکت نفت ایران و تایلند، مطالعات توسعه سه میدان نفتی چنگوله، بلال و دالپری به این شرکت تایلندی واگذار شده است.

غلامرضا منوچهری، در آئین امضای این تفاهم‌نامه گفت: مطالعه این میدان‌ها به شرکت‌های دیگری نیز سپرده شده است و شرکت ملی نفت تایلند هم، ٦ ماه فرصت دارد تا نتایج مطالعات خود و طرح‌های پیشنهادی را برای توسعه این سه میدان، به شرکت ملی نفت ایران ارائه دهد.

این مقام مسئول با اشاره به الگوی جدید قراردادهای نفتی و طولانی مدت بودن دوره عملیاتی در این قراردادها، افزود: پیش نویس قرارداد نیز در اختیار شرکت PTTEP قرار خواهد گرفت.

معاون شرکت ملی نفت تاکید کرد: این شرکت تایلندی باید از همه توان کارشناسی خود برای مطالعه میدان‌های یاد شده استفاده کند.

وی، به سابقه فعالیت‌های شرکت PTTEP اشاره کرد و گفت: این شرکت در ١٤ نقطه جهان فعالیت می‌کند و سال‌ها پیش در حوزه‌های اکتشاف،  با ایران نیز همکاری داشته است.

«پراپات سوپون‌پونگ‌پیپات»، معاون اجرایی شرکت ملی نفت تایلند هم یادآور شد: این تفاهم‌نامه به مشارکت راهبردی و بلندمدت با شرکت ملی نفت ایران منتهی خواهد شد.

این مقام تایندی، افزود: همه توان خود را در مطالعه این میدان‌ها به‌کار می گیریم و بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود این تفاهم‌نامه حداقل در یکی از میدان‌ها به امضای قرارداد بینجامد.




۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن