تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه کودک و نوجوان فيلم و سريال مي‌سازد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شبکه کودک و نوجوان فيلم و سريال مي‌سازد
با دستور رئيس سازمان صداوسيما، «گروه فيلم و سريال نوجوان» در شبکه کودک و نوجوان تشکيل خواهد شد.
محمد سرشار، مدير شبکه کودک و نوجوان سيما، با اعلام اين خبر اظهار داشت: فيلم‌ها و مجموعه‌هاي تلويزيوني رئال، يکي از قالب‌هاي مورد علاقه نوجوانان هستند و بخش مهمي از جدول پخش برنامه‌هاي کانال اميد را به خود اختصاص مي‌دهند.

سرشار افزود: به دليل سرمايه‌گذاري سنگين مهاجمان فرهنگي بر انحراف مخاطبان کوچک‌سال و راه‌اندازي شبکه‌هاي متعدد ماهواره‌اي و اينترنتي براي پمپاژ محتواي معارض غيرايراني، تشکيل جبهه مقاومت مردمي در اين عرصه جنگ نرم تلويزيوني، ضروري است و خط مقدم اين مقاومت فرهنگي، شبکه کودک و نوجوان است که با رويکردي تربيت‌مدار، روندي رو به رشد را طي مي‌کند. مدير شبکه کودک و نوجوان سيما گفت: فيلم‌هاي داستاني خارجي، به اندازه مصرف تلويزيوني رده سني نوجوان نيستند و بيشتر آنها، به جاي تبادل ارزش‌ها و کمک به رشد فرهنگي کشور، به تعارضات فرهنگي دامن مي‌زنند و حتي گاه نسخه‌هايي را که حتي براي جامعه خود نمي‌پسندند؛ به جامعه ايراني تجويز مي‌کنند. وي اضافه کرد: به همين دليل، ساخت فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني، فرصت مناسبي براي بيان هنري ارزش‌هاي سبک زندگي اسلامي ايراني به مخاطب نوجوان خواهد بود. به همين منظور، با دستور دکتر علي‌عسکري، رئيس سازمان صدا‌و‌سيما، در شبکه کودک و نوجوان، «گروه فيلم و سريال نوجوان» تأسيس خواهد شد. سرشار در پايان گفت: از ابتداي امسال، در خانه فيلمنامه کودک و نوجوان، مذاکره با نويسندگان متخصص و آشنا با منظومه تربيتي پشتيبان شبکه کودک و نوجوان شروع شده و موج قابل توجهي از فيلمنامه‌هاي مناسب کوچک‌سالان در حال نگارش و آماده شدن براي توليد است.




تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن