تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817566693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشت‌زني مربيان در پيروزي آبي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مشت‌زني مربيان در پيروزي آبي‌ها
در هفته‌اي كه آبي‌ها با پيروزي مقابل صباي قم بار ديگر به جاده برد برگشتند و آرام‌آرام در حال نزديك شدن به جمع مدعيان قهرماني هستند، تراكتور با توقف مقابل پديده دو امتياز حساس را از دست داد.
نویسنده : سعيد احمديان 


در آغاز هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال، عليرضا منصوريان در شرايطي استقلال را عصر پنج‌شنبه مقابل صبا در قم به ميدان فرستاد كه 10 روز قبل، آبي‌پوشان در جام حذفي توانسته بودند شاگردان مرفاوي را شكست دهند. اين‌بار هم آبي‌پوشان در يك بازي برتر و البته پرحاشيه كه پر از دعوا و درگيري بود، به پيروزي رسيد تا فاصله آبي‌ها با تيم‌هاي بالاي جدولي كمتر شود. كاوه رضايي و علي قرباني دو گل براي استقلال به ثمر رساندند تا منصوريان با سه امتياز شيرين از قم به تهران برگردد. آنها بعد از باخت هفته سوم برابر نفت ‌آبادان در ورزشگاه آزادي، تا امروز در 9 بازي ليگ و سه بازي جام حذفي برابر حريفان نباختند و موفق شدند در هفت بازي هم دروازه خود را بسته نگه‌ دارند.

پيروزي استقلال در حالي رقم خورد كه صبا در اين بازي دو اخراجي داشت و 9 نفره بازي را به پايان رساند. رضا عنايتي و حميدرضا ديوانسالار دو بازيكن اخراجي صبا بودند كه در اين مسابقه با كارت قرمز داور بازي روبه‌رو شدند. نكته جالب و البته عجيب در اين مسابقه به‌كارگيري رضا عنايتي در خط دفاعي بود كه مانند بازي قبلي اين تيم برابر تراكتور، تجربه موفقي براي صمد مرفاوي نبود و مهاجم 41 ساله صبا با توجه به سن بالايش متزلزل نشان داد و بارها مهاجمان استقلال توانستند از اين نقطه ضعف براي نزديك شدن به دروازه صبا استفاده كنند، فشاري كه سبب شد تا عنايتي قبل از سوت پايان نيمه اول اخراج شود. عنايتي در دقيقه هفت با بي‌احتياطي كه انجام داد، اخطار گرفت و دقيقه 40 هم وقتي از محسن كريمي سرعتي عقب ماند با تكل بلند او را متوقف كرد و دومين بار با كارت زرد جريمه شد تا در همان نيمه اول صبايي كه يك بر صفر باخته بود را 10 نفره كند. البته صبا امسال خشن‌تر از هر تيمي بازي مي‌كند و با شش كارت قرمز ركورددار اخراج در ليگ برتر است و با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول يكي از گزينه‌هاي سقوط به دسته اول است.

عليرضا منصوريان سرخوش از اين پيروزي، پس از پايان بازي مدعي شد تيمش مي‌توانست تا پنج گل به صبا بزند: «در روند بازي يك بر صفر جلو بوديم كه صبا 10 نفره شد. اتفاقات روحي رواني در تيم‌هاي 10 نفره گاهاً بيشتر رخ مي‌‌دهد. 9 نفره شدن آنها در گل دوم ما مؤثر بود. ما خيلي خوب شروع كرديم. نقاط ضعف آنها را مي‌دانستيم و روي آنها برنامه‌ريزي كرده بوديم. ما خطوط آنها را باز كرديم و مي‌شد گل‌هاي بيشتري هم بزنيم.» صمد مرفاوي هم هرچند در پايان بازي از عملكرد داور بازي انتقاد داشت، اما پيروزي را حق استقلال دانست: «داور گل صحيح ما را مردود مي‌‌كند يا پنالتي ما را نمي‌‌گيرند، نمي‌‌شود، حرف نزد. هيچكس فريادرس ما نيست. در مجموع اما استقلال كمتر اشتباه داشت و شايسته برد بود.»

البته نبرد استقلال و صبا مانند بازي دو تيم در جام‌حذفي پر‌حاشيه بود. اگر در بازي روز اول آذر دو تيم در جام حذفي، لب‌خواني داور در ضربات پنالتي جنجالي شد، در مسابقه دو تيم در هفته دوازدهم ليگ برتر هم دعواهاي دستياران منصوريان و مرفاوي در دقايق پاياني مسابقه كار را به جاهايي باريك كشاند و اگر دخالت بقيه نبود خرمگاه و الهامي زمين بازي را با رينگ بوكس اشتباه گرفته بودند. خرمگاه، دستيار منصوريان درباره درگيري فيزيكي آخر بازي گفت: «جو بازي از ابتدا به شكلي پيش رفت كه اين آقا مرتب به داور و همه اركان تيم ما فحاشي مي‌‌كرد. خجالت مي‌كشم و عارم مي‌‌آيد كه اسم اين آقا را ببرم. من فقط به سمت بازيكنانمان رفتم تا آنها را جدا كنم، اما آن آقا به سرمربي تيم ما توهين كرد. سپس هم دستش را به سمت صورت من پرت كرد.» الهامي، دستيار مرفاوي هم گفت: «منصوريان آخرهاي بازي لفظي را عليه من به كار برد كه خودش مصداق آن لفظ است و بعد هم به سينه من زد و در ادامه از خرمگاه خواست تا جلو بيايد. اگر وجود داشت خودش مي‌‌ايستاد.»
  
پديده گربه سياه تراكتور ماند
در ساير بازي‌هاي هفته دوازدهم، تراكتورسازي كه همراه پرسپوليس نبرد تنگاتنگي در صدر جدول دارد، برابر تيم پديده به تساوي يك - يك رسيد تا دو امتياز حساس را از دست بدهد. تراكتورسازي كه به خاطر جان باختگان حادثه قطار تبريز - مشهد با پيراهن مشكي به ميدان رفته بود، پيش از اين مسابقه چهار بار در ليگ برتر و يك مرتبه در جام حذفي برابر پديده قرار گرفته بود كه در تمام آنها بازنده بود؛ شاگردان امير قلعه‌نويي ديروز هم نتوانستند اين تيم مشهدي را شكست دهند تا پديده گربه سياه تبريزي باقي بماند و دو امتياز حساس را از قلعه نويي و تيمش بگيرد. نفت تهران هم با دايي كه در ليگ پانزدهم خوب نتيجه گرفته مقابل فولاد چهار بر دو شكست خورد و 19 امتيازي ماند و استقلال با توجه به پيروزي مقابل صبا 18 امتيازي شد تا دايي و تيمش آبي‌ها را در يك قدمي‌شان ببينند. سايپا هم دو  بر صفر به استقلال خوزستان باخت تا حسين فركي بعد از اين مسابقه و نتايج ضعيف از هدايت نارنجي‌هاي كرجي كنار برود. سپاهان هم در ادامه نتيجه‌گيري پرفراز و نشيبش دو بر يك به گسترش فولاد باخت.
در ساير بازي‌ها، صنعت نفت يك برصفر سياه‌جامگان را شكست داد و ذوب‌آهن نيز سه‌برصفر مقابل پيكان پيروز شد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن