تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806633707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوری: داوران با ما مهربان‌تر باشند  :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شکوری: داوران با ما مهربان‌تر باشند 
سایپا در دیدار هفته دوازدهم مقابل استقلال‌خوزستان قهرمان فصل گذشته مصاف می‌دهد که اگر بتواند 3 امتیاز این دیدار را کسب کنند با حریف هم‌امتیاز می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری صحبت‌هایش را با خطاهایی که منجر به اعلام پنالتی از سوی داوران شده بود، آغاز می‌کند: «فقط در دیدار مقابل نفت نبود که داور به اشتباه برخورد توپ با پهلوی من را پنالتی اعلام کردند بلکه در رقابت‌های جام‌حذفی هم با نفت‌مسجدسلیمان داور مشابهه آن را پنالتی‌ اعلام کرد. با توجه به نظر کارشناسان هر دو پنالتی‌ای که از سوی داور گرفته شده بود درست نبود اما طبق صحبت‌های مسئولین باشگاه فرهنگی سایپا ما یاد گرفتیم به نظر داورها و به قضاوتشان احترام بگذاریم.»
وی در ادامه افزود: «بازیکنان سایپا در اکثر داوری‌ها به قضاوت‌‌شان احترام می‌گذارند، شما می‌توانید این مطلب را از آقای زرگر سوال کنید که آیا همین‌طور است یا خیر. در این دیدار هم ما فقط به داور احترام گذاشتیم و شرایط بازی را آرام کردیم تا به راحتی قضاوت کنند. ما می‌خواهیم داورها با سایپا کمی مهربان‌تر باشند تا حق‌مان پایمان نشود و حق به حق‌دار برسد و عدالت رعایت شود و با این اشتباهات به تیم ما آسیب نرسد، اینکه یک تیم کلی هزینه کند، کلی زحمت بکشد تا در آن مسابقه حاضر شود حالا از تدارکات تا مدیریت همه تلاش کنند تا تیم نتیجه بگیرد اما روی یک اشتباه نتیجه طور دیگری رقم بخورد خب یک تیم را از زحماتش دور می‌کند. امیدوارم این اشتباه در ادامه رقابت‌ها تنها برای یک نفر و به طور متداوم پیش نیاید. البته بنده کاملا این موضوع را فراموش کرده ام و به آینده فکر می کنم.»
او درباره دیدارشان مقابل استقلال‌خوزستان خاطرنشان کرد: «مطمئنا بازی خیلی سختی مقابل استقلال‌خوزستان داریم چون شرایط تیم ما در جدول زیاد مناسب نیست. به نظرم استقلال‌خوزستان در فصل گذشته شانسی قهرمان نشده؛ آنها تیم خوبی دارند و بازی‌مان سخت است ولی ما محکوم به برد هستیم و برای آنکه خودمان را از انتهای جدول بالا بکشیم چاره‌ای جز بردن نداریم.»
وقتی از او درباره اینکه "اگر ببرند با استقلال‌خوزستان هم امتیازی می‌شوند اما تفاضل گل آنها بهتر اس" پرسیده می شود، می‌گوید: «به تفاضل گل فکر نمی‌کنیم سعی می‌کنیم که بیشترین امتیازات را در ادامه کسب کنیم و مهم این است تیم‌مان را از این شرایط خارج کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا تیم‌مان را از این شرایط خارج کنیم. مدیریت ما از تیم حمایت می‌کند و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و گوشه‌ای از زحماتشان را جبران کنیم.»
شکوری در پایان عدم نتیجه‌گیری‌ در رقابت‌های این فصل را اینطور توصیف کرد: «باتوجه به تغییر و تحولات در این فصل هماهنگی بازیکن‌ها زمان بر بود. مطمئنا هر تغییر و تحولی به دنبال خودش یکسری ناهماهنگی‌ها دارد. در حال حاضر تیم ما به شرایط خوبی رسیده و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم. همه بچه با هم یکدل شدند تا در ادامه نتیجه خوبی را رقم بزنیم اگر این تیم نتیجه نگیرد قطعا همه ضررش را می‌بینند که امیدوارم این اتفاق در ادامه نیفتد.»

17:15  1395/09/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن