تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817541171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتخاری: با یک نتیجه نمی‌توان مربی عوض کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: سیدرضا افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای هیات مدیره باشگاه تغییر خواهند کرد یا نه؟ گفت: وزیر ورزش و جوانان رییس مجمع است و تغییر اعضای هیات مدیره بر عهده اوست. تا جایی که می‌دانم پیش از این قرار بود این اتفاق بیفتد، اما چندی پیش جلسه هیات مدیره را برگزار کردیم و قرار بر این است که همه اعضا به کارشان ادامه دهند.

وی در مورد برداشته شدن یک میلیارد از حساب باشگاه توسط اداره مالیات، گفت: این پول برداشته شده و غیرقابل برگشت است. البته من با رییس اداره مالیات و دارایی جلسه‌ای داشتم و از او خواستم در این مورد به ما کمک کند. هدف آنها نیز کمک بود ولی اعلام کردند هیچ راهی ندارد البته این را بگویم اگر این پول را زودتر تخصیص می‌دادیم این اتفاق نمی‌افتاد.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا کوتاهی از جانب مسئولان باشگاه در تخصیص یک میلیارد انجام شده یا خیر؟ به ایسنا گفت: اجازه دهید در این مورد اظهارنظر نکنم.

مشاور رییس کمیته فوتسال در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌اش برای تغییر و تحولات در تیم استقلال نیز توضیح داد: منتظر اعلام آقای منصوریان هستیم تا ببینیم او به دنبال ایجاد تغییرات خاصی در تیم است یا نه. تا این لحظه چیزی از جانب کادرفنی به ما اعلام نشده است. قطعا هدف ما برآورده کردن خواسته‌های سرمربی تیم است و چنانچه او بازیکنی را بخواهد جذب کند تمام تلاش‌مان را در این زمینه خواهیم کرد.

وی در مورد حمایت و همچنین انتقاد برخی از پیشکسوتان باشگاه از تساوی مقابل گسترش فولاد به ایسنا گفت: به هر حال همانطور که بارها اعلام کرده‌ام موضع ما حمایت از کادرفنی است. با یک نتیجه که رضایت‌کننده نیست نمی‌توان سرمربی را تغییر داد. در بازی با گسترش اشتباهات فردی باعث شد دو گلی که زده بودیم را از دست بدهیم و بازی به تساوی کشیده شود. این اشتباهات را نباید به حساب سرمربی گذاشت. ضمن اینکه از زمان حضور من در باشگاه استقلال هنوز تیم شکستی در لیگ متحمل نشده است.

مشاور رییس کمیته فوتسال هم‌چنین درباره جنجال و درگیری در بازی دیروز گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال، عنوان کرد: فوتسال شرایط خاص خودش را دارد. به دلیل فضای کم سالن‌ و نزدیکی تماشاگران به زمین کنترل جو سخت است. در این بازی هم سالن‌ها مملو از تماشاگر بود چرا که مقام سومی ایران در جهان علاقه‌مندان به فوتسال را زیاد کرده و استقبال خوبی از بازی می‌شود. با اینکه تاکید کرده بودیم ماموران نیروی انتظامی به تعداد کافی در سالن مستقر شوند اما کنترل بازی از دست مسئولان اجرایی خارج شد.

وی افزود: ما به همکاری مسئولان تیم‌ها احتیاج داریم. هر اتفاقی که بیفتد از روی نیمکت است. قبل از اینکه علی عابدین آن حرکت را انجام دهد تماشاگران تیم خودشان را تشویق می‌کردند اما بعد از ورود او به زمین و بیرون زدن توپ بازی به جنجال کشیده شد. امروز جلسه هیات رییسه را با حضور علی کفاشیان تشکیل دادیم و مدارکی که به دست‌مان رسیده بود را بررسی کردیم. این مدارک در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته و تا زمان صدور حکم این کمیته علی عابدین محروم خواهد بود و کارت بازی او ضبط شده است. ما اگر برخورد قاطع نداشته باشیم کار از دستمان در می‌رود.

مشاور رییس کمیته فوتسال با بیان اینکه نماینده کمیته انضباطی باید در بازی‌ها حاضر شود، خاطرنشان کرد: سال قبل از کمیته انضباطی می‌خواستیم تا نماینده‌ای را برای بازی‌های حساس بفرستد. امسال به خاطر حساسیت لیگ باید نظارت بیشتر شود چرا که پیش‌بینی می‌کنیم حواشی در پایان لیگ بیشتر شود. در جلسه امروز تصمیم‌های خوبی گرفتیم. من از مدیران باشگاه‌ها می‌خواهم به این موضوع ورود کنند. آنها نباید اجازه دهند زحماتشان به دست عده‌ای از بین برود. ضمن اینکه ما به بحث داوری در این بازی باید اشاره کنیم. کمیته داوران نیز باید نظارت بهتری روی داوران‌شان داشته باشد. ضعف داوری در بازی یکی از دلایل اصلی جنجال بود. امیدوارم کمیته داوران از داوران باتجربه و بین‌المللی برای دیدارهای حساس دعوت کند.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا وقت آن نرسیده که جریمه سنگین‌تری همچون کسر امتیاز برای چنین بی‌اخلاقی‌هایی مصوب شود؟ عنوان کرد: این ایراد آیین‌نامه‌ای است به عنوان مثال اگر این اتفاق در فوتبال می‌افتاد جریمه‌اش پنالتی بود اما در فوتسال ضربه آزاد اعلام می‌شود. کسر امتیاز را ما نمی‌توانیم مصوب کنیم و باید از سوی کمیته انضباطی به ما ابلاغ شود البته در صورت نیمه تمام ماندن بازی باید کسر امتیاز انجام شود.



۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن