تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817073405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحثي در مورد قطعات موتور‌ و هاي‌تك نشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بحثي در مورد قطعات موتور‌ و هاي‌تك نشد
دبير انجمن قطعه‌سازان با بيان اينكه داخلي‌سازي ۷۰ درصدي محصولات پژو در طول سه سال بعيد است، گفت: پژو براي داخلي‌سازي قطعات هاي‌تك، موتور و گيربكس مذاكره‌اي با قطعه‌سازان ايراني نداشته و فقط براي توليد قطعات مكانيكال و الكتريكي معمولي از ما استعلام گرفته است.
دبير انجمن قطعه‌سازان با بيان اينكه داخلي‌سازي ۷۰ درصدي محصولات پژو در طول سه سال بعيد است، گفت: پژو براي داخلي‌سازي قطعات هاي‌تك، موتور و گيربكس مذاكره‌اي با قطعه‌سازان ايراني نداشته و فقط براي توليد قطعات مكانيكال و الكتريكي معمولي از ما استعلام گرفته است.
مازيار بيگلو در گفت‌ ‌و‌گو با فارس در مورد آخرين وضعيت مذاكرات پژو با قطعه‌سازان ايراني اظهار داشت: پژو فعلاً در مرحله استعلام قيمت از شركت‌هاي قطعه‌ساز است ولي منابع تأمين‌كننده قطعات هنوز به طور قطعي مشخص نشده‌اند.
وي ادامه داد: شركت پژو در حال حاضر موضوع داخلي‌سازي دو محصول پژو 208 و پژو 2008 را در دستور كار خود دارد، ولي اين موضوع فقط در دو فاز تريم و بدنه پيگيري مي‌شود.
بيگلو با بيان اينكه بدنه و رنگ خودرو 11 تا 12 درصد داخلي‌سازي‌ و تريم خودرو نيز حدود 10 درصد داخلي‌سازي را شامل مي‌شود، گفت: در شرايطي كه براي داخلي‌سازي قطعات اصلي كار خاصي صورت نگيرد، داخلي‌سازي تريم و بدنه هنر به حساب نمي‌آيد.
وي با تأكيد بر لزوم شروع توليد محصولات پژو با حداقل داخلي‌سازي 40 درصدي، گفت: داخلي‌سازي 40 درصدي از طريق تريم و بدنه خودرو فايده‌اي براي قطعه‌سازان ايراني نخواهد داشت، بلكه بايد داخلي‌سازي قطعات مهم و اصلي صورت گيرد.
وي افزود: ‌در حال حاضر براي داخلي‌سازي قطعات الكترونيكي، موتور و گيربكس محصولات جديد پژو هيچ بحثي با قطعه‌سازان داخلي نشده و استعلامي گرفته نشده است. براي توليد قطعات هاي‌تك نيز اقدامي صورت نگرفته است، بلكه مديران پژو فقط در مورد قطعات مكانيكال عادي يا قطعات الكتريكي معمولي اين خودروها با قطعه‌سازان بحث‌هايي را كرده‌اند و تمركزشان روي تريم و بدنه بوده است.
    به داخلي‌سازي 3 ساله قطعات پژو خوشبين نيستيم
دبير انجمن قطعه‌سازان با بيان اينكه در اين مورد اعتراضاتي را به تاوارس مديرعامل پژو سيتروئن و همچنين مسئولان وزارت صنعت و سازمان گسترش داشته‌ايم، گفت: تاوارس در پاسخ به ما اعلام كرد داخلي‌سازي قطعات محصولات پژو در فازهاي مختلف عملياتي مي‌شود و در فاز اول با 40 درصد داخلي‌سازي كار را آغاز خواهيم كرد، در فاز بعدي سازنده‌هاي قطعات ارتقا مي‌يابند و در نهايت پس از سه سال به داخلي‌سازي بالاي 70 درصد خواهيم رسيد.
وي تأكيد كرد: ما به اين مسئله خوشبين نيستيم و بعيد مي‌دانيم كه طي سه سال به داخلي‌سازي 70 درصدي برسيم، زيرا سرمايه‌گذاري و طي مراحل دريافت تأييديه از پژو زمان‌بر است.
بيگلو تأكيد كرد: اگر شركت‌هاي قطعه‌ساز ايراني قطعات هاي‌تك را توليد كنند و براي استعلام به مسئولان پژو ارائه دهند، در صورتي كه مديران پژو از اين مسئله سرباز زنند، موضوع را از طريق وزارت صنعت و سازمان گسترش پيگيري خواهيم كرد.
وي ادامه داد: موضوع داخلي‌سازي قطعات پژو را در شوراي سياست‌گذاري خودرو و همچنين جلسه‌اي در سازمان گسترش مطرح كرديم.
   بحثي براي توليد قطعات كوئيد نشده است
وي در ادامه در مورد پيگيري‌هاي شركت رنو براي توليد خودروي كوئيد و مذاكره با قطعه‌سازان داخلي براي توليد اين محصول نيز گفت: كوئيد بر اساس شرايط هر كشور و استانداردها و بازار آن طراحي و توليد مي‌شود.
دبير انجمن قطعه‌سازان ادامه داد: با توجه به اينكه هنوز مشخصات توليدي اين خودرو براي ايران نهايي نشده، بحث خاصي در خصوص توليد قطعات آن نيز صورت نگرفته است.
بيگلو تصريح كرد: ممكن است قيمت اين خودرو با توجه به استانداردهاي ايران بالاتر از خودرويي مانند ساندرو تمام شود ولي در حال حاضر مشخصات كلي خودرو نهايي نشده است.
وي در پايان با اشاره به بالا بودن قيمت تمام‌شده برخي خودروها نسبت به قيمت فروش آن در ايران، گفت: پايين بودن بهره‌وري مشكل عمده صنعت ايران است و خودروسازان و قطعه‌سازان نيز بايد براي بهبود اين مسئله تلاش كنند.
وي افزود: در اين راستا كميته توسعه ارتقاي كسب و كار در انجمن قطعه‌سازان تشكيل شده كه موضوع افزايش بهره‌وري را از دو روش آموزش و افزايش سطح تكنولوژي توليد‌كنندگان پيگيري مي‌كند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن