تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817015284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام بازی‌های جنگی در «عمار» حضور دارند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کدام بازی‌های جنگی در «عمار» حضور دارند؟
کدام بازی‌های جنگی در «عمار» حضور دارند؟ آثار معرفی شده در حال انتخاب است و به زودی آثار بخش مسابقه نخستین جشنواره بازی عمار که در تاریخ ۱۶ آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود، اعلام خواهد شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، بازی های «دفاع از ایران»، «مبارزه در خلیج عدن»، «پروانه»، «سال های سیاه»، «ذوالفقار» «نجاتگر» و «نجات دهنده گروگان هسته ای» به عنوان مهمترین آثار ارسال شده در حوزه‌های «استقلال خواهی و استکبار ستیزی» و «فن‌آوری هسته ای» اولین جشنواره مردمی بازی عمار اعلام شدند.بر این اساس، بازی «دفاع از ایران» در قالب اندروید و با موضوع «استقلال خواهی و استکبار ستیزی» ساخته شده که «حسین سعادتی» مدیر این پروژه و «موج حامی رسانه» توزیع کننده این بازی است.
 
داستان بازی روایت‌گر دفاع از مرزهای جغرافیایی، اعتقادی و فرهنگی ایران است و تیم‌های دفاعی برای جلوگیری از هجوم آنها وارد صحنه جنگ می‌شوند.
 
بازیکن باید با قرار دادن سلاح‌های بومی دفاعی مناسب در مسیر حرکت تجهیزات دشمن آنها را منهدم کرده و مانع از عبورشان و یا حمله به تاسیسات ایران(دانشگاه، تاسیسات هسته‌ای، موشکی، مسجد، خانواده اسلامی و…) که به صورت نماد در مرکز نقشه قرار دارد، شود.
 
دیگر بازی مهم ارسال شده به جشنواره عمار که در قالب رایانه ای و با موضوع «استقلال خواهی و استکبار ستیزی» تولید شده، بازی «مبارزه در خلیج عدن» است؛ سازنده این بازی «شاهین صیاد حقیقی» بوده و توسط «موسسه رسانه پرداز آمیتیس» ساخته شده است.
این بازی در دل خود روایتی از نبرد تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر دزدان دریایی منطقه خلیج عدن دارد.
 
از دیگر بازی های ارسال شده به جشنواره عمار با این موضوع بازی «پروانه» در قالب رایانه ای است که مدیر این پروژه «علی منصوری» و توزیع کننده آن «موسسه کاظمیون» است. کودکان و دانش آموزان در این بازی با خزدک های سبز به مبارزه می پردازند.
 
«سال های سیاه» بازی رایانه ای دیگری است که در قالب رایانه ای و با موضوع «استقلال خواهی و استکبار ستیزی» تولید شده که سازنده آن «عماد رحمانی» بوده و توسط «رسانه شکوه کویر» ساخته شده است؛ جوانان و نوجوانان در این بازی با کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آشنا می شوند.
 
بازی «ذوالفقار» اثر رایانه‌ای دیگری است که در قالب رایانه ای و با موضوع «فن‌آوری هسته‌ای» ساخته شده که مدیر این پروژه «مسعود معاوی» بوده و توزیع کننده آن «استودیو بازی سازی اپیدمیک» است.
 
در این بازی می بینیم که رژیم صهیونیستی با وارونه جلوه دادن فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران در صدد حمله به نیروگاه های هسته‌ای برآمده اما گروه مقاومت حزب الله برای جلوگیری از این حمله یکی از تکاوران خود با نام مستعار «ذوالفقار» را به سرزمین های اشغالی رهسپار می‌کند.
 
«نجاتگر» دیگر بازی است که در قالب رایانه ای و با موضوع «فن‌آوری هسته‌ای» توسط «مجید زاده» به این جشنواره آمده است. کاربر در این بازی باید دانشمند ربوده شده هسته‌ای را نجات بدهد.
 
اثر دیگر ارسالی به جشنواره عمار با این موضوع «نجات دهنده گروگان هسته ای» نام دارد که در قالب رایانه ای ساخته شده و «حسین مهرانفر» و «هادی عبدالهی» مدیران این پروژه بوده که توسط «موسسه رایان رویش» ساخته شده است. در این بازی دانش آموز در نقش بازیکن به نجات دانشمند هسته ای کشورش اقدام می کند.
 
آثار معرفی شده در حال انتخاب است و به زودی آثار بخش مسابقه نخستین جشنواره بازی عمار که در تاریخ ۱۶ آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود، اعلام خواهد شد.
 

منبع: ایسنا


95/9/3 - 10:24 - 2016-11-23 10:24:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن