تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارداد خرید ۱۱۲ فروند ایرباس نهایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن قرارداد خرید ۱۱۲ فروند هواپیمای ایرباس خبر داد و گفت:‌ تامین مالی ۷۷ فروند ایرباس نهایی شده است.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، چند روز پیش پایگاه اینترنتی بیز ژورنالز به نقل از مقامات شرکت بوئینگ گفتند، اگر دولت ترامپ فروش هواپیما به ایران را ممنوع سازد، این شرکت به این تصمیم احترام خواهد گذاشت.


تیم نیل، سخنگوی سیاستگذاری عمومی هواپیماهای تجاری بوئینگ در این باره گفت: «(این قرارداد) وقتی اتفاق بیافتد، اتفاق خواهد افتاد.»


وی افزود: اگر دولت ترامپ سیاست آمریکا در قبال ایران را تغییر دهد و فروش جت های مسافربری به این کشور را ممنوع سازد، بوئینگ به این تصمیم احترام خواهد گذاشت.


این در حالی است که اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفر دیروز نمایندگان ایرباس به ایران به اخبار منتشر شده در خصوص بلاتکلیف شدن قرارداد فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به کشورمان واکنش نشان داد.


وی در این‌باره گفت: اینکه شرکت امریکایی بوئینگ با سیاست‌های احتمالی دولت جدید این کشور برای نقض توافق‌های فروش هواپیما به ایران موافقت کند شاید طبیعی باشد ولی نظر اروپایی‌ها با آن کاملاً متفاوت است.


وی با بیان این‌که قرارداد خرید 112 فروند هواپیمای ایرباس نهایی شده و آماده امضا است، تصریح کرد:  بر اساس قرارداد اولیه، روش خرید هواپیماها به صورت اجاره به شرط تملیک بلندمدت است که در این راستا با یک شرکت لیزینگ بین‌المللی برای تأمین مالی خرید 77 فروند ایرباس به توافق نهایی رسیده‌ایم.


به گزارش تسنیم نیمه‌های ماه گذشته رویترز از توافق ایران با یک شرکت لیزینگ خارجی برای تامین مالی خرید 17 فروند هواپیمای ایرباس خبر داده بود.


۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن