تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798506725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزگار سخت یک جانباز جانباز 70 درصد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
روزگار سخت یک جانباز جانباز 70 درصد
روزگار سخت یک جانباز جانباز 70 درصد بختیار بامری جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس این روزها با دردهای بسیار دست و پنجه نرم می‌کند و از کوتاهی مسؤولان گلایه دارد.


به گزارش فرهنگ نیوز، همه مسؤولان در مواجهه با جانبازان می‌گویند یکی از موضوعات مهم و مورد توجه، رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی جانبازان است و معتقدیم نباید از هیچ خدمتی به آنها دریغ کرد. اما به راستی تا به حال چقدر به این موضوع در عمل توجه شده است؟ چقدر به این گفته جامع عمل پوشانده شده است؟
 
جانبازانی که در مقابل توپ و تانک دشمن با جان خود بازی کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم، آنها که دست و پا و قسمت‌های دیگر بدن خود را در جبهه‌های جنگ جا گذاشتن تا امروز را برایمان رقم بزنند، این روزها از بی مهری مسؤولان گلایه دارند.
 
این در حالی است که نباید هیچ جانبازی با مشکلات به تنهایی و در سایه بی تدبیری مسؤولان دست و پنجه نرم کند چرا که اگر مدیران ما در این پست و مقام‌ها قرار دارند، حاصل خون شهدا و ایثارگران و جانبازان کشور است.
 
آن مردان بی‌ادعایی که برای دفاع از کیان ایران اسلامی دل به دریا زده و در میدان توپ و تانک عشق بازی کردند و مدال افتخار و شهدا و جانبازی را برگردن آویختند نباید امروز از کم لطفی مسؤولان سخن بگویند.
 
این روزها بخت یار بختیار نیست
 
بختیار بامری جانباز 70 درصدی است که هم کنون ساکن ایرانشهر در سیستان و بلوچستان بوده و با دردهای بسیار دست و پنجه نرم می‌کند و از کوتاهی مسؤولان گلایه دارد.
 
عزیزالله بامری فرزند بختیار بامری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر می‌گوید: پدرم جانباز 70 درصد و دچار ضایع نخاع از ناحیه گردن است و در سال 1365 در عملیات کربلای پنج در شلمچه مدال جانبازی را بر گردنش آویخته شده است.
 
وی ادامه می‌دهد: بیش از 30 سال است که خودش و ما این وضعیت را تحمل کرده‌ایم و راضی هستیم به رضای خداوند و پدرم هم با افتخار می‌گوید از حضور در جبهه و مقابله با دشمنان تا بن دندان مسلح پشیمان نیست.
 
عزیزالله می‌گوید: به دلیل ناسازگاری با شرایط آب و هوایی دو ماه است که از زاهدان به شهرستان ایرانشهر سفر کرده و در اینجا سکونت داریم.
 
وی ادامه می دهد: در زاهدان که بودیم یک روز منزلمان مورد سرقت قرار گرفت و دزدان از خدا بی‌خبر حتی از تشک یک جانباز بیمار نگذشته بودند.
 
این فرزند جانباز 70 درصد می‌‌گوید: به دلیل اینکه هزینه تهیه تخت مناسب زیاد است پدرم مدت 2 ماه است که به سختی با رخت خواب نامناسب روزگارش را سپری می‌کند و تحمل این وضعیت بسیار دشوار است.
 
بختیار بامری نیز می‌گوید: خانواده‌ام به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان ایرانشهر مراجعه کرده‌اند و درخواست امکانات مورد نیاز از جمله تخت برقی مناسب با شرایط من را مطرح کرده‌اند اما آنها اعلام کردند باید نامه‌نگاری با اداره کل بنیاد شهید امور ایثارگران شود اگر موافقت کردند شاید بشود کاری کرد.
 
وی با اندوه تمام ادامه می‌‌دهد: 2 ماه است که از نامه‌نگاری‌های درون سازمانی بنیاد شهید امور و ایثارگران استان می‌گذرد اما من هنوز با رخت خواب نامناسب دردهایم را تحمل می‌‌کنم.
 
این جانباز 70 درصد ادامه می‌‌گوید: پزشک مناسب در شهرستان ایرانشهر برای بیماران زخم بستر و ضایع نخاعی وجود ندارد، در زاهدان که بودیم از امداد طب برای بررسی وضعیت جسمانی ما می‌آمدند اما در این شهرستان این امکانات وجود ندارد و من و افرادی مانند من اگر باشند با رنج‌های بسیار دست و پنجه نرم می‌کنند.
 
به گزارش فارس، یکی از اصلی‌ترین مسائلی که جانبازان و خانواده‌های‌شان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند رسیدگی به وضعیت سلامت آنان است و می‌طلبد که بنیاد شهید این مسئله را در اولویت کارها و اقدامات خود داشته باشد تا بتواند مرهمی بر درد این قشر فداکار باشد.
 
 


منبع: فارس


95/9/2 - 09:20 - 2016-11-22 09:20:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن