تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817163330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از آن قیچی برگردان استثنایی تا پنالتی برد استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری خبرآنلاین: فرشید اسماعیلی در بازی استقلال و صبا خیلی تلاش کرد. گل هم زد، آن هم با قیچی برگردان ولی داور قبلش آفساید آرش افشین را گرفته بود. او در نهایت آخرین پنالتی استقلال را زد و به آغوش منصوریان رفت تا در برد استقلال سهیم باشد. فرشید در گفت و گو با خبرورزشی درباره این بازی و اتفاقاتش توضیح کاملی می دهد.


فرشید از اینجا شروع کنیم که تو اعتماد به نفس زیادی داری؟


ببخشید، اول از هر چیز واقعا به خاطر مرگ دختر آقای جباری ناراحتم. وقتی خبرش را شنیدم شوکه شدم. فقط خدا به ایشان و خانواده اش صبر بدهد. چند سال پیش هم پسرشان را از دست داده بودند. قطعا هیچکدام از ما درک نمی کنیم ایشان چه می کشد. فقط خدا صبر بدهد. درباره سوالی هم که پرسیدید باید بگویم، اگر دروغ نگویم زیاد. نمی دانم خوب است یا بد ولی در زمین خیلی راحت هستم، حتی در سخت ترین و حساس ترین شرایط. 


چون وقتی پنالتی آخر استقلال را مقابل صبا زدی، واقعا آرامش و اعتماد به نفس داشتی. برای هر بازیکنی پنالتی زدن در این شرایط سخت است. 


اتفاقا من مشکلی با این پنالتی ها ندارم. همیشه حاضرم در این شرایط گل بزنم. آن لحظه هم گفتم که می خواهم پنالتی بزنم و خدا را شکر که توپم گل شد. من خیلی تلاش می کنم تا در زمین تمرکز داشته باشم. کادر فنی هم در این زمینه به من خیلی کمک کرده است. وقتی برای پنالتی آخر رفتم، اصلا به هیچ چیز جز گل کردن آن فکر نمی کردم. اصولا در این لحظه ها به چیزی جز موفقیت فکر نمی کنم. خدا را شکر که شرمنده هواداران استقلال و کادر فنی نشدم که به من اعتماد کرده بودند. 


پنالتی را هم جایی زدی که کمتر گلری می توانست بگیرد. 


خب من برای پنالتی زدن ریسک نمی کنم. سعی می کنم جایی بزنم که اگر گلر هم جهتش را تشخیص بدهد نتواند بگیرد. آن لحظه حدس می زدم لک جهت توپ را بفهمد ولی اینقدر بالا زدم که نتواند بگیرد. 


بعد از پنالتی هم به سمت منصوریان رفتی و همدیگر را در آغوش گرفتید. 


علی منصوریان امسال واقعا به من کمک زیادی کرده است. اعتماد به نفس زیادی به من داده و اگر اینقدر در زمین راحت بازی می کنم، به خاطر اعتمادی است که او و بقیه اعضای کادر فنی به من دارند. لحظه ای که می خواستم برای پنالتی بروم یک لحظه علی آقا را دیدم که خیلی استرس داشت و گفتم باید هر طور شده این پنالتی را گل کنم. بعد از پنالتی هم به سمت او رفتم و از خوشحالی اش، خوشحالی من هم دو چندان شد.


فرشید خیلی عطش گلزنی داشتی. قیچی برگردان فوق العاده ای زدی ولی داور آفساید گرفت. 


خیلی ها در این یکی دو روز به من پیغام دادند که افسوس داور گلت را آفساید گرفت. خب من خودم صحنه گل را دیدم. آرش لحظه ارسال توپ در آفساید بود. منتهی خیلی حسرت خوردم. ای کاش آفساید نبود. آن لحظه من نمی دانستم داور می خواهد آفساید بگیرد. می خواستم یک گل قشنگ بزنم و تقدیم کنم به روح منصورخان پورحیدری. آن لحظه که پرچم کمک داور را دیدم واقعا نا امید شدم. این قیچی برگردان را می خواستم تقدیم به روح منصورخان و همینطور آقای غلامحسین مظلومی کنم. 


کاملا درست می گویی. فرشید راستی به سبک بازی استقلال انتقادهایی هم می شود. اینکه هنوز نمی توانید آنطورها که باید چشم نواز بازی کنید. 


ببیند استقلال امسال تغییر زیاد داشته. ما اگر قرار باشد دنبال بازی خوب باشیم، قطعا نمی توانیم نتیجه بگیریم. هوادار هم نتیجه می خواهد. تیمی که تغییرات زیادی داشته به زمان نیاز دارد. نمی توانیم از استقلال توقع زیاد داشته باشیم. اینکه تغییراتش زیاد باشد، عالی بازی کند و نتیجه هم بگیرد. ما تا نیم فصل نیاز به زمان داریم. بعد از نیم فصل تازه روی روال می افتیم. در همه جای دنیا همینطور است. درست است بعضی ها انتقاد می کنند که البته انتقادهایشان را با دل و جان می شنویم، ولی هوادار استقلال واقعا اعتماد کرده و از ما حمایت می کند. آنها هم دوست دارند تیم ببرد ولی می دانند ما نیاز به زمان داریم. از روز اول هم حمایت کردند و این حمایت هنوز ادامه دارد. به خدا وقتی این چیزها را می بینم فقط به عشق هوادار به زمین می رویم. تک تک بچه ها با جان و دل در زمین بازی می کنند. در بازی صبا هم همینطور بود. بازی حذفی بود و دوست نداشتیم خدای ناکرده حذف شویم. واقعا شرایط حذفی با لیگ فرق دارد. شما یک گل بخورید، شاید حذف شوید ولی در لیگ جای جبران وجود دارد. 


به نظر می آید تو در کنار بختیار رحمانی در زمین خیلی راحتی، درست است؟ البته او در این مدت خیلی تحت فشار بود...


من بختیار رحمانی را خیلی دوست دارم و فکر می کنم خیلی از این فشارها نباید روی او باشد. بختیار در زمین همه تلاش خودش را می کند. من این را قشنگ احساس می کنم. بختیار هر کاری می کند، از او به یک شکلی انتقاد می شود در حالی که به نظرم مستحق اینهمه انتقاد نیست. به نظرم هوادارها هم باید وضعیت بختیار را درک کنند و قطعا او هم تمام تلاشش را برای تیم می کند. من در زمین با بختیار خیلی راحت هستم. او بازیکن باهوشی است. من سبک بازی اش را دوست دارم. 


تو در فضای مجازی هم حضور داری. یک سوال در این باره داشتیم. وقتی تیم می برد همه تعریف می کنند ولی وقتی نتیجه نمی گیرید، خیلی ها می آیند و انتقاد می کنند. 


ما با انتقاد مشکلی نداریم. اصلا ایرادی ندارد که هوادار انتقاد کند. ما صفحه درست کرده ایم که مردم بیایند و اگر حرفی هست بگویند ولی فحش و ناسزا گفتن کار درستی نیست. مثلا شده ما 4 بازی خوب بوده ایم و تعریف کرده اند ولی یک بازی که بد بودیم، خیلی الفاظ بدی به کار بردند. قطعا هوادار واقعی ما این کارها را نمی کند و اینها کار افرادی است که می خواهند تمرکز ما را بهم بزنند. همانطور که گفتم ما با انتقاد مشکلی نداریم و امیدواریم دیگر شاهد بعضی رفتارها در فضای مجازی نباشیم.




۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن