تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 28 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811536828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد الهامی از حاشیه‌سازان پنالتی بحث‌برانگیز :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انتقاد الهامی از حاشیه‌سازان پنالتی بحث‌برانگیز
مربی صبای قم به انتقاد از مسائل مطرح شده پیرامون پنالتی اول تیمش برابر استقلال تهران پرداخت و می‌گوید معرفت بازیکنش اجازه چنین کارهایی نمی‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در مورد دیدار صبا برابر استقلال گفت: بازی خوبی برگزار شد و این عملکرد در رسیدن بازیکنان ما به خودباوری‌شان تاثیر گذار بود؛ از اینکه در ورزشگاه آزادی و شرایط بازی در جام حذفی با ترکیب متفاوت مقابل استقلال قرار گرفتیم خرسند هستیم؛ سه بازیکن ما برای بار اول و امید جهانبخشی برای دومین مرتبه در ورزشگاه آزادی بازی کردند و با این تفاسیر به بازیکنانمان درود می‌فرستیم که خوب بازی کردند.
او ادامه داد: برخلاف صحبت عده‌ای که می‌گویند فوتبال ما و استقلال زیبا نبود باید بگویم بازی کاملا تاکتیکی‌ای از هر دو تیم شاهد بودیم؛ استقلال هر برنامه‌ای داشت ما بَدَلش را اجرا می‌کردیم؛ جام حذفی همین است و  همه تیم‌ها با هر تاکتیک فنی دنبال برد هستند؛ بازیکنانی برای استقلال تعویض شدند که از نفرات قبل دفاعی‌تر و البته باتجربه‌تر کار می‌کردند و میزان بازی ریسکی‌شان پایین‌تر بود؛ علی قربانی در دفاع بهتر از آرش افشین مشارکت می‌کرد و در دفاع هم مگویان جای برزای آمد و امید ابراهیمی جانشین جابر انصاری شد.
مربی سابق استقلال و فعلی صبا اضافه کرد: هر دو تیم کاملا تاکتیکی کار کردند و می‌توانند از این مسابقه برای آینده‌شان استفاده کنند؛ استقلالی که با ما بازی کرد کاملا متفاوت با ابتدای فصل بود و واقعا این تیم متحول شده است؛ آنها کاملا منسجم و با برنامه بازی کردند و ما هم مثل آنها بودیم ولی متاسفانه به برد نرسیدیم.
الهامی پیرامون حواشی‌ای که از فیلم زدن ضربه پنالتی اول صبا به وجود آمده و صحبت‌های صالحی داور بازی با رحمتی پیش از پنالتی امرایی گفت: از سال 80 تاکنون در بیشتر مسابقات هستم اما کیوان امرایی جزء با غیرت‌ترین و با شرف‌ترین بازیکنانی است که داشتم؛ این بازیکن از نظر اخلاقی واقعا عالی است و اصلا نمی‌توان این صحبت‌ها را راجع به او مطرح کرد؛ از طرف دیگر اگر داور می‌خواست تبانی کند یک پنالتی در طول بازی می‌گرفت یا بازیکن ما را اخراج می‌کرد؛ نباید این صحبت‌ها مطرح شود چون بی‌اساس است.
او ابراز کرد: کاری به نحوه قضاوت آقای صالحی ندارم و به او خسته نباشید می‌گویم چراکه به غیر از یکی، دو صحنه که در تمام داوری‌های دنیا طبیعی است قضاوتش مشکل خاصی نداشت؛ آقای صالحی تحصیلات عالی و پیشینه مشخصی دارد؛ کسانی که اینگونه حواشی را درست می‌کنند سال‌ها است اینطور رفتار می‌کنند و پدر فوتبال ایران را درآوردند؛ من فقط سر یک صحنه به داوری معترض بودم که توپ به دست اسماعیلی برخورد کرد اما خدا را خوش نمی‌آید اینگونه صحبت‌ها راجع به آقای صالحی مطرح شود؛ فوتبال ما همیشه از این مسائل داشته است؛ ما باختیم و به استقلالی‌ها تبریک گفتیم و برایشان آرزوی موفقیت کردیم.
مربی صبای قم ادامه داد: کمتر از دو هفته دیگر میزبان استقلال هستیم و شرایط فرق می‌کند؛ مطمئنا در آن بازی تاکتیک و مسائل فنی فرق خواهد کرد و با بازگشت مصدومان با تیم کامل مسابقه می‌دهیم.
الهامی با بیان اینکه آقایان کامرانی‌فر و اصفهانیان افراد شرافتمند فوتبال هستند، گفت: زمانی که در بازی‌های قبل گل 100 درصد ما را نگرفتند به آقای کامرانی‌فر گفتم این مسائل طبیعی است و شاید هم بعضی وقت‌ها اشتباه به سود ما باشد ولی این بار در قضیه آقای صالحی واقعا ناراحت شدم؛ اگر استقلال پنالتی را بیرون می‌زد چه اتفاقی می‌افتاد؟ این حرف‌ها خنده‌دار است و خوب نیست.
او با تاکید بر اینکه تیم صبا این شیطنت‌ها را قبول ندارد، عنوان کرد: ای‌کاش آن افرادی که در شبکه‌های اجتماعی آن فیلم را منتشر کردند و آن اتهامات دروغین را زدند در رختکن ما پس از بازی استقلال بودند و می‌دیدند امرایی بخاطر خراب شدن پنالتی چقدر گریه می‌کرد و مدیرعامل، آقا صمد، من و تمام بازیکنان به او دلداری می‌دادند؛ کیوان از نظر فنی سطح بالایی دارد ولی معرفتش بالاتر از این حرف‌ها است.
مربی صبا یادآور شد: همه می‌دانند مهدی رحمتی در تمام بازی‌ها پنالتی می‌گیرد و به این کار مشهور است ولی با این حال مقابل ما توانست فقط یک پنالتی بگیرد چون روی نحوه زدن ضربات تمرین کرده بودیم؛ فکر می‌کنم امرایی به این فکر بود راحت می‌تواند رحمتی را فریب دهد که این اتفاق نیفتاد؛ خیلی از بازی‌ها بوده رحمتی دو و حتی سه پنالتی گرفته ولی برابر صبا فقط یک پنالتی مهار کرد و کسی از این زاویه به پنالتی‌ها نگاه نمی‌کند.
الهامی با اشاره به فحاشی‌ها علیه حامد لک دروازه‌بان صبا گفت: متاسفانه از لحظه تمرین کردن تا بعد از پنالتی‌ها به حامد فحاشی شد و هیچکس مقابله نکرد؛ حامد دروازه‌بان توانمندی است و اگر قدر خودش را بداند می‌تواند به مراتب بهتر هم بشود؛ او می‌تواند گلر یک تیم ملی باشد ولی باید باهوش عمل کند.
او تصریح کرد: خوب نیست درمورد آدم سالمی مثل آقای صالحی آن شایعات مطرح شود؛ مگر برای آقای صالحی چه فرقی می‌کرد استقلال ببرد یا صبا؟ مگر در قضاوت‌های قبل او استقلال نباخته یا صبا نبرده است؟ اگر او دنبال این داستان‌ها بود در طول 120 دقیقه هرطول دلش می‌خواست قضاوت می‌کرد نه اینکه وقت پنالتی برابر آن همه دوربین کاری انجام دهد؛ این حاشیه‌سازان با آبروی یک داور و بازیکن بازی می‌کنند و می‌خواهند بازی خوب استقلال و صبا را لوث کنند.
مربی صبای قم در مورد دیدار هفته آینده تیمش برابر تراکتورسازی گفت: مقابل استقلال به اجبار سیستم را تغییر دادیم ولی برای این هفته خوشبختانه تمام مصدومان ما رسیدند و شرایط بازی دارند؛ با شرایط همیشه با تراکتورسازی مسابقه می‌دهیم و امیدواریم دست پُر از زمین خارج شویم؛ تراکتور تیم خوب و یکی از بهترین کادر فنی‌های ایران را داراست ولی امیدواریم در بازی خوب و تماشاگر پسند در ورزشگاه یادگار امام تبریز به نتیجه دلخواهمان برسیم.
الهامی در خصوص اظهارات حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه صمد مرفاوی برود فیلم بازی را ببیند می‌فهمد استقلال سرتر از صبا بوده است، گفت: برای آقای زمانی به عنوان هیأت مدیره باشگاه استقلال احترام زیادی قائل هستم چون حتما انسان متشخصی است که این سمت را دارد ولی ایشان از نظر فنی نباید دخالت کند چون از این لحاظ از تمام مسؤولان استقلال پایین‌تر است؛ فکر می‌کردم با آمدن آقای بهتاش فریبا و آقای عبداللهی سطح فنی استقلال هم بهتر شده ولی الان فهمیدم دخالت‌های آقای زمانی در مسائل فنی هم وضعیت این تیم را بهتر کرده است!
او یادآور شد: به آقای مرفاوی پیشنهاد می‌کنم تمام کلاس‌های فنی و مدارک بالای مربیگری که گرفته را کنار بگذارد و در مربیگری و آنالیزها از آقای زمانی مشاوره بگیرد چون ایشان آدم دقیق و فنی است؛ آقای زمانی فقط برود ببیند کدام تیم بیشتر کرنر زده و موقعیت گل‌هایش حساس‌تر بوده است.
الهامی عنوان کرد: ما از این به بعد بخاطر مردم و دوستانی که آقا صمد و خودم در استقلال داریم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم و احترام زیادی برایشان قائل هستیم ولی آقای زمانی در مسائل فنی دخالت نکند چون کارش این نیست؛ تیمی که به غیر از متمم قراردادهایشان نزدیک 40 میلیارد تومان هزینه کرده توقع دارند صبای 4 میلیارد تومانی را آن هم در پنالتی نبرند؟

16:19  1395/08/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن