تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799481235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابرنوشیدنی‌هایی برای سم‌زدایی و چربی سوزی


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از عصرایران، آبمیوه و آب سبزیجات تازه یک نوشیدنی عالی برای تامین برخی از نیازهای بدن است. این نوشیدنی ها سرشار از مواد مغذی و انرژی بخش هستند. نوشیدن آبمیوه و آب سبزیجات تازه به صورت روزانه نه تنها سلامت کلی انسان را حفظ می کند، بلکه در سم زدایی و خروج سموم از بدن نیز تاثیر گذار است. افزون بر این، آنها می توانند به روند کاهش وزن کمک کنند. در ادامه برخی از بهترین ترکیب ها برای آبمیوه و سبزیجات تازه را ارائه می کنیم. شما می توانید با نسبت دو به یک با یخ آنها را تهیه کنید. بهترین آبمیوه ها: سیب و گلابی کرنبری، انگور، و آلو سیب، گلابی، و آناناس پرتقال و گریپ فروت سیب و هندوانه بهترین آب سبزیجات: کرفس، اسفناج، گوجه فرنگی، و شوید خیار، جعفری، کرفس، و زنجبیل کرفس، کیل (کلم پیچ)، گوجه فرنگی، سیر، و ریحان شیرین کرفس، اسفناج، کاهو، شوید، و لیمو اسفناج، گوجه فرنگی، سیر، زنجبیل، و فلفل کاین بهترین نوشیدنی های ترکیبی: سیب سبز، توت فرنگی، خیار، کیل (کلم پیچ)، و نعناع بلوبری، رازبری، کلم، خیار، و نعناع آناناس، هندوانه، انبه، فلفل دلمه ای نارنجی آناناس، پرتقال، هندوانه، اسفناج، و فلفل کاین پرتقال، لیمو، لیمو ترش، و زنجبیل فواید سلامت انواع آبمیوه و آب سبزیجات تازه ترکیب میوه ها و سبزیجات در اسموتی یا نوشیدنی هایی قدرتمند می تواند فواید سلامت بی شماری به همراه داشته باشد و تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن برای عملکردی درست را در اختیار شما قرار دهد. میوه و سبزیجات مختلف دارای ویژگی های مختلفی هستند و می توانند نتایج متفاوتی را موجب شوند. به عنوان مثال، خیار به عنوان یک پاک کننده عالی برای بدن در نظر گرفته می شود، در شرایطی که جعفری دارای ویژگی های ادرارآور خفیف است. مایع قلیایی هندوانه اسیدها را خنثی می سازد و سموم را از کلیه ها دفع می کند. اگر در پی پاکسازی کلی بدن خود از سموم هستید می توانید خیار، هندوانه، و جعفری را با مقداری زنجبیل ترکیب کرده تا یک سم‌زدای قوی شکل بگیرد. چرا آبمیوه و آب سبزیجات طبیعی؟ نوشیدن آبمیوه های تازه و طبیعی بدن را برای مصرف غذا و کالری کمتر آماده می سازد، و به کاهش وزن کمک می کند. اگر فکر می کنید آبمیوه های صنعتی که به راحتی از فروشگاه ها قابل خریداری هستند، اثری مشابه به همراه دارند، سخت در اشتباه هستید. مواد مغذی بسیاری طی فرآیند تولید این آبمیوه ها از بین می روند و محصول نهایی به اندازه آبمیوه های طبیعی و تازه سرشار از مواد مغذی نیست.
افزون بر این، آبمیوه های صنعتی پاستوریزه شده و حاوی قند افزوده شده هستند و از این رو به آن اندازه که فکر می کنید، سالم نیستند. هنگامی که آبمیوه و یا آب سبزیجات را در خانه تهیه می کنید، تمام مواد مغذی و فیبرهای موجود در آنها را حفظ می کنید و بر همین اساس از فواید آنها بهره‌مند می شوید.



تلگرام جام جم



شنبه 29 آبان 1395 ساعت 14:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن