تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809969012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائران سفر زیارتی خود را اقامتی نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
زائران سفر زیارتی خود را اقامتی نکنند
زائران سفر زیارتی خود را اقامتی نکنند جانشین کمیته مشارکت های مردمی زائران اربعین حسینی با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها و تدارکات ما برای پذیرایی یک هفته‌ای از هر کدام زائران است، گفت: زائران اربعین سفر زیارتی خود را اقامتی نکنند تا خدمات دچار مشکل نشود.


به گزارش فرهنگ نیوز، مسعود شوشتری در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تمامی خدمات و کمبودها در مرزهای سه‌گانه و شهرهای عراق برای زائران اربعین حسینی رفع شده و هیچگونه مشکلی وجود ندارد؛ خدمات نیز تا 25 صفر به زائران ارائه می‌شود.
 
وی ادامه داد: اما پیش‌بینی برای زائران، زیارت و اقامت یک هفته‌ای بوده است و اگر هر زائر بخواهد سفر زیارتی خود را اقامتی کند و دو هفته سکنی گزیند و در طول مسیر و یا شهرهای زیارتی ماندگار شود خدمات دچار کمبودها و کاستی‌هایی خواهد شد؛بنابراین تمامی زائران برای کیفیت خدمات، سفر خود را مدیریت کنند.
 
جانشین کمیته مشارکت های مردمی زائران حسینی تصریح کرد: خدماتی همچون پتو، برنج، روغن و سایر امکانات به میزان لازم ارسال شده و کمبودها نیز به موکب داران تحویل داده شده که البته تمامی امکانات و خدمات بر عهده مردم است و کمیته‌ها پشتیبانی موضوع را بر عهده دارند.
 
شوشتری اظهار کرد: خدمات به غیر از پایانه‌های مرزی، مسیر پیاده‌روی، نجف، کربلا و سامرا در کاظمین هم ارائه داده می‌شود و در روزهای گذشته اسکان و پذیرایی به اندازه لازم به زائران داده شده که تمامی تدارکات هم بر اساس پیش‌بینی‌ها است.
 
وی درباره مرزهای شلمچه و چذابه نیز عنوان کرد: خدمات قابل توجه و مناسبی در مسیرهای پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و در آن سوی مرزها به زائران عتبات عالیات ارائه می‌شود و هیچ کمبودی احساس نمی‌شود.
 
جانشین کمیته مشارکت های مردمی زائران حسینی درباره مرز مهران گفت: تغذیه و اسکان در مرز مهران فقط در نقاطی صورت می‌گیرد که با نیروی انتظامی هماهنگ شده است و به غیر از آن هیچ خدماتی ارائه نمی‌شود.
 
شوشتری تصریح کرد:‌موکبهای ما در مهران و پل زائر یا در آن سوی مرز مهران برقرار است اما بخشی از محدوده برای خدمات‌رسانی ممنوع اعلام شده است.
 
وی ادامه داد: از محدوده میدان اربعین تا پایانه مرزی بخشی است که بنابر توافق تعیین شده و با تاکید شورای تامین استان هیچگونه خدماتی ارائه نمی‌شود و افرادی که در این محدوده قرار داشته باشند با محدودیتهای پذیرایی و اسکان مواجه می‌شوند.
 
جانشین کمیته مشارکت های مردمی زائران حسینی تصریح کرد: نزدیک به 10 تا 15 هزار نفر در محدوده میدان اربعین تا پایانه مرزی قرار دارند که نه به عقب بازمی‌گردند و نه اجازه عزیمت به عراق را دارند بنابراین باید از این محوطه خارج شوند تا امکانات لازم را دریافت کنند.
 
شوشتری تاکید کرد: بنابر توافقات انجام شده با نیروی انتظامی به هیچ عنوان به 10 تا 15 هزار نفری که در فاصله میدان اربعین تا پایانه مرزی قرار دارند خدماتی اعم از تغذیه و اسکان داده نمی‌شود و باید برای دریافت امکانات به عقب و موکبهای تعیین شده بازگردند.
 
وی افزود: عمده افرادی که در محدوده میدان اربعین تا پایانه مرزی قرار دارند مجوز و مدارک لازم برای سفر اربعین را دریافت نکرده‌اند و به هیچ وجه اجازه خروج به این دسته از افراد داده نمی‌شود.
 
جانشین کمیته مشارکت های مردمی زائران حسینی عنوان کرد: در حال حاضر موکبهای احداث شده در مسیر مهران و محدوده مرزی خدمات لازم اعم از تغذیه و اسکان را ارائه می‌دهند و امیدواریم افرادی که در محدوده میدان اربعین مستقر شده‌اند با درک شرایط موجود به عقب بازگردند.
 
شوشتری خاطرنشان کرد: امسال خدمات بسیار مناسبی به زائران در مرز مهران داده شد و روزانه 80 هزار پرس غذا در هر وعده به زائران ارائه شد و خدمات در زمان بازگشت زوار نیز به صورت کامل ارائه خواهد شد.
 
 









95/8/28 - 16:03 - 2016-11-18 16:03:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن