تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821194086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائران اربعین برای بازگشت عجله نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه ویزای اربعین تا20 روز در کشور عراق اعتبار دارد، از زائران خواست به‌هیچ‌عنوان بدون داشتن گذرنامه و ویزا به مرز مراجعه نکنند.

«سعید اوحدی» در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: حجم وسیعی از زوار، مرز مهران را برای تردد خود برگزیده‌اند و مسئولان امر نیز امکانات لازم را برای پذیرایی از آنان مهیا کرده‌اند و زوار به‌هیچ‌عنوان بدون داشتن گذرنامه و ویزا به مرز مراجعه نکنند چون از ورود آنان به عراق ممانعت می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایطی در ایلام فراهم‌شده تا برای زوار به‌صورت یک‌روزه ویزا صادر شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اوحدی با اشاره به اعتبار 20 روزه روادید در کشور عراق، گفت: باوجوداینکه حجم تردد زائران در مرز مهران سنگین و ازدحام جمعیت در این مرز نسبت به دیگر مرزهای کشور بیشتر است اما مرز از هر دو طرف رفت‌وبرگشت، در حال حاضر آزاد است.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور  اضافه کرد: تمهیدات لازم برای سفر زوار به کربلای معلی اندیشیده شده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی افزود: زائران به مدت دو هفته از مرز خارج می‌شوند و می‌خواهند در مدت سه روزبه کشور بازگردند که توصیه می‌کنیم به دلیل ازدحام جمعیت در سه روز پس از اربعین، برای بازگشت عجله نکنند.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: در حال حاضر تردد در مرزهای سه‌گانه مهران، شلمچه و چزابه در جریان است، باوجود حجم کثیری از زوار اما ترافیک در مسیرهای سه‌گانه روان بوده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.




۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن