تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حصار بیکاری زمانی برداشته می شود که انحصارهای ویژه خواران شکسته شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
حصار بیکاری زمانی برداشته می شود که انحصارهای ویژه خواران شکسته شود

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه نباید به خاطر رضایت عده ای زیاده خواه و افزون طلب رضایت عموم مردم از دست برود گفت: حصار بیکاری زمانی برداشته می شود که انحصارهای غلطی که ویژه خواران برای خود شکل داده اند شکسته شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، سعید جلیلی عصر امروز در نشست «گفتمان انقلاب اسلامی» و جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان در دانشگاه کردستان با اشاره به سؤالی مطرح در دنیا با این مضمون که «در ایران چه خبر است؟» اظهار داشت: در دنیا بیش از یک صد واحد سیاسی وجود دارد و در این حال نام ایران به فراوانی مطرح می شود که نمونه آن تکرار نام «ایران» در اخبار جهانی است که این امر سبب به وجود آمدن سؤالی شده که در مطلع کلام به آن اشاره شد.
وی با اشاره به صرف 18 روز وقت توسط 6 قدرت جهانی برای انجام یک دوره مذاکرات با ایران گفت: اگر بحث، تنها در حوزه مسائل هسته ای باشد در همین همسایگی ما پاکستان و آن سوتر هند و همچنین رژیم صهیونیستی در منطقه سلاح هسته ای دارند ولی کشوری در کانون توجه قرار می گیرد که عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی است و NPT را هم پذیرفته و از اینها مهم تر آنکه سلاح هسته ای را نامشروع می داند.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: در جهانی زندگی می کنیم که بیش از 70 سال است رویه ای در آن شکل گرفته و عده ای قائل به این هستند که باید امتیازات ویژه داشته باشند که از جمله آن حق وتو در سازمان ملل و نیز حق داشتن سلاح هسته ای است و اگر کسی شکایتی علیه این قدرت ها داشته باشد باید آن را در شورای امنیت مطرح کند تا خود آن کشورها به آن رسیدگی کنند.
منطق استکباری یک منطق قدیمی است
وی با بیان اینکه منطق استکباری یک منطق قدیمی است گفت: چنین منطقی، تنها در بیان محدود نمی شود و در عمل هم شکل می گیرد و در مثال برای تبیین موضوع می توان گفت چنین منطقی می گوید اگر کسی بگوید 11سپتامبر، همه باید بدانند موضوع چیست ...
[ مشاهده متن کامل حصار بیکاری زمانی برداشته می شود که انحصارهای ویژه خواران شکسته شود در خبرگزاری تسنیم ]اخبار پیشنهادی:




حصار بیکاری زمانی برداشته می شود که انحصارهای ویژه خواران شکسته شود






پنجشنبه ، ۲۷آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tn.ai]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن