تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز کنسرت کیهان کلهر از شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: کیهان کلهر نوازنده کمانچه پس از برگزاری کنسرت دونوازی در تالار وحدت، تور کنسرت ‏های «پردگیان باغ سکوت» را به صحنه می ‏برد.
 

آغاز کنسرت «پردگیان باغ سکوت» از شیراز
 


 
 کیهان کلهر نوازنده کمانچه پس از برگزاری کنسرت دونوازی به همراه اردال ارزنجان در تالار وحدت، تور کنسرت ‌های «پردگیان باغ سکوت» را از شیراز به صحنه می‌ برد.

سهیل زارعی تهیه کننده کنسرت های کیهان کلهر با اعلام این خبر گفت: پس‌ از اینکه در تاریخ ۲۵ آبان رکورد جدیدی از میزان استقبال عمومی برای کنسرت‌های این هنرمند پرآوازه در اتمام بلیت‌های کنسرت در کمتر از نیم ساعت به ثبت رسید و بسیاری از علاقه‌مندان درخواست تمدید آن را داشتند، تور «پردگیان باغ سکوت» بلافاصله بعد از کنسرت دونوازی آغاز می‌شود و پس‌از آن مهمان علاقه‌مندان شهر بوشهر خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته کنسرت «پردگیان باغ سکوت» روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر  در شیراز و روز ۲۳ آذر ماه در بوشهر برگزار می شود.

«پردگیان باغ سکوت» برنامه اجرای موسیقی بی‌کلام کیهان کلهر همراه علی بهرامی فرد نوازنده سنتور، هادی آذرپیرا نوازنده تار و  نوید افقه نوازنده تمبک بود که وی در اردیبهشت و خردادماه امسال روی صحنه برد و حال قرار است در شهرهایی چون شیراز، بوشهر و چند شهر دیگر نیز روی صحنه برود. این کنسرت در دی ماه نیز میزبان علاقه مندان در تالار وحدت خواهد بود.





۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن