تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815621614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلزن‌ترین باشگاه‌های‌فوتبال‌جهان در فصل17-2016


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فصل 17-2016 درحالی آغاز شده که در لیگ‌های برتر دنیا یعنی بوندسلیگا، لیگ جزیره، لالیگا، لیگ یک و سری A رقابت برای قهرمانی از همین حالا بسیار جذاب است. بایرن‌مونیخ، لیورپول، رئال‌مادرید، نیس و یوونتوس در لیگ‌های خود صدرنشین هستند، اما این لزوماً به معنای زدن بیشترین گل در لیگ خودشان نیست.
به گزارش تابناک ورزشی، فوتبال اروپا این فصل شاهد گل‌های فوق‌العاده‌ای بوده که توسط خط حمله آتشین بهترین تیم‌های جهان به ثمر رسیده است. لالیگا با 329 گل بیشترین گل را در میان لیگ‌های برتر اروپا دارد، بعد از آن و در کمال تعجب سری A با 326 گل، البته با یک بازی بیشتر قرار دارد. لیگ جزیره 306 بار در مسابقات خود گل داشته، لیگ یک 302 و لیگ 18 تیمی بوندسلیگا نیز با گذشت 10 بازی 255 گل داشته است.
در این گزارش به 5 باشگاه برتر اروپا از لحاظ گل زده، تا وقفه بازی‌های بین‌المللی نوامبر، می‌پردازیم:
5- بورسیادورتموند – 2.5 گل در هر بازی
دورتموند اکنون در رده پنجم چدول جای دارد، اما چیزی که می‌تواند خیال هواداران این تیم را راحت کند این است که بورسیادورتموند بدون‌شک یکی از جذاب‌ترین تیم‌های حال‌حاضر بوندسلیگا می‌باشد. دورتموند در 10 بازی 25 بار دروازه حریفان را گشوده که به معنای 2.5 گل در هر بازی است؛ اگرچه ضعف خط دفاعی با دریافت 12 گل باعث شده این تیم در 10 بازی فقط 18 امتیاز بدست بیاورد.
 




در روند 5 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست، دورتموند نتایج فوق‌العاده‌ای داشته که پیروزی 6-0 برابر دارمشتات، برتری خارج از خانه 5-1 برابر وردربرمن و برد 5-2 در آخرین بازی خود برابر هامبورگ، 60% گل‌های آنان را فقط در سه بازی به ثمر رسانده است.

پیر امریک آبومیانگ برترین گلزن دورتموند و همچنین اروپا با 11 گل در 9 حضورش می‌باشد. علاوه بر این ستاره گابنی، آدریان راموس، کریستین پولیسیچ، گونزالو کاسترو، عثمانه دمبله، لوکاش پیشچک و رافائل گوییرو هر کدام دو گل و امره مور و سباستین رود یک گل برای تیم توماس توخل به ثمر رسانده‌اند.
4- لیورپول – 2.72 گل در هر بازی
قرمزها با 8 پیروزی در صدر جدول لیگ جزیره قرار دارند و مهمترین دلیل موفقیت آنها خط حمله فوق‌العاده‌شان می‌باشد. لیورپول در 11 بازی 30 گل به ثمر رسانده که میانگین 2.72 گل در هر بازی را نشان می‌دهد. دفاع آنان نیز 14 گل دریافت کرده، که به معنای این است که بازی‌هایی که لیورپول انجام داده بسیار مهیج بوده و به طور میانگین 4 گل در خود داشته است.
 




در کنار فقط 2 شکست و 1 تساوی، لیورپول پیروزی‌های بزرگی داشته است. برتری 6-1 برابر واتفورد، 5-1 برابر هال‌سیتی و شکست 4-1 لستر مدافع عنوان قهرمانی، بهترین نتایج قرمزها را رقم زده است. لیورپول 50% گل‌های خود را در این سه بازی به ثمر رسانده است!
سادیو مانه با 6 گل در صدر فهرست گلزنان لیورپول قرار دارد. چیزی که درباره تیم یورگن کلوپ جالب است گلزنان دیگر این تیم می‌باشد: فیلیپه کوتینیو و روبرتو فیرمینیو هر کدام 5 گل، جیمز میلنر 4 گل، آدام لالانا 3 گل، دیان لوورن و امره کان 2 گل، گئورگینیو وینادوم، جوردن هندرسون و ژوئل متیپ 1 گل.
3- رئال‌مادرید – 2.81 گل در هر بازی
رئال‌مادرید در حال حاضر روند بدون شکستی را در این فضل پشت سر گذاشته و با کسب 27 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد. کهکشانی‌ها در گلزنی نیز عالی کار کرده‌اند و در 11 بازی، 31 بار دروازه حریفان را گشوده‌اند که به معنای 2.81 گل در هر مسابقه می‌باشد.
حضور مادرید در این لیست مدیون پیروزی‌های بزرگ 6-1 برابر رئال‌بتیس، 5-2 برابر اوساسونا و 4-1 برابر دپورتیوو آلاوز می‌باشد که کمتر از 50% گل‌های آن‌ها را شامل می‌شود.
 




با شروع ضعیف رونالدو در این فصل، دیدن او در صدر گلزنان رئال کمی تعجب برانگیز است، اما هت‌تریک او برابر دپورتیوو آلاوز او و گرت بیل را با 5 گل، بهترین گلزنان کهکشانی‌ها کرده است. پس از این دو ستاره مادرید، کریم بنزما و آلوارو موراتا با 4 گل، مارکو آسنسیو، سرخیو راموس، ایسکو با 2 گل و سپس رافائل واران، دانیلو، تونی کروس، مارسلو، لوکا مودریچ؛ پپه و خامس رودریگز با 1 گل قرار دارند.
چیزی که درباره تیم زین‌الدین زیدان می‌توان گفت گلزنی 14 بازیکن این تیم است که نشان از آمادگی بالای تمام بازیکنان رئال‌مادرید دارد.
2- بارسلونا – 2.90 گل در هر بازی
بارسلونا شاید با دو شکست و 25 امتیاز در رده دوم لالیگا جای دارد، اما کاتالان‌ها بیشترین گل را در اسپانیا به ثمر رسانده‌اند. آبی‌اناری‌ها در 11 دیدار خود در فصل 17-2016، 32 بار گلزنی کرده‌اند که میانگین 2.90 گل در هر بازی را نشان می‌دهد. بارسلونا همچنین 13 گل دریافت کرده که آنها را در رده سوم تیم‌هایی که در بازی‌های خود بیشترین گل را داشته‌اند (45) قرار می‌دهد.
 




بارسلونا فصل را با یک انفجار شروع کرد و 6-2 از سد رئال‌بتیس گذشت. آنها دو پیروزی بزرگ دیگر نیز در لالیگا داشتند که برتری 5-1 برابر لگانس و اسپورتینگ گیخون بود. در نتیجه بارسلونا در این 3 بازی 50% گل‌های انی فصل خود را به ثمر رسانده است.
تعجبی ندارد که لوئیس سوارز و لیونل مسی با 8 گل در صدر گلزنان تیم بارسلونا قرار دارند. شگفت‌انگیز اینکه رافینیا با 5 گل جلوتر از نیمار با 4 گل قرار دارد. همچنین آردا توران، جرارد پیکه و ایوان راکیتیچ هرکدام 2 گل و ژرمی متیو یک گل برای بارسا به ثمر رسانده‌اند.
مثلث MSN 62.5% گل‌های کاتالان‌ها را تاکنون وارد دروازه حریفان کرده‌اند.
1- موناکو – 3 گل در هر بازی
موناکو در این فصل در آمار گلزنی فوق‌العاده بوده که آنها را در رده دوم لیگ یک فرانسه پشت سر صدرنشین عجیب یعنی نیس قرار داده است. موناکو در 12 بازی خود 36 بار گلزنی کرده که میانگین 3 گل در هر بازی می‌باشد.
 




این تیم پیروزی‌های بزرگی نیز این فصل ثبت کرده که برتری 7-0 برابر متز، 6-0 برابر نانسی و 6-2 برابر مونت‌پولیه یاعث شده تا آنها 53% گل‌های خود را در این سه بازی به ثمر برسانند.
چیزی که درباره موناکو شگفت‌آور است حضور یک مدافع به عنوان برترین گلزن موناکو در این فصل می‌باشد. فابیانو مدافع راست موناکو با 5 گل بهترین گلزن موناکوست. بعد از او رادامل فالکائو و توماس لمار با 4 گل، والره جرمین و کامیل گلیک با 3 گل، برناردو سیلوا، گابریل بوچیلیا، آداما ترائوره، کیلیان باپه 2 گل و ژوائو موتینیو، جیبریل سیدیبه و جمرسون با 1 گل قرار دارد. 2 گل موناکو در این فصل نیز گل به خودی حریف بوده است.



۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن