تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813127881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروگانگير فراري به دام پليس افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گروگانگير فراري به دام پليس افتاد
مرد معتاد كه پس از گروگان گرفتن سرنشينان اتوبوس مسافربري در شهرستان ملاثاني خوزستان متواري شده بود، سرانجام به دام پليس افتاد.
حادثه گروگانگيري عصر روز جمعه در شهرستان ملاثاني اتفاق افتاد. آن روز اتوبوس مسافربري با 34 سرنشين از شهرستان اهواز راهي شوشتر شد. چند ساعت بعد راننده براي سوار كردن مسافر در يكي از خيابان‌هاي ملاثاني توقف كرد. آن زمان بود كه مرد جواني در حالي كه اسلحه كلاشنيكف به دست داشت، وارد شد و سرنشينان اتوبوس را به گروگان گرفت. وقتي چند مسافر مقابل مرد گروگانگير مقاومت كردند، او اقدام به تيراندازي كرد كه در جريان آن يك مرد و يك زن زخمي شدند. لحظاتي بعد كه پليس در محل حاضر شد متهم هفت نفر از مسافران را گروگان نگه داشت و بقيه را آزاد كرد. تيم‌هاي رهايي گروگان تلاش ‌براي آزادي گروگان‌ها را شروع كردند. خيلي زود مشخص شد كه متهم انگيزه‌اي براي عمل مجرمانه خود ندارد. تنها درخواست او اين بود كه پليس خودرويي براي فرار در اختيار او بگذارد. پنج ساعت بعد از شروع ماجرا و از آنجا كه امكان داشت متهم دست به اسلحه ببرد و به مسافران و مردمي كه در محل تجمع كرده بودند آسيب برساند، خودرويي كه درخواست كرده بود در اختيارش گذاشته و او از محل متواري شد.

در شاخه ديگري از بررسي‌ها مأموران پليس تلاش‌ها را براي بازداشت متهم شروع كردند. كارآگاهان سرانجام مخفيگاه متهم را در يكي از محله‌هاي اهواز شناسايي و صبح ديروز او را بازداشت كردند.
سرهنگ علي قاسم‌پور، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان گفت: متهم مردي حدود 24 ساله است كه به مصرف مواد مخدر اعتياد دارد و در هنگام گروگانگيري احتمالاً از ماده روانگردان استفاده كرده بود. وي ادامه داد: بررسي‌ها حكايت از اين دارد كه متهم بدون انگيزه خاص مرتكب جرم و در مدت پنج ساعت گروگانگيري فقط باعث وحشت گروگان‌ها و مردم شده است.

وي ادامه داد: با توجه به طولاني شدن گروگانگيري، مسدود شدن جاده اصلي اهواز- شوشتر و ايجاد ترافيك طولاني و تجمع مردم در محل حادثه فرماندهي انتظامي استان به‌خاطر حفظ جان گروگان‌ها و مردمي كه در منطقه حضور داشتند، اجازه درگيري با گروگانگير را نداد و موافقت كرد كه با رعايت نكات اطلاعاتي و انتظامي وي از منطقه خارج شود. به همين دليل يك دستگاه خودروي پژو به همراه دو نفر در اختيار وي قرار داده شد تا از منطقه فرار كند، اما وي در رصد اطلاعاتي مأموران انتظامي استان قرار داشت و بازداشت شد. سرهنگ قاسم‌پور گفت: متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارشناسان قضايي و انتظامي قرار دارد.





تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن