تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814253368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاقچی عتیقه در تهران به دام افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رئیس کلانتری 109 بهارستان صبح امروز از دستگیری یک حامل اشیای عتیقه قاچاق در محدوده بهارستان خبر داد.



به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ مهدی کرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته یکی از تیم های گشتی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به رفتارهای فردی که یک ساک بزرگ را حمل می کرد و سعی داشت آن را از دسترس دیگران دور نگه دارد مشکوک شدند. وی افزود: با توجه به حساسیت جغرافیایی و احتمال وجود خطر برای شهروندان ماموران به فرد مظنون دستور توقف دادند و بلافاصله با هماهنگی های لازم از سوی مقام قضایی دستور بازرسی کیف مذکور صادر شد. رییس کلانتری 109 بهارستان ادامه داد: متهم که سعی داشت با حرف های ضد و نقیض از دست ماموران خلاص شود در نهایت مجبور به تمکین شده و در بازرسی از ساک همراه وی چندین قطعه اشیای قدیمی و عتیقه شامل یک جلد قرآن، تبرزین، شیپوری از جنس شاخ، باد زن دمنده، 2 رشته تسبیح سفالی و یک قاب فلزی قرآن کشف و ضبط شد. سرهنگ کرمی اظهار داشت: بر این اساس متهم به همراه اموال مذکور به کلانتری منتقل و پس از هماهنگی با کارشناسان میراث فرهنگی قرآن مذکور مورد بررسی قرار گرفت که قدمت آن به حدود 300 سال قبل تخمین زده شد و همچنین سایر اقلام مکشوفه نیز جز اموال قدیمی و عتیقه مشخص شدند. گفتنی است،‌ متهم با شکایت نماینده قانونی سازمان میراث فرهنگی و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در این خصوص تحقیقات تکمیلی انجام شود.




شنبه 22 آبان 1395 ساعت 13:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن