تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799012029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس ایدرو: مقایسه برخی شاخص‌های ایران با کشورهای منطقه آزاردهنده است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رییس ایدرو: مقایسه برخی شاخص‌های ایران با کشورهای منطقه آزاردهنده است
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اذعان داشت: مقایسه برخی شاخص‌های جهانی کشور با کشورهای منطقه آزاردهنده است که باید در این خصوص اقدامات مناسبی انجام شود.
رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره برگزاری کنفرانس توسعه منابع انسانی گفت:  تداوم برگزاری این کنفرانس نشانه نهادینه شدن آن است

به گزارش روابط عمومی این سازمان، منصور معظمی با قدردانی از تلاش استادان مدیریت در کشور اظهار داشت: مدیران منابع انسانی باید همه جانبه‌نگر، حرفه‌ای، دارای صبر و حوصله و از همه مهم‌تر در سازمان دارای وجاهت و محبوبیت باشند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به چهار رویکرد نوین در حوزه منابع انسانی اشاره کرد و افزود: مدیران منابع انسانی شریک استراتژیک سازمان و عامل فرهنگ و تغییر در سازمانها محسوب می شوند.

وی ادامه داد: فرآیند تغییر در سازمان‌ها طولانی‌مدت و هزینه‌بر است و مدیران نباید به دنبال نتیجه‌گیری در کوتاه‌مدت باشند.

معظمی تصریح کرد: باید استانداردهای فرهنگی را به فرآیندهای منابع انسانی گره بزنیم و امیدواریم سازمان مدیریت صنعتی یک بحث جدی را در خصوص فرهنگ سازمانی آغاز کند.

وی بحث حسابرسی و حسابداری مدیریت منابع انسانی و همچنین مدیریت منابع انسانی سبز را دو رویکرد جدید دیگر در حوزه منابع انسانی عنوان و تصریح کرد که حوزه منابع انسانی باید با تبیین سیاست‌هایی در حوزه منابع انسانی استفاده بهتر و بیشتر از منابع سازگار با محیط زیست را فراهم سازد.

رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی  در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی سیمای اقتصاد ایران از منظر شاخص‌های جهانی ازجمله شاخص توسعه و سرمایه انسانی پرداخت و گفت: مقایسه برخی شاخص‌های جهانی کشور با کشورهای منطقه آزاردهنده است که باید در این خصوص اقدامات مناسبی انجام شود.

وی همچنین توانمندسازی منابع انسانی را یکی از مباحثی عنوان کرد که سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پیگیر آن است، چرا که توانمند سازی منابع انسانی یکی از راهکارهای اثربخش تحقق ابلاغیه سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است.

معظمی با اشاره به طرح تربیت ۵۰۰ مدیر برتر جهانی که یکی دیگر از برنامه های سازمان گسترش در حوزه منابع انسانی محسوب می‌شود، گفت: با تعیین شایستگی‌های مدیران در کلاس جهانی، ۲۵ نفر تاکنون برگزیده شدند و این طرح از ابتدای آذرماه آغاز می شود و هزینه عمده اش را هم سازمان گسترش پرداخت می کند.

دکتر معظمی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه یکی از انتظاراتی که از حوزه منابع انسانی می رود ، تدوین مطالبات صنفی حوزه منابع انسانی کشور است تصریح کرد : نباید حوزه منابع انسانی را با تصمیم گیری های عجولانه دچار اختلال  کنیم و امنیت آن را خدشه دار کنیم و نهادهای تصمیم گیر باید در تصمیمات خود در حوزه منابع انسانی حساس و محتاط باشند. وی ابزار امیدواری کرد بایستی قبل از اینکه مجامع تصمیم گیری در این خصوص تصمیماتی را اتخاذ کنند ما باید بتوانیم نقطه نظرات خودمان را به آنها انتقال دهیم تا آنها بتوانند تصمیم های مناسب بگیرند.



تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - 14 November 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن