تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802898045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: برخی همسایگان ایران برای مقابله با نگرانی ناشی از برجام، منطقه را به آتش کشیدند/ مردم مظلوم یمن و سوریه تاوان هراس کشورهای عصبانی را پرداخت می کنند/ نقش آفرینی حزب الله برای جهان اسلام افتخار آفرین است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ظریف: برخی همسایگان ایران برای مقابله با نگرانی ناشی از برجام، منطقه را به آتش کشیدند/ مردم مظلوم یمن و سوریه تاوان هراس کشورهای عصبانی را پرداخت می کنند/ نقش آفرینی حزب الله برای جهان اسلام افتخار آفرین است
« محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش حزب الله به عنوان سمبل مقاومت و مسوولان حزب الله به ویژه «سید حسن نصر الله» یک نقش افتخار آفرین نه تنها برای لبنان و ایران بلکه برای همه جهان اسلام است.
روز نو :  « محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش حزب الله به عنوان سمبل مقاومت و مسوولان حزب الله به ویژه «سید حسن نصر الله» یک نقش افتخار آفرین نه تنها برای لبنان و ایران بلکه برای همه جهان اسلام است.
 
به گزارش روز نو، ظریف صبح روز( سه شنبه) و در آغاز برنامه های سفرش به لبنان در نشست صبحانه کاری با خانواده ها و مسوولان نهادهای ایرانی در این کشور شرکت و با گرامیداشت یاد و خاطر شهید « غضنفر رکن آبادی» سفیر سابق ایران در بیروت افزود: امیدواریم خداوند ایشان را با سید الشهداء(ع) و شهدای اسلام و امام راحل (ره) محشور کند.
 
وی همچنین از « محمد فتحعلی» سفیر و مسوولان نهادهای ایرانی در لبنان به خاطر تلاش هایشان تشکر کرد و اظهارداشت: وضعیت خوب نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت به کمک همه دست اندرکاران تحقق یافته و شرایط امروز با سه سال قبل که من برای اولین بار به لبنان آمدم قابل مقایسه نیست.
رییس دستگاه دیپلماسی همچنین از همسران مسوولان نهادهای ایرانی در لبنان تشکر کرد و گفت: نقشی که آنان در آرامش همسران خود ایفا می کنند در کار مسولان و برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران تاثیر زیادی دارد.
ظریف در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: لبنان کشور مهمی در جهان عرب و منطقه است و از لحاظ پیشرفت و توسعه سیاسی شاید با سایر کشورهای منطقه قابل مقایسه نباشد.
وی تصریح کرد: روند کار سیاسی در لبنان به خصوص انتخاب رییس جمهوری جدید نشان دهنده یک سامانه نهادینه شده مشارکت و مذاکره در این کشور است که البته فراز و نشیب خون باری داشته اما به لطف رهبران سیاسی لبنان توانسته از این مرحله دشوار خارج شود.
وزیر امورخارجه ایران افزود: برای ما یک نمونه پیگیری موفق سیاست خارجی در حوزه لبنان رقم خورده است زیرا با همه فشارهای بین المللی برای مداخله در امور لبنان مخالفت کردیم و گفتیم تلاش برای تحمیل نظر از خارج با مقاومت مردم مواجه خواهد شد که این طور هم شد.
ظریف اظهارداشت: ایجاد اجماع داخلی توانست در لبنان به موفقیت قابل توجه نه برای یک گروه بلکه برای همه مردم لبنان منجر شود و امیدواریم مراحل بعدی نیز به همین ترتیب و شکل ادامه پیدا کند و ما بتوانیم با همه قشرهای جامعه لبنان ارتباط موثری در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی فراهم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ساز و کار مناسب در همه زمینه ها وجود دارد و حضور دستگاه ها در لبنان این امکان را فراهم کرده و امیدوارم در این سفر با مشارکت رییس اتاق بازرگانی ایران، نمایندگان شرکت های معتبر بخش خصوصی و نمایندگان بخش فناوری بتوانیم زمینه همکاری با قشرهای مختلف و دولت لبنان و جامعه اقتصادی این کشور را که یکی از پیشرفته ترین و موفقت ترین های بخش خصوصی درمنطقه است، فراهم کنیم.
وزیر امورخارجه ایران تصریح کرد: لبنان برای همه ایرانی ها و مسلمانان و برای همه آزادی خواهان دنیا جایگاه ویژه ای دارد و مظهر مقاومت و ایستادگی و پیروزی مقاومت بر ستمگری ،اشغال و خون ریزی رژیم صهیونیستی است.
ظریف تاکید کرد: نقش حزب الله به عنوان سمبل مقاومت و مسوولان حزب الله به ویژه «سید حسن نصر الله» یک نقش افتخار آفرین نه تنها برای لبنان و ایران بلکه برای همه حهان اسلام است و این یک توفیق برای همکارانی ایرانی است که در پیشبرد اهداف روابط دوجانبه بین ایران و لبنان تلاش می کنند.
وی گفت: با توجه به شرایط ویژه جمهوری اسلامی ایران و حساسیت هایی که در مورد ایران بعد از برجام در منطقه ایجاد شده ، نگرانی هایی هم در منطقه به خصوص برای برخی همسایگان به غلط پیدا شده و مجبور شدند برای مقابله با این نگرانی ها منطقه را به آتش بکشند و مردم مظلوم یمن و سوریه تاوان هراس و بازی بسیار مخرب کشورهای عصبانی در منطقه را پرداخت می کنند.
وزیر امورخارجه ایران اظهارداشت: امیدواریم این کشورها هرچه سریعتر به نتیجه برسند که ادامه این سیاست ها جز خسارت برای خودشان هیچ نفعی دیگر ندارد.
ظریف افزود: در چنین شرایطی که فرصت عظیمی برای جمهوری اسلامی ایران فراهم شده باید از فرصت ها استفاده کنیم و همواره گفته ام برجام برای ایران قدرت نیافریده بلکه موجب برداشته شدن مهار قدرت ایران شده است.
وی خاطرنشان کرد: قدرت ایران از مایه اصلی انقلاب و از یادگار حضرت امام راحل (ره) که خودباوری و مقاومت است، نشات گرفته است.
وزیر امور خارجه تصریح کرد:در این شرایط که هم فرصت و هم تهدید است وظیفه ما به عنوان کارگزاران روابط خارجی هم خطیر و تاریخی است چون هم فرصت ها از دست می رود و در نتیجه برنامه ریزی گروه ها و کشورهایی که از شرایط جدیدی جمهوری اسلامی ایران نگران شده اند اگر ما از فرصت ها بهره برداری هوشمندانه درجهت ثبات و پیشرفت منطقه نکنیم، این فرصت ها می توانند به تهدید تبدیل شوند.
ظریف تاکید کرد: مسئولیت عظیمی بر دوش کارگزاران سیاست خارجی قرار داردو امیدوارم در ایفای این مسوولیت موفق باشیم، یقینا در این مسیر وفاداری به آرمان های امام راحل(ره) و دستورات مقام معظم رهبری می تواند راهنمای کار ما باشد و باعث شود مسیر صحیح جمهوری اسلامی ایران را که بر آن ایستادگی کرده ایم و قدرت مهم و تاثیر گذار منطقه شده است با قدرت ، شجاعت و چشمان باز و هوشمندی ادامه دهیم و بتوانیم وظیفه خود و آنچه که بر عهده ماست را در حد توان به نتیجه برسانیم و در برابر خدا و مردم خوب ایران که هر چه داریم از آنان است، شرمنده نباشیم.

منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن