تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821207834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش ۲ درصدی نرخ سود تسهیلات مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نرخ سود تسهیلات حساب پس انداز جوانان ۲ درصد کاهش یافت. این خبری است که روز گذشته بانک مسکن رسانه ای کرد. بدین جهت نرخ سود تسهیلات حساب های پس انداز جوانان از ۱۱ درصد به ۹ درصد کاهش یافت.
به گزارش ایران، براساس مصوبه جدید بانک مسکن، قراردادهای تسهیلاتی حساب های پس انداز جوانان که از تاریخ ۲۲ آبان ماه منعقد و ثبت قطعی قرارداد می شوند، مشمول نرخ سود ۹ درصد می شوند.
هدف اصلی حساب پس انداز مسکن جوانان، برنامه ریزی بلند مدت برای خانه دار شدن افراد است و متقاضیان می توانند با واریز مبالغ به صورت ماهیانه، سالانه یا یکجا حداقل پس از ۵سال و حداکثر پس از ۱۵ سال نسبت به دریافت تسهیلات خرید و ساخت مسکن اقدام کنند.
مهرداد هاشم زاده کارشناس حوزه مسکن درباره کاهش نرخ سود تسهیلات برای حساب پس انداز جوانان گفت: هرگونه کاهش نرخ سود تسهیلات منجر به رونق بازار مسکن می شود اما این امر شرط لازم و تعیین کننده در خروج از رکود حوزه مسکن نیست.برای آنکه بخش مسکن بتواند از این شرایط رها شود باید سقف تسهیلات افزایش پیدا کند و همچنین دولت در ایجاد شغل و پایدار بودن آن تلاش کند.
وی افزود:سیاست های تشویقی کمک می کند تا حدودی بازار از وضعیت فعلی فاصله بگیرد ولی این موارد مسکن هایی هستند که در یک مقطع کوتاه اثر گذار است.حوزه مسکن با چندین صنعت سروکار دارد لذا رونق مسکن کمک می کند تا سایر بخش ها هم از رکود به وجود آمده خارج شوند.
وی تأکید کرد:اگر دولت بتواند برای ماه های آینده و حتی سال آینده که انتخابات را پیش رو داریم قیمت ها را کنترل کند مردم به سمت بازار و خرید واحدهای مسکونی اقدام خواهند کرد.
اما با تغییر سقف تسهیلات قابل اعطا در حساب پس انداز جوانان ...
[ مشاهده متن کامل کاهش ۲ درصدی نرخ سود تسهیلات مسکن در تابناک ]اخبار پیشنهادی:





دوشنبه ، ۲۴آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن