تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821252112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقاي ايوبي درباره حمايت‌هاي اين كانال ضدنظام، اعلام نظر صريح كنيد!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آقاي ايوبي درباره حمايت‌هاي اين كانال ضدنظام، اعلام نظر صريح كنيد!
ماجراي درگيري ميان محمدرضا عباسيان، دبير اسبق جشنواره فيلم فجر و مدير اسبق مؤسسه رسانه‌هاي تصويري با رئیس سازمان سینمایی زماني آغاز شد كه نامه‌اي منسوب به حراست سازمان سينمايي درباره دريافتي‌هاي عباسيان از یک رسانه سر برآورد.
بعد از انتشار آن نامه عباسيان جوابيه‌اي بلندبالا درباره اتهامات وارده به خود منتشر نمود.  اخيراً يك كانال تلگرامي اتهامات تازه‌اي را عليه عباسيان طرح كرده است و همين اتهامات سبب‌ساز انتشار توضيحات تازه‌اي از سوي عباسيان شده است.

توضيحات محمدرضا عباسيان را بخوانيد:
۱ ـ در اوج افتضاح حقوق‌هاي نجومي دولت و پرسش رسانه‌ها از رئيس سازمان سينمايي در خصوص حقوق مديران اين سازمان، حجت‌الله ايوبي اواخر تيرماه نخستين بخش عمليات فرافكني را با تخريب و تهمت عليه من و با ادعاي دريافت حقوق بيش از يك ميليارد و 469 ميليون توماني در كانال اختصاصي تلگرامي‌اش آغاز و تنها در كمتر از ۴۸ ساعت بعد نامه كذب حراست وقت سازمان سينمايي به تاريخ يك‌سال قبل كه تنها در اختيار ايوبي و تنظيم‌كننده نامه بوده منتشر شد. خطاي قريب به يك ميليارد توماني گزارش مجعول علاوه بر تكذيبيه مشروح من طي گزارش جديد حراست سازمان سينمايي در پاسخ به استعلام بازپرس پرونده آشكار شده است.

۲ ـ در چهارم مهرماه بعد از دو ماه انتظار عذرخواهي از سوي آقاي ايوبي كه مكرر و به‌واسطه، وعده‌اش را داده بودند (كه به‌جايش شاهد پرونده‌سازي‌هاي ايشان بودم) نامه‌اي خطاب به ايشان منتشر كردم و با كمال تعجب چند ساعت بعد گزارشي سراسر اتهام دروغ و بي‌پايه در كانال تلگرامي آمدنيوز بر عليه من منتشر شد. اتهاماتي كه بر پايه سناريوي كمي راست و يك عالمه دروغ تهيه شده است. مثلاً خريد تجهيزات ديجيتال براي جشنواره فجر كه همگي از شركت‌هاي داخلي تهيه شد. شركت خط سوم هنر با مؤسسه قراردادهايي داشته است اما هيچگاه بابت بازاريابي محصولات سودي دريافت نكرده است و بابت جذب تبليغات نيز هيچ‌گاه دريافت خارج از عرفي نداشته است. فيلم آقاي فرحبخش طبق روال معمول و به قيمت كارشناسي خريداري شده است. محصولات مرجوعي انباري به قيمتي به مراتب پايين‌تر از قيمت پشت جلد به مؤسساتي كه بسته‌هاي شانسي توزيع مي‌كنند، واگذار مي‌شده و مي‌شود؛ كاري كه از گذشته تا كنون در مؤسسات بخش خصوصي هم انجام مي‌شود.

بسته انيميشن ذكر شده در گزارش كه تا پيش از آن سالانه 200ميليون فروخته مي‌شده طي دو قرارداد و با تفكيك سي‌دي و دي‌وي‌دي به نزديك يك ميليارد تومان واگذار شد. انيميشن‌هاي خريداري شده مؤسسه با سودهاي چند صد درصدي واگذار شدند و چطور در چنين معامله‌اي كه هنوز و پس از گذشت چندين سال خريداران به قيمت بالاي آن معترضند و مدعي زيان، مي‌توان رشوه هم گرفت! آنچه واضح است و در اسناد مؤسسه موجود، مؤسسه رسانه‌هاي تصويري كه در دوره مديران پيش و پس از من هر سال ميلياردها تومان زيان‌ده بوده در دوره مديريت من و به مدد تلاش همكارانم در سال‌هاي ۹۱ و ۹۲ هر سال به درآمد چند ميلياردي رسيد.

۳ ـ پس از دو گزارش كذب عليه من در ساعاتي پس از نامه اول، آمدنيوز كاري با من نداشت تا روز ۱۶ آبان‌ماه كه نامه دومم به رئيس سازمان سينمايي رسانه‌اي شد و تنها چند ساعت بعد آمدنيوز مجدداً دو گزارش كذب قبلي را بر عليه من منتشر كرد!

۴ ـ نكته بسيار سؤال‌برانگيز، علاوه بر تخريب مستقيم من كه مستقيماً با آقاي ايوبي وارد دعواي رسانه‌اي و حقوقي شده‌ام حمايت بي‌دريغ آمدنيوز از آقاي ايوبي است. اولين بار تنها يك روز پس از رأي اعتماد وزير ارشاد است كه ضمن تخريب تابش مديرعامل فارابي، وزير را به بهره‌گيري از ايوبي توصيه كرده است. در گزارشي ديگر هم كليه اقداماتي در سازمان سينمايي را كه موجب اعتراض سينماگران است يك تنه به گردن ايل‌بيگي انداخته و ايوبي را بالكل مبرا دانسته و در آخرين بيانيه تبليغاتي آمد‌نيوز به نفع ايوبي تخلفات اعطاي مجوزهاي خاص به يك فرد خاص را گردن جنتي انداخته و نه تنها ايوبي از همه چيز مبرا دانسته شده كه حتي در پايان ايوبي ناجي حقوق دولت و بيت‌المال نيز معرفي شده است.
  
اما عرايض پاياني:
اولاً: درخصوص تخلفاتي كه به من نسبت داده شده يا بايد سندي برايش ارائه شود يا بايد تا به‌حال حداقل بابت يكي از آنها به دادگاهي فراخوانده مي‌شدم. نه اينكه در كانالي بي‌نام و نشان، خارج از دسترسي حقوقي و قضايي اتهاماتي بي پايه و اساس را منتشر كرد؛ كانالي كه صاحبانش از انتصاب آن به خود گريزانند.

ثانياً: آقاي ايوبي در خصوص همراهي ويژه كانال معلوم‌الحال و ضد نظام آمدنيوز با ايشان اعلام نظر صريح كنند. اگر از ايشان خط نمي‌گيرند چنين حمايت‌هايي از آقاي ايوبي واقعاً شائبه‌برانگيز است.
ثالثاً: از شخص وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌خواهم تا نسبت به رسيدگي و اعلام نظر فوري به اتهامات منتسب شده به من چه از سوي آقاي ايوبي و چه كانال آمدنيوز و ارتباط احتمالي برخي مسئولين آن وزارتخانه با اين كانال دستور اقدام عاجل صادر كنند.





تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن