تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817171357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو: هیچکس نمی تواند رونالدوی دوم شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت نود: در مراسم معرفی کفش های جدید ستاره پرتغالی، Marca مصاحبه ای اختصاصی با وی ترتیب داد که به شرح زیر است:


با وجود تمام این تعریف و تمجید هایی که از توانایی های بازی شما انجام می شود، آیا ادامه فعالیت در دنیای فوتبال را به عنوان یکی از برنامه های دراز مدت خود می بینید؟


هنوز راه درازی در پیش است و نمی خواهم به آینده فکر کنم. دوست دارم در حال زندگی کنم، که خیلی خوب است. هفته تماشایی داشتم که ابتدا با تمدید قرارداد در رئال مادرید و حالا با نایکی همراه شد. تنها دلیلی برای خندیدن دارم، و می توانم از اتفاقاتی که رخ می دهد، خوشحال باشم.


اما اینکه هواداران به چنین چیزی فکر می کنند، اجتناب ناپذیر است، نه؟


قبلاً هم گفته ام که همیشه می خواهم پیوندی با رئال مادرید داشته باشم، در حال حاضر به عنوان بازیکن و وقتی هم که بازنشسته شدم. باید ببینیم که چه اتفاقی می افتد، و آیا مربی خواهم شد یا چیز دیگر. در حال حاضر نمی توانم به چنین چیز هایی فکر کنم، اما خواهیم دید.


فکر می کنید مربی خوبی خواهید شد؟


نمی دانم، خواهیم دید. افرادی هستند که به عنوان یک مربی بسیار خوب به نظر می رسند اما نیستند، و برعکس - هیچکس به آنها اعتماد ندارد اما به یکباره مربیان بزرگی می شوند. خیلی نگران این مسئله نیستم، می خواهم از حال حاضر لذت ببرم.


رابطه شما با زیدان چطور است؟


ما رابطه فوق العاده ای داریم. فصل گذشته فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدیم و وقتی بازیکن بود، من یکی از هوادارانش محسوب می شدم و حالا به عنوان مربی بیشتر حامی او هستم. او انسان و همچنین مربی بسیار خوبی است. او همچنان در حال یادگیری است و من از همکاری با او خوشحالم، چون انسان فوق العاده ای است.


تصور سال ۲۰۱۶ به این شکل سخت بود، درست است؟


هیچ شکی ندارم که امسال مهمترین سال دوران حرفه ای من است. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه رئال مادرید و اولین قهرمانی تاریخ پرتغال در یورو ۲۰۱۶ رقم خورد. از لحاظ انفرادی هم سال تماشایی بود، و بدون شک بهترین سال زندگی ام بود. با رئال مادرید تمدید کردم، با نایکی تمدید کردم، و ۱۰۰ درصد مطمئنم که مهمترین سال زندگی ام را تجربه کردم. بهترین سال ممکن. خوشحال تر از این نمی شوم.


آیا از حالا می توانید توپ طلا را در دستان خود تصور کنید؟


فصل گذشته هر کاری انجام دادم؛ لیگ قهرمانان اروپا و یورو ۲۰۱۶ را به دست آوردم. رأی ها به من بستگی ندارد پس نمی توانم نسبت به اینکه برنده خواهم شد یا شایستگی اش را دارم، وسواسی شوم. اگر از من بپرسید که آیا می خواهی برنده شوی، مسلماً می خواهم. دروغ نخواهم گفت، اما به من بستگی ندارد. نسبت به این موضوع وسواس ندارم. همه چیز طبیعی از راه می رسد، مربی ها و کاپیتان ها رأی داده اند و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد، اما آرام هستم چون کاری که فصل گذشته انجام دادم باورنکردنی بود و از عملکرد خود بسیار راضی هستم. بهترین سال من بود، بنابراین خوشحالم.


با نگاهی به نسل آینده، آیا بازیکن جوانی هست که بتواند کریستیانو رونالدوی بعدی باشد؟


هیچکس نمی تواند کریستیانوی بعدی باشد، هیچ فرد دومی وجود ندارد. نفر بعدی همانی که باید بشود، خواهد شد اما هرگز یکسان نخواهیم بود. این اتفاق نمی افتد. در اروپا استعداد های جوان زیادی می بینم، و می توانم به چند نفر اشاره کنم: رناتو سانچز، آندره گومز یا ژوائو ماریو. بازیکنانی زیادی را می شود انتخاب کرد و من فقط به پرتغالی ها اشاره کردم، اما بازیکنان زیادی در سطح اروپا هستند که می توانند خیلی پیش بروند. خیلی خوشحالم چون این استعداد های جوان تضمین می کنند که فوتبال همواره قوی خواهد بود.


امروز کفش های جدید خود را معرفی کردید، و یادی از دوران حضور در اسپورتینگ و منچستر یونایتد شد، که می توان به علاقه سرالکس فرگوسن در کمتر از یک هفته به شما اشاره کرد...


بله، برنامه ای مبنی بر اینکه من بازیکن یونایتد خواهم شد، وجود نداشت. باشگاه های دیگری مثل آرسنال، والنسیا و اینتر قیمت من را جویا شده بودند اما ما مقابل یونایتد بازی کردیم و باقی داستان را می دانید.


چه حسی داشت که شرکت بزرگی مثل نایکی، شرط بزرگی روی شما بست؟


این رؤیای بزرگی بود، وقتی به منچستر و مادرید رفتم، این یک رؤیای بزرگ بود. مورد لطف خدا واقع شده ام که این قرارداد بزرگ را با بهترین برندی که برای من مناسب است، به امضا رساندم. کار کردن با آنها تماشایی است، و باعث خوشحالی من است که ۲۰ سال دیگر هم با این شرکت همکاری خواهیم داشت.


بهترین خاطره شما از ال کلاسیکو ها چیست؟


ال کلاسیکو ها و دربی ها همیشه بازی های خاصی هستند. خاطرات خوب و بدی هم دارم، اما می توانم بگویم که عاشق حضور در این بازی ها هستم، و این چیزی است که همه بازیکنان می خواهند. فرصت بازی در بسیاری از این مسابقات را داشته ام و آخرین دربی که به یاد دارم، پیروزی در فینال لیگ قهرمانان بود که خاطره خوبی شد.


نظر شما در مورد آلوارو موراتا چیست؟ آیا به نظر شما عملکرد او در یوونتوس، باعث شد تا به فوتبالیست فعلی تبدیل شود؟


موراتا فصل فوق العاده ای داشته، و چیز های زیادی در ایتالیا آموخته و به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کرده است. در رقابت بسیار سختی به عنوان بازیکن رشد کرده است.


آیا یوونتوس را مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می دانید؟


البته. آنها درست مثل مربی و ورزشگاه خود، تیم فوق العاده ای هستند. چرا که نه؟


تنها کمتر از دو هفته دیگر به مصاف تیم سابق خود، اسپورتینگ لیسبون خواهید رفت. آیا سخت خواهد بود؟


نه، خوب خواهد بود اما می خواهم آنجا گلزنی کنم. همیشه می خواهم گل بزنم، اما هفته گذشته مقابل لژیا ورشو مساوی کردیم و هنوز تکلیف هیچ چیز مشخص نیست. باید در لیسبون نتیجه بگیریم. هنگام حضور در منچستر یونایتد، مقابل آنها بازی کردم و آن زمان هم می خواستم پیروز شویم و گلزنی هم کردم.


تا وقتی که ۳۶ ساله شوید، با رئال مادرید قرارداد دارید اما به نظر می رسد که لیسبون هنوز هم منتظر بازگشت شماست...


آینده نامعلوم است. برخی چیز ها همیشه ممکن است رخ دهد و من همیشه می توانم پیوندی با اسپورتینگ داشته باشم.




۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن