تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814275958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها مشکل ارکستر ملی بیمه نوازندگان است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تنها مشکل ارکستر ملی بیمه نوازندگان است
تنها مشکل ارکستر ملی بیمه نوازندگان است رهبر ارکستر ملی ایران گفت: در حال حاضر تنها دغدغه و نگرانیمان در ارکستر ملی ایران بحث بیمه نوازندگان است. امیدوارم وزیر کار که از علاقه‌مندان به هنر هم هستند در این زمینه ما را کمک کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ فریدون شهبازیان رهبر ارکستر موسیقی ملی ایران با حضور در نمایشگاه مطبوعات با بیان آخرین وضعیت این ارکستر دولتی گفت: ارکستر ملی ایران،‌ارکستری تازه تاسیس است که مانند هر ارکستر تازه تاسیس دیگر چند ماه طول می‌کشد تا به تمرین‌های روتین و اجرا برسیم. 
 
وی افزود: ارکستر موسیقی ملی ایران که هدایت آن برعهده دوست و همکار پیشکوستم فرهاد فخرالدینی بود بنا به دلایلی روند فعالیت آن ادامه پیدا نکرد. زمانی که قرار شد تا من ارکستر ملی ایران و نه ارکستر موسیقی ایران را هدایت کنم به مدیران تاکید کردم که ارکستر ملی ایران آثار موسیقی نوین ایران و جهان را اجرا می‌کند و علاوه بر آثار آهنگ‌سازان ایرانی آثار غربی نیز اجرا خواهد شد از همین جهت فعالیت‌های این ارکستر با ارکستر موسیقی ملی ایران تفاوت دارد و این ارکستر کاملا مستقل فعالیت خود را دنبال خواهد کرد. 
 
این آهنگ‌ساز ادامه داد: من به خودم می‌بالم که ارکستری را در اختیار دارم که 60 نوازنده جوان با اشتیاق و انگیزه در آن فعالیت می‌کنند و با تمام عشقشان نوازندگی می‌کنند. در حال حاضر با تمامی این نوازنده‌ها قرارداد 31 روزه تا پایان سال منعقد شده و تنها دغدغه و نگرانی ما مشکل بیمه نوازندگان است. من از وزیر کار درخواست می‌کنم تا راهی برای حل مشکل بیمه نوازندگان پیدا کنم. 
 
رهبر ارکستر ملی ایران در پایان گفت: به غیر از مساله بیمه که به آن اشاره کردم خوشحال هستم که با نوازندگانی کار می‌کنم که دارای مدارج علمی بالایی هستند. ما می‌خواهیم اجراهایمان منحصر به فرد و زبان زد باشد و در مسیر رسیدن به این هدف حرکت می‌کنیم. 
 


منبع: فارس


95/8/20 - 18:24 - 2016-11-10 18:24:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن