تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816395705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیگدلی: جنگ های جهانی و کودتای 28 مرداد در زمان حاکمیت دموکرات ها روی داد/ با جمهوری خواهان بهتر کنار می آییم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یک استاد دانشگاه گفت: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد جامعه این کشور، یک جامعه سیال است نه ثابت؛ چون این در جوامع غیردموکراتیک است که بسیاری از اتفاقات قبل از نهایی شدن مشخص می شود. در حقیقت امروز متوجه شدیم آن آمار و اسناد منتشر شده در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خیلی هم واقعیت نداشت.

علی بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار "تابناک" در مورد اتفاقاتی که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افتاد و در نهایت منجر به پیروزی "دونالد ترامپ" بر "هیلاری کلینتون" شد، اظهار کرد: 25 میلیون رأی دهنده آمریکایی در سایه نشسته بودند و عزمی برای رای دادن نداشتند اما به دلایل مختلف از جمله تلاش برای تغییر و عدم محبوبیت خانواده کلینتونبه صحنه آمدند و به ترامپ رأی دادند.

وی افزود: حتی وقتی که آقای سندرز از صحنه انتخابات به نفع هیلاری کنار رفت، خیلی ها همان موقع عدم اقبال خود به این موضوع را نشان دادند. جوانانی که به دنبال رأی دادن به سندرز بودند، به جای حمایت از هیلاری به ترامپ رأی دادند و کلینتون هرچه آوازه خوانان و هنرمندان را برای جذب جوانان آمریکایی به سمت خود آورد، فایده نداشت.

به گفته این کارشناس مسائل بین المللی یک وجه دیگر عدم اقبال مردم آمریکا به هیلاری به این دلیل بود که او برای انجام کارهای انتخاباتی از صهیونیست ها، سعودی ها و شیخ نشینان حاشیه خلیج فارس کمک مالی می گرفت، اما ترامپ به صورت شخصی هزینه می کرد. در حقیقت آلودگی ها کلینتون دولتی بود و برای همین مردم آمریکا نتوانستند این مساله را بپذیرند.

وی در مورد سیاست خارجی آمریکا پس از اوباما و در زمان ترامپ، تصریح کرد: الان نمی خواهم به طور مشخص به این مساله وارد شوم، اما قطعا سیاست های ترامپ خلاف سیاست های اوباما خواهد بود. اوباما نگاه انسانی تری داشت و تن به جنگ نمی داد، اما جمهوری خواهان برای تامین منافع آمریکا از هیچ نوع جنگی ابایی ندارند و حاضرند حتی به قیمت کشته شدن بخشی از هموطنانشان هرنوع جنگی به راه بیاندازند.

بیگدلی در پاسخ به این سئوال که حاکمیت کدامیک از دو حزب مطرح آمریکایی یعنی جمهوری خواهان یا دموکرات ها به نفع ایران می تواند باشد، گفت:  همه اتفاقات مهم مثل جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم، کودتای 28 مرداد، انقلاب اسلامی و ... زمانی به وقوع پیوسته است که دموکرات ها بر سر کار بوده اند.

وی یادآور شد: اگر هیلاری کلیینتون رئیس جمهور آمریکا می شد به نفع ما نبود، چون او به محفل اعراب (سعودی ها) و یهودی ها نزدیک بود و دوست آنها حساب می شد. لذا چون با دشمنان ما ارتباط نزدیکی داشت و از طرفی هم زن جراره ای بود، این به نفع ما نمی توانست باشد.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: به شخصه خوشحالم که ترامپ رئیس جمهور امریکا شده است چون ما همواره با جمهوری خواهان روابط بهتری داشته ایم. حربه دست دموکرات ها حقوق بشر است و آنها با این حربه ملت ها تحت فشار قرار می دهند، اما جمهوری خواهان در همه مسائل ضرر و زیان را در نظر می گیرند و این به نفع ما است. 


۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن