تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816897379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاریخ اکران «جومانجی» تعیین شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه بانی فیلم: «جومانجی» که در دنیای فیلم مشهوری به همین نام با بازی رابین ویلیامز می‌گذرد، کریسس ۲۰۱۷ اکران می‌شود.

به نقل از ورایتی، دواین جانسون اعلام کرد تاریخ اکران «جومانجی» تا کریسمس ۲۰۱۷ به تعویق افتاده است. این بازیگر روز جمعه در اینستاگرام خود این خبر را اعلام کرد.
 

تاریخ اکران «جومانجی» تعیین شد



این فیلم که پیشتر انتظار می‌رفت تابستان ۲۰۱۷ راهی سینماها ‌شود، حالا تاریخ اکران جدیدی پیدا کرده و ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

جانسون با اعلام این که: همه تلاش‌مان را کردیم تا این فیلم را تابستان سال آینده به نمایش درآوریم، افزود: پس از این که فیلمبرداری فیلم تمام شد و آن را تدوین هم کردیم، احساس می‌کنیم یک کار خانوادگی مهم در دست‌مان است و به همین دلیل با بهترین آرزوهای کریسمسی این فیلم را راهی سینماها خواهیم کرد.

این بازیگر که خودش هم در فیلم حضور دارد با گذاشتن عکسی از بازیگران فیلم در صحنه‌ای از جنگل‌های جادویی آن، این خبر را به اطلاع هواداران رسانده است.

وی افزوده است: مثل خیلی‌های دیگر برای ما هم کریسمس روزهای مهمی است و بیشتر از هر زمان دیگری دوستش داریم و فکر می‌کنیم تعطیلات زمان مناسبی برای تماشای این فیلم خواهد بود. وی گفت: در عید شکرگزاری با «موآنا» با شما هستم، این کریسمس با «سربازان را بغلطان» با شما خواهم بود و کریسمس بعد نیز با «جومانجی» باز می‌گدرم تا با شما همراه شوم.

این فیلم با زمان اکران جدیدش با فیلم‌هایی چون «صدای شش دانگ ۳» هم زمان راهی سینماها خواهد شد. انیمیشن «فردیناند» نیز همان زمان اکران می‌شود و «مرد ۶ میلیون دلاری» که بازسازی فیلمی قدیمی به همین نام است نیز همان زمان به روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود.

در بازسازی فیلم «جومانجی» جک بلک، کارن گیلیان و کوین هارت در کنار دواین جانسون بازی کرده‌اند. اولین تصویر این فیلم در ماه سپتامبر منتشر شد.

در حالی که هنوز چیزی درباره روند داستانی فیلم فاش نشده اما در ابتدای کار جانسون گفته بود قصد این پروژه صرفا ساخت دوباره فیلم «جومانجی» نیست و ترجیح می‌دهند قصه «جومانجی» را بار دیگر از زبان خودشان روایت کنند. وی در عین حال تاکید کرده بود در فیلم جدید ادامه داستان قبلی هم پی گرفته نمی‌شود و قرار نیست فیلم ۱۹۹۵ با بازی رابین ویلیامز فقید را که فیلمی محبوب است، دوباره بسازند.

وی گفت این پروژه با فیلمسازان جدید با آزادی بیشتری در روایت قصه در همان جهان «جومانجی» اتفاق می‌افتد.

جانسون به عنوان یک کشتی‌گیر شناخته شده که اکنون به پولسازترین بازیگر جهان بدل شده ۲۳ نوامبر با فیلم «موآنا» دیده خواهد شد.

اخیرا گفته می‌شود این بازیگر قصد دارد تا به ریشه کشتی‌گیری خود بازگردد و در یک کمدی درباره کشتی کج ظاهر شود. فاکس امتیاز این مجموعه را خریده و قرار است ویل فارل در مقام تهیه کننده این فیلم را بسازد.




۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن