تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815486747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درستكار: لازم نیست قربان صدقه مدیران بروید!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: درستكار: لازم نیست قربان صدقه مدیران بروید!
سری جدید «تهران بیست» شب گذشته در حالی روی آنتن رفت كه تیتراژ این كار با صدای امیر عظیمی پخش شد.

درستكار: لازم نیست قربان صدقه مدیران بروید!
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این اولین بار بود كه صدای عظیمی كه طرفداران بسیاری دارد، از تلویزیون پخش می‌شود. 

سری جدید «تهران بیست» با اجرای هیراد حاتمی و محمد دلاوری در اولین قسمت خود با دعوت از علی درستكار و محمدسلوكی میزبان مجریان سابق این برنامه  در سالهای قبل بود. 

این دو نَفَر نیز با بیان نقاط ضعف و قوت دوره های گذشته به راه حل های موفقیت در سری جدید اشاره كردند.  
 
درستكار: من آدم بداخلاقی بودم!
 
درستكار در بخشی از صحبت‌هایش گفت: من آدم بداخلاق و نیشداری بودم. همواره مسئول ستیزی می‌كردم! من و شما وقتی مسئولیت یك برنامه را قبول می‌كنیم، باید رسالت برنامه را بدانیم و بشناسیم. مدیر گروه، تهیه كننده، مدیر شبكه و ... باید به طور دانسته تكلیفی را به برنامه داده باشند. باید تند حرف بزنیم. یك مسئول باید یك جاهایی جواب بدهد و برای همین شما نگران تند حرف زدن نباشید، مردم و رسانه جایی است كه مردم باید در آن پاسخگو باشند.  
 
سلوكی: در تلویزیون باید صراحت لهجه داشت

محمد سلوكی پس از درستكار گفت: «تهران بیست» یك سرمایه اجتماعی است كه جایگاهش را در زندگی مردم پیدا كرده است و مردم روی آن حساس هستند. من یادم است كه در آن زمان كه ما در تهران بیست بودیم، مردم اگر در نظام شهری مسئله ای می‌دیدند تهدیدشان این بود كه به تهران بیست خبر می دهیم و همین یك جور صلاح و پیشگیری از مشكلات بود. ما در آن زمان با هیچ كسی تعارف نداشتیم؛ چون موضوع حق و باطل مردم بود و می بایست صراحت لهجه داشته باشیم.  
 
اینجا جای قربان مدیر رفتن نیست
 
درستكار با تایید حرف‌های سلوكی گفت: اینجا جای ناز و قربون صدقه رفتن مدیران نیست و باید به طور مستقیم به چشم مسئول نگاه كرد و حقوق مردم را بازخواست كرد . به شرط آنكه ما به عنوان مجری به غایت آگاه باشیم. 

در پایان برنامه هیرادحاتمی از مجریان سابق این برنامه یادی كرد و از مردم خواست كه به وسیله فضای مجازی همه مشكلات را با این برنامه درمیان بگذارند.

او همچنین گفت : ما آمدیم كه روی خط قرمز هم برویم و حتی گاهی یواشكی و با ادب این خط را رد كنیم تا مشكلات شما و شهر را با همكاری مدیران و مسئولان حل كنیم. 

در پایان نیز حسین كلهر یكی از كارشناسان خبری برنامه با تبریك تولد احسان علیخانی مردم را دوباره به شنیدن تیتراژ برنامه با صدای امیر عظیمی دعوت كرد.

گفتنی است؛ سری جدید تهران بیست به تهیه كنندگی محمدحسین رضوی و اجرای هیراد حاتمی و محمد دلاوری روزهای شنبه، یكشنبه و دوشنبه از شبكه پنج سیما ساعت ٢٠  روی آنتن می‌رود.





۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن