تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797002912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسرخاله‌هاي قاتل دوباره محاكمه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پسرخاله‌هاي قاتل دوباره محاكمه شدند
دو پسرخاله كه چهارسال قبل خريدار خانه‌اي را روي پل عابرپياده در شرق تهران به قتل رسانده بودند، بار ديگر در شعبه 10 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند.


به گزارش خبرنگار ما، هفتم مردادماه سال 91 مأموران كلانتري 147 گلبرگ از مرگ مشكوك مردي در بيمارستان تهرانپارس باخبر و در محل حاضر شدند. جسد متعلق به مرد 55 ساله‌اي به نام رضا بود كه بر اثر اصابت جسم سخت به سرش فوت شده بود. بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني در تحقيقات ميداني مشخص شد، مقتول صبح روز حادثه براي تنظيم نهايي خريد يك خانه با فروشنده كه مردي بنگاهدار بود، قرار داشته است. بنابراين مأموران به مرد بنگاهدار كه مرد 33 ساله‌اي به نام مجيد بود، مظنون شدند و او را بازداشت كردند. او در شرح ماجرا به پليس گفت: مقتول مرا مي‌شناخت و براي او چند معامله انجام داده بودم، به همين دليل به من اعتماد داشت. در اين مدت وقتي متوجه شدم كه رضا وضع مالي خوبي دارد، وسوسه شدم. با خودم فكر كردم با يك قرارداد ساختگي به بهانه فروش يك ملك از او پول زيادي بگيرم و با آن كار كنم و بعد از گذشت چند ماه معامله را فسخ و پولش را با ضرر و زيان پس بدهم. به همين دليل يك قولنامه ساختگي تنظيم كردم و مبلغ 20 ميليون تومان از او گرفتم.

براي جلب اعتماد رضا، خانه‌اي را كه صاحب آن براي اجاره دادن به من سپرده بود، نشانش دادم و با يكي از دوستانم به نام بابك صحبت كردم تا به جاي فروشنده، در بنگاه حاضر شود و قولنامه را امضا كند. بعد از چند ماه رضا اصرار داشت، ملك مورد نظر را تحويل بگيرد و هر چه تلاش كردم معامله را فسخ كنيم و پولش را با ضرر و زيان بگيرد، قبول نكرد. هر روز با من تماس مي‌گرفت و پيگير بود. شب حادثه با پسرخاله‌ام معين صحبت كردم و قرار شد صبح آن روز سر قرار برويم و با ضربه چوب او را مجبور كنيم تا قولنامه را پس دهد. وقتي سر قرار حاضر شديم، او را زديم و قولنامه را سرقت و فرار كرديم تا اينكه متوجه شديم فوت شده است.  بعد از ادعاي مجيد، پسرخاله‌اش معين 22 ساله بازداشت شد. بابك 37 ساله هم كه در جريان كلاهبرداري نقش داشت، دستگير شد.  معين در شرح ماجرا گفت: شب حادثه با مجيد بودم كه به من گفت رضا يكي از آشناهاي قديمي او است كه از طريق قولنامه‌اي مي‌خواهد خانه‌اش را بگيرد. به اين بهانه از من خواست تا در قرار ملاقات ضربه‌اي غافلگيرانه بزنم تا قولنامه را از او بگيرد. ابتدا قبول نكردم، اما مجيد مرا راضي كرد. روز حادثه سر قرار رفتيم و من با چوب يك ضربه به پشت سرش زدم. رضا روي زمين افتاد، اما بلند شد و حرف مي‌زد. ترسيده بودم هر چه مجيد اصرار كرد ضربه ديگري بزنم، نتوانستم. به همين خاطر چوب را از دستم گرفت و چند ضربه به او زد. وقتي روي زمين افتاد، مدارك را برداشتيم و فرار كرديم.

با اقرارهاي سه متهم به دستور بازپرس مجيد و معين به جرم مشاركت در قتل و بابك به جرم مشاركت در كلاهبرداري روانه زندان شدند و اين پرونده بعد از صدور كيفرخواست در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران رسيدگي شد. در آن جلسه بعد از تقاضاي قصاص از سوي اولياي دم، هر سه متهم بار ديگر حادثه را شرح دادند. هيئت قضايي بعد از شنيدن آخرين دفاع، متهمان مجيد و معين را به جرم مشاركت در قتل به قصاص و بابك را به جرم مشاركت در كلاهبرداري به حبس محكوم كرد. اين رأي پس از آنكه به ديوان عالي كشور فرستاده شد، توسط قضات شعبه 47 ديوان نقض و به شعبه 10 دادگاه كيفري يك استان تهران ارجاع شد.

روز گذشته بار ديگر اين پرونده روي ميز هيئت قضايي شعبه 10 قرار گرفت. بعد از آنكه اولياي دم درخواست قصاص دادند، هر سه متهم به دستور رئيس شعبه در جايگاه حاضر شدند و حادثه را شرح دادند و بازسازي كردند. مجيد در آخرين دفاع گفت: قصد كشتن او را نداشتم، فقط مي‌خواستم او را غافلگير كنم و مدارك و قولنامه‌ام را بگيرم. از اولياي دم مي‌خواهم كه مرا ببخشند. در ادامه معين نيز در آخرين دفاعش گفت: شبي كه مجيد با من صحبت كرد، اصلاً زير بار نمي‌رفتم و قبول نمي‌كردم، اما او گفت بچه شدي و مي‌ترسي؟! فريب همين حرف پسرخاله‌ام را خوردم و قبول كردم. من هم طلب بخشش دارم. بعد از آخرين دفاع بابك متهم سوم كه با قرار وثيقه 60 ميليوني آزاد بود، هيئت قضايي براي او اين بار به جرم معاونت در كلاهبرداري وثيقه‌اي به مبلغ 200 ميليون تومان مشخص و همانجا دستور بازداشت وي را صادر كرد. هيئت قضايي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهمان وارد شور شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن