تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806695434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلافي که به نفع تيم ملي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اختلافي که به نفع تيم ملي نيست
روزنامه آفرینش نوشت:

مقتدر، عصباني و لج باز! اينها سه ويژگي اخلاقي کارلوس کي روش سرمربي گران قيمت تيم ملي فوتبال ايران هستند. او ثابت کرده از هر دعوايي مي تواند سربلند بيرون آيد و تا حرفش را به کرسي ننشاند دست بردار نيست.

در دوراني که علي کفاشيان رئيس فدراسيون بود، او از هر مجادله با فدراسيون پيروز بيرون آمد. هر موقع خواست برنامه ليگ را تغيير داد و آن را تعطيل کرد، به طوري که هيچ ليگي در دنيا به اندازه ليگ برتر ايران تعطيلي ندارد و اين خواسته سرمربي پرتغالي تيم ملي بوده تا بتواند تيمش را آن طور که مي خواهد بسازد.

وقتي مهدي تاج نيز به عنوان رئيس فدراسيون انتخاب شد، کي روش توپخانه اش را سمت او گرفت و مصاحبه تندي انجام داد تا گربه را دم حجله بکشد. تاج نيز از همان ابتدا تمامي خواسته هاي کي روش را اجابت کرد تا مربي چشم آبي تيم ملي از يک مجادله ديگر سربلند بيرون آيد. کي روش با اين حال دو صعود پياپي به جام جهاني را ماموريتي غير ممکن براي فوتبال ناميده و معتقد است بايد همه امکانات در اختيارش قرار گيرد تا اين ماموريت غير ممکن، ممکن شود. البته کي روش در حالي حرف از ماموريت غير ممکن مي زند که پتانسيل فعلي فوتبال ايران توان صعود دوباره به جام جهاني را دارد و در واقع مردم حضور در جام جهاني 2018 را انتظار مي کشند و اين کار را غير ممکن نمي دانند.

هر چند برخي خواسته هاي کي روش نظير تعطيلي هاي بلند مدت ليگ از استانداردهاي روز فوتبال دنيا خارج است اما در نهايت تيم ملي ايران نفع آن را برده است و در حال حاضر ايران با 10 امتياز از 4 بازي شانس اول صعود از گروهش به جام جهاني است.

اما طرف ديگر ماجرا باشگاه هايي هستند که هزينه هاي ميلياردي کرده اند و تعطيلي هاي زياد کار آنها را دشوار مي کند اما به هر حال فدراسيون با شعار تامين منافع تيم ملي، خواسته کي روش را به باشگاه ها تحميل کرده است.

در اين شرايط که فدراسيون فوتبال سعي کرده درگيري ها با سرمربي تيم ملي را به حداقل برساند، به ناگهان يک اظهار نظر ناپخته از سوي مدير بازاريابي فدراسيون بار ديگر آتش اختلافات را شعله ور کرد و بار ديگر کي روش را برافروخت.

امير عابديني در مصاحبه اي اعلام کرد که فدراسيون قصد دارد پس از بازي با سوريه تکليف کي روش را روشن کند چرا که او خود مختار شده است. البته اين موضوعي بود که رئيس فدراسيون بلافاصله آن را رد کرد و بار ديگر به حمايت از سرمربي تيم ملي پرداخت اما از آنجا که کي روش بسيار يک دنده و لج باز است، به همراه اطرافيانش به فدراسيون رفت و اعلام کرد که بايد همين حالا تکليف او را روشن کنند نه بعد از بازي با سوريه.

او حتي تا ساعت يک بامداد در ساختمان فدراسيون فوتبال باقي ماند و عابديني را به مناظره طلبيد تا تکليفش روشن شود که البته عابديني به فدراسيون نرفت و در نهايت نيز کي روش در اظهار نظري تند او را دروغگو ناميد.

کي روش حتي در پايان هفته دهم مسابقات ليگ، فهرست تيم ملي را اعلام نکرد تا به نوعي ديگر ناراحتي خودش را از اين اتفاقات اعلام کند و مدعي شده افرادي که چنين حاشيه هايي را درست کرده اند، بايد پاسخگوي اتفاقات احتمالي تيم ملي باشند.

اما موضوع مهمي که در اينجا مطرح است، يک اظهار نظر نسنجيده و اختلافات بوجود آمده از آن است که دودش تنها به چشم تيم ملي فوتبال ايران مي رود. شايد اخلاق و رفتاري که کي روش با فدراسيون دارد مورد تائيد نباشد اما به هر حال او سرمربي تيم ملي است و نتيجه گرفتن او، موفقيت ورزش ايران و خوشحالي مردم را به دنبال خواهد داشت بنابراين مسئولان فدراسيون هم نبايد با سخناني نامربوط، دست به لانه زنبور کنند و اختلافاتي را موجب شوند که دودش تنها به چشم تيم ملي فوتبال ايران مي رود.


تاریخ انتشار: ۰۷:۰۶ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - 05 November 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن