تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820771908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از امکانات آزمایشگاهی در مدارس فرهنگ شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استفاده از امکانات آزمایشگاهی در مدارس فرهنگ شود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: استفاده از امکانات آزمایشگاهی در مدارس باید به فرهنگ تبدیل شود؛ چراکه تحقیق، پژوهش و آزمایش کلید پیشرفت در همه عرصه‌هاست.
 سعید رضایی در همایش «آزمایش‌های جذاب علوم» با موضوع تئوری‌های علوم پایه بر اساس آزمایش که به مناسبت روز آزمایشگاه در سالن همایش‌های دبیرستان فرزانگان سمنان برگزار شد و حسین فولادیان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، احمد فخاریان مدیر خانه علم و زندگی «اوج»، دبیران علوم تجربی و دانش‌آموزان سمنانی در آن حضور داشتند، با بیان اینکه در دنیای کنونی جنگ جهانی خلاقیت و تفکر به‌پاست، افزود: کلید پیشرفت در همه عرصه‌ها در برهه کنونی، تحقیق، پژوهش و آزمایش است.

وی با اشاره به لزوم استفاده همیشگی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آزمایشگاهی بیان کرد: استفاده از امکانات آزمایشگاهی نباید محدود به همین روز و به‌صورت نمادین باشد؛ بلکه باید به‌طور دائم از تمام قابلیت‌ها و امکانات برای به‌روز کردن علم شیمی و آزمایشگاهی بهره گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان در ادامه به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های انسانی در این زمینه تأکید کرد و افزود: باید موشکافانه به دارایی‌ها توجه کرد و از قابلیت‌ها و مهارت‌های کارمندی، در این زمینه خاص بهره گرفت.

رضایی در ادامه گفت: باید تا روزی که افراد متخصص در این حوزه تمایل به خدمت دارند، از تجربه و دانش آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه کشور در همه زمینه‌ها نیازمند تفکرات خلاق است، گفت: نسل جدید باید با تفکرات نو، آینده اقتصادی کشور را متحول کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان در ادامه تصریح کرد: دنیای امروز از آن خلاق‌هاست و در عصر پیشرفت دانش، باید برای داشتن کشوری توانمند بستر دانایی در بخش پژوهش فراهم شود.

رضایی بیان کرد: در عصر پیشرفت دانش که امروز در آن قرار داریم، توانمندی کشور در گرو ایجاد بستری مناسب برای پژوهش است و اگر زمینه‌سازی در این بستر انجام شود، شاهد رشد همه‌جانبه خواهیم بود.




تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن