تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سطح روابط بازرگانی ایران و کرواسی محدود به محصولات حلال نیست/لزوم تسهیل فعالیت بنگاه‌های ۲ کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سطح روابط بازرگانی ایران و کرواسی محدود به محصولات حلال نیست/لزوم تسهیل فعالیت بنگاه‌های ۲ کشور
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه ظرفیت تعامل بین بنگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و کرواسی محدود به محصولات حلال نیست، گفت: در صورت تسهیل فعالیت بنگاه‌های دو کشور شاهد ارتقای سطح روابط اقتصادی و بازرگانی در سال آینده خواهیم بود.

سطح روابط بازرگانی ایران و کرواسی محدود به محصولات حلال نیست/لزوم تسهیل فعالیت بنگاه‌های ۲ کشور
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران ، علی فاضلی، در مراسم افتتاحیه کنفرانس روز جهانی حلال در "اپاتیا" کرواسی گفت: مقدمات شروع فعالیت‌‌های جدی بین دو کشور در زمینه اقتصادی فراهم آمده و خرسندم که با تشکیل مجلس و شروع بکار دولت جدید کرواسی، امکان پیگیری و تحقق زمینه های همکاری فراهم شده است.


رییس اتاق اصناف ایران بیان داشت: ظرفیت تعامل بین بنگاه های جمهوری کرواسی و جمهوری اسلامی ایران محدود به محصولات حلال نبوده و در صورت تسهیل فعالیت بنگاه‌های دو کشور شاهد ارتقای سطح روابط اقتصادی و بازرگانی در سال آینده خواهیم بود.


فاضلی افزود: ترکیب شرکت کنندگان ایرانی در این رویداد، بیانگر تمایل کشور برای گسترش روابط اقتصادی با کرواسی، با محوریت بخش خصوصی است.


وی بیان داشت: در سفر کیتارویچ و هیات همراه اقتصادی ایشان به ایران در ماه می گذشته، مقام های دو کشور، گسترش همکاری ها  را برتقویت همکاری بخش های خصوصی دو کشور استوار نمودند که معتقدم افق روشنی را پیش رو دارد.


وی گفت: با توجه به موضوع کنفرانس و همزمان برگزاری نمایشگاه حلال و همچنین اهمیت موضوع کالا و خدماتی که بر اساس اصول حلال به عنوان بالاتر از استانداردهای متداول ملی و بین المللی تهیه و عرضه می‌شود، شرکت در این رویداد را برای توسعه روابط با کرواسی به فال نیک می گیرم.


در این مراسم کلیندا گرابار کیتارویچ رییس جمهور کرواسی، عزیز حسنوویچ مفتی و دیگر مقام های عالی حضور داشتند. 





۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن