تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802631671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار رباط کریم: کلید برون‌رفت از رکود عمرانی شهرها برنامه‌ریزی برمبنای اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار رباط کریم:کلید برون‌رفت از رکود عمرانی شهرها برنامه‌ریزی برمبنای اقتصاد مقاومتی است
خبرگزاری فارس: کلید برون‌رفت از رکود عمرانی شهرها برنامه‌ریزی برمبنای اقتصاد مقاومتی است
شهردار رباط کریم با اشاره به اینکه با وجود رکود اقتصادی پروژه‌های شهری به موقع تحویل مردم خواهند شد از بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، مسعود مختاری بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های شهری شهرداری رباط کریم با اشاره به اینکه با وجود رکود اقتصادی پروژه‌های شهری به موقع تحویل مردم خواهند شد از بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد. وی با بیان اینکه رباط کریم شهری با قدمت تاریخی بوده و همواره در مسیر مهم‌ترین جاده‌های مواصلاتی کشور قرار داشته است، تصریح کرد: شهرها باید به گونه‌ای طراحی و ساماندهی شوند که شهروندان از سکونت یا تردد در آن احساس آرامش کنند. شهردار رباط کریم تصریح کرد: معماری شهرها باید به گونه‌ای شکل بگیرد که دست کم از استرس شهروندان بکاهد و احساس تعلق خاطر به شهر را در شهروندان شدت ببخشد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات مهم عمرانی در سطح شهر رباط کریم خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری با وجود مشکلات اقتصادی پیش روی شهرهای کشور که این شهر هم از این قاعده مستثنی نیست همه توان خود را به‌کار گرفته است تا در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد. مختاری گفت: امیدواریم با مشارکت شهروندان و حمایت مسؤولان شهرستانی و استانی بتوانیم با وجود وضعیت موجود پروژه‌های تعریف شده که عمدتاً در راستای تقویت زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی شهر است را به مرحله بهره‌برداری برسانیم، چراکه این پروژه‌ها مطمئنا نقش بسزایی در توسعه بنیادی زیرساختی شهر خواهد داشت.

وی به اجرای برخی از طرح‌های شهری که در راستای ارتقای المان‌های هویتی شهر در حال انجام است اشاره و عنوان کرد: پروژه ساماندهی بلوار مصلی با الهام گرفتن از باغ‌های ایرانی از جمله باغ فین کاشان و چهارباغ اصفهان و همچنین عقب‌نشینی دیوار شهرداری و آزادسازی پارک معلم و آراستن دیواره‌های این پارک با طرح‌ها و کنگره‌های اسلیمی در راستای توسعه المان‌های ایرانی و اسلامی بوده است که این امر در آینده تنها به این موارد محدود نخواهد شد.

مختاری ضمن تأکید بر تداوم فعالیت‌های عمرانی شهرداری از اجرای 60 پروژه بزرگ و کوچک عمرانی در سطح شهر رباط کریم در سال 95 خبر داد. شهردار رباط کریم اظهار کرد: احداث میدان ورودی شهر از سمت الارد، ترمیم، تراش و روکش آسفالت کمربندی شمالی، اتمام پیاده‌روسازی الارد و بلوار آزادگان، اتمام پیاده روسازی خیابان شهید سعادتمندی، اصلاح هندسی ورودی شهرک اشکانیه، اصلاح هندسی پیچ سفیدار، پایانه تاکسی برون شهری، اتمام فازهای اول پارک‌های آبشناسان و پردیس ملل، خانه فرهنگ مرحوم محمدی، استادیوم الارد و برخی از طرح‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر از جمله پروژه‌هایی است که در حال اجراست. *لجن‌کشی کانال‌های فاضلاب روباز شهر رباط کریم

معاون خدمات شهری شهردار رباط کریم نیز در این بازدید از آغاز لایروبی و لجن‌کشی کانال‌های اصلی هدایت فاضلاب سطح شهر رباط کریم در سه منطقه شهری خبر داد.

باقر ایمانی اظهار کرد: کانال‌های اصلی فاضلاب شهر رباط کریم در سه نقطه خروجی هدایت می‌شوند که به صورت مستمر توسط حوزه خدمات شهری لایروبی و لجن‌کشی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه باید این کار در فواصل زمانی بسیار کوتاه و فصل تابستان انجام شود، بیان کرد: با شروع فصل گرما و جلوگیری از شیوع آلودگی و بوی بد و همچنین ضرورت پاک‌سازی و آماده‌سازی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی، طرح ویژه لایروبی و رسوب‌برداری کانال‌ها در این سه منطقه انجام می‌شود.


معاون خدمات شهری شهردار رباط کریم در ادامه به تأثیر پاکیزگی و نظافت در حفظ چهره شهر و ایجاد فضایی مطلوب برای شهروندان و رهگذران اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه معاونت خدمات شهری برنامه‌های پاک‌سازی خود را در این ایام به طور مضاعف انجام می‌دهد و از شهروندان تقاضا داریم به منظور جلوگیری از انتشار هرگونه آلودگی از ریختن زباله و ضایعات دیگر در جداول معابر شهری خودداری کنند.

وی در پایان متذکر شد: پاک‌سازی و نظافت معابر هر شب همراه با جمع‌آوری زباله انجام می‌شود و از شهروندان تقاضا می‌شود به منظور جمع‌آوری به موقع و جلوگیری از شیوع آلودگی هر شب زباله‌های خود را رأس ساعت 9 شب در باکس‌های مربوطه قرار دهند. انتهای پیام/3154/ی40/

95/04/22 :: 14:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن