تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815542673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش زبان فارسی در جهان کار مهم و پرهزینه‌ای است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آموزش زبان فارسی در جهان کار مهم و پرهزینه‌ای است
ابراهیمی ترکمان، با اشاره به اهمیت آموزش زبان فارسی در جهان، گفت: قطعا کار آموزش زبان فارسی کار پرهزینه‌ای است و دولت باید توجه ویژه‌ای به بودجه بنیاد سعدی داشته باشد.






به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دبیر هیات امناء بنیاد سعدی در حاشیه حضور در شصت و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب بلگراد و بازدید از غرفه بنیاد سعدی، درباره فعالیت های این سازمان در راستای آموزش زبان فارسی در جهان، گفت: موضوع گسترش زبان فارسی درخارج از کشور از سال 1389و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عهده بنیاد سعدی قرار داده شده و کارهای ستادی اعم از برنامه ریزی، سیاستگذاری و همچنین تدوین کتاب‌های آموزشی بر عهده این بنیاد است. وی افزود: کارهای صف در خارج از کشور بر عهده رایزنان فرهنگی است که خوشبختانه با تفاهم نامه‌ای که میان بنیاد سعدی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منعقد شده همکاری‌ها بسیار خوب و بدون مشکل در حال انجام است. دبیر هیات امناء بنیاد سعدی درباره اقدامات ضروری که باید از سوی بنیاد سعدی در خارج از کشور انجام شود، گفت: به نظر من شیوه‌ای که بنیاد سعدی به ریاست آقای دکتر حدادعادل در پیش گرفته است، شیوه مناسبی است و برنامه‌ریزی‌های درستی انجام شده است که باید سرعت و کمیت کار افزایش پیدا کند. به نظر من در آینده نه چندان دور آثار این فعالیت‌ها روشن خواهد شد.

 



منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن