تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816456752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک بزرگ کی‌روش به استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کمک بزرگ کی‌روش به استقلال
استقلال در حالی باید روز پنجشنبه به مصاف فولاد برود که برخلاف اول فصل حالا همه از این تیم تنها انتظار پیروزی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در ابتدای فصل آنقدر بد نتیجه گرفت که خیلی از هواداران این تیم خیال می کردند منصوریان تعطیلات نیم فصل را نخواهد دید؛ ولی او بدون توجه به این مساله با تمرکز بالا و با وقت گذاشتن روی مسائل فنی تیمش، موفق شد تیمش را در پایان هفته نهم لیگ برتر به جمع مدعیان اضافه کند. هرچند استقلال هنوز راه بسیار زیادی تا رسیدن به صدر جدول دارد؛ اما هرچه که هست نتایج خوب این تیم از بعد از دربی تهران رضایت هواداران این تیم را درپی داشته است.
در روزهایی که تقریبا تمام مربی های لیگ برتری از تعطیلات پیاپی لیگ برتری گله می کردند، منصوریان با صراحت اعلام کرد که از برنامه ریزی کی روش برای تیم ملی حمایت می کند و در آرامش موفق شد کم کم تیم رویایی مورد نظرش را پایه گذاری کند. هرچند منصوریان برای این که استقلال را به شرایط پایدار در جدول رده بندی برساند تلاش زیادی کرد؛ اما بی تردید او از برنامه های کی روش و وقفه هایی که در لیگ برتر ایجاد کرد، نهایت استفاده را کرد و موفق شد شرایط استقلال را سر و سامان بدهد.  
2 امتیاز از 4 بازی اول
با خریدهایی که استقلال در تعطیلات نیم فصل انجام داد، خیلی ها انتظار داشتند این تیم لیگ شانزدهم را طوفانی شروع کند؛ اما در عمل این اتفاق نیفتاد و نتایج بد این تیم یکی پس از دیگری از راه رسید. استقلال در اول فصل برابر نفت تهران یک نیمه تحت فشار بود و با خوش شانسی به نتیجه تساوی رسید؛ اما در 2 بازی بعدی برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت شکست خورد تا همه متوجه کار سخت منصوریان در این تیم بشوند. استقلال در بازی چهارم در دقایق پایانی بازی با پیکان موفق شد بازی را به تساوی بکشد تا به نوعی منصوریان به تعطیلات لیگ پناه ببرد. در آن زمان حتی صحبت هایی در مورد برکناری منصوریان هم مطرح شد؛ ولی او ماند و از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را کرد.  


نتایج کامل استقلال در 4 بازی اول لیگ برتر به شرح زیر است:
استقلال 1- نفت تهران 1
استقلال خوزستان 2 – استقلال 1
استقلال 1- صنعت نفت آبادان 2
پیکان 1- استقلال 1  
5 امتیاز از 3 بازی دوم
استقلال با بدترین شرایط ممکن به استقبال تعطیلات لیگ برتر رفت. در آن روزها شرایط استقلال آنقدر بد بود که حتی این تیم توان پیروزی برابر تیم های لیگ دویی را هم نداشت. این تیم در تعطیلات بعد از چند جلسه تمرین با تیم هایی مثل پاس همدان و شهرداری فومن بازی کرد که در کسب پیروزی برابر آنها هم ناکام ماند و حتی کار به جایی رسید که مهدی رحمتی هم قهر کرد و شایعاتی درباره خداحافظی اش در رسانه ها منتشر شد. منصوریان حتی از این نتایج هم ناامید نشد و ماند و کارش را کرد و در روزهای پایانی تعطیلات موفق شد با شکست راه آهن و صبا در بازی های دوستانه کمی شرایط را به نفع خود تغییر بدهد.
استقلال لیگ را با بازی با ماشین سازی شروع کرد و با وجود پیشرفت محسوس در شکل بازی باز هم موفق نشد قدیمی ترین تیم تبریز را شکست بدهد. بعد از این استقلالی ها به استقبال دربی 83 رفتند و در حالی که بیشتر تماشاگران این تیم پیش بینی شکست برابر پرسپولیس را می کردند، این تیم موفق شد با نمایش منطقی برابر حریف قدرتمند خود به تساوی بدون گل برسد و اولین پیروزی فصل آبی ها در بازی با ذوب آهن به دست آمد و استقلال موفق شد قبل از تعطیلات دوم با پیروزی بازی ها را تمام کند.  


نتایج استقلال در 3 بازی بعد از تعطیلات اول به شرح زیر است:
استقلال 1- ماشین سازی 1
پرسپولیس 0ر- استقلال 0
استقلال 2 – ذوب آهن 1  
دور سوم را قدرتمند تمام کن
استقلال در پایان تعطیلات دوم لیگ برتر حضور قدرتمندی در لیگ برتر داشت و به نظر می رسد حالا همان تیمی شده است که منصوریان از آن انتظار داشته است. استقلال در 2 بازی خود بعد از تعطیلات، سیاه جامگان و سایپا را شکست داده است و حالا همه در انتظار پیروزی برابر فولاد و پایان قدرتمند قبل از تعطیلات سوم هستند. استقلال روز پنجشنبه برابر فولاد بازی می کند و در صورت پیروزی می تواند با حداکثر امتیاز به استقبال تعطیلات سوم برود.  


نتایج استقلال در بازی اخیر به شرح زیر است:
سیاه جامگان 0- استقلال 1
استقلال 2 – سایپا 0

16:37  1395/08/04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن