تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815460122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکثر سالن‌های خصوصی هیچ استانداردی ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اکثر سالن‌های خصوصی هیچ استانداردی ندارند
کارگردان نمایش «عروسی خون» در خصوص موضوع نمایش خود و استاندارد نبودن اکثر سالن‌های خصوصی سخن گفت.

اکثر سالن های خصوصی هیچ استانداردی ندارند
احسان مالمیر کارگردان نمایش «عروسی خون» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: این نمایش داستان عشق‌هایی است که در جامعه سنتی به فرجام نمی‌رسند؛ ولی باز این عرف را به نسل های بعدی خود انتقال می‌دهند.


وی در راستای انگیزه خود از انتخاب این نمایش بیان کرد: در واقع این اثر بیشتر به زنانی می‌پردازد که خودشان سرنوشتشان را نابود می‌کنند و پای تقدیر می‌گذارند‌ که نسل های بعدی را هم اسیر این طرز فکر خود می‌کنند.

مالمیر با بیان اینکه اثر را ایرانیزه نکرده‌ایم، اظهار داشت: ما خیلی از مسائل مشترک بین دو فرهنگ را برجسته کرده‌ایم و هیچ تلاشی نکرده‌ایم تا به سمت ایرانی بودن آن را بیاوریم. تمام طراحی‌ها  به روش اسپانیایی جلو رفته و بویی از فرهنگ آن کشور را به همراه دارد.

کارگردان نمایش «عروسی خون» در خصوص اجرای نمایش در محراب گفت: از لحاظ جغرافیایی سالن خوبی است که باوجود دولتی بودن و امکانات محدودش گزینه خوبی به حساب می آید و استانداردهای مربوطه را دارد.

وی ادامه داد: حداقل از یکسری تماشاخانه های خصوصی که از هیچ لحاظ استاندارد نبوده و امکانات خوبی ندارد، بهتر است و می توان به عنوان جایی که امتحان خود را در زمینه اجرا پس داده، روی آن حساب کرد.

گفتنی است؛ این اثر نمایشی از سوم الی ۲۳ آبان ساعت ۱۸:۳۰ در تالار محراب روی صحنه می‌رود.





۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن