تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815991647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاری یک پروژه چند میلیاردی به یک CD فروش/ ر-الف محتاج نان شب بود که پروژه میلیاردی را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: واگذاری یک پروژه چند میلیاردی به یک CD فروش/ "ر-الف" محتاج نان شب بود که پروژه میلیاردی را گرفت
عضو شورای شهر تهران با اشاره به پروژه مگا مال در شهرک اکباتان گفت: در سال 82 پروژه به شرکتی واگذار شد که کار صاحبان آن CD فروشی بود.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سرخو عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصدمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه ) در ساختمان شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با اشاره به موضوع ساخت مگا مل در شهرک اکباتان، اظهار داشت: شهرداری در سال 82 از 198 هزار متر مربع زمینی که برای فضای سبز در نظر گرفته بود، 35 هزار متر را به ساخت مگامال اختصاص داد.


وی افزود: نکته جالب این است که ساخت مگامال به یک شرکت مالزیایی که صاحبان آن یک ایرانی به نام ر- الف و یک مالزیایی به نام ع-ب بود، واگذار شد، به این ترتیب که 51.6 درصد برای شهرداری و 48.4 درصد برای این شرکت باشد.


این عضو شورای شهر ادامه داد: قرار بر این شد تا آورده شهرداری زمین و مجوز به ارزش 63 میلیارد تومان باشد و آورده شرکت مالزیایی 62 میلیارد تومان، در سال 85 که کار اجرایی آغاز شد، این شرکت مالزیایی یک پیمانکار ایرانی استخدام کرد اما یک ریال به پیمانکار پول نداد.


وی تأکید کرد: شرکت مالزیایی تاکنون که این پروژه، 65 درصد پیشرفت را داشته است، یک ریال نیاورده و میلیاردها تومان سود برده است، در بررسی ها مشخص شد که این شرکت مالزیایی کارش فروش CD بوده و ر-الف در آن زمان لنگ 500 هزار تومان بوده و نان شب را با قرض تهیه می کرده است.


سرخو با طرح این سوال که چگونه پروژه به چنین فرد و شرکتی واگذار شده بی آن که سابقه‌ای داشته باشد، گفت: جالب است که از این شرکت خارجی هیچ ضمانتی دریافت نشده است.


وی افزود: 2 نفر از معاونان وقت شهرداری تهران این قرارداد را امضا کرده اند، ضمن اینکه سال 88 ، شرکتی به نام مهرگان متعلق به تعاونی نیروی انتظامی اقدام به خرید سهام شرکت مالزیایی به مبلغ 50 میلیارد تومان می کند که بعد از آن 49 درصد سهام، 61 درصد به مهرگان، 15 درصد پیمانکار 3 درصد مشاور و 19 درصد به ر- الف رسیده است.


عضو شورای شهر یاد آور شد: ر- الف انحصار پمپ بنزین را هم برای خود برداشته است و هایپر‌مارکت آن به مبلغ 250 میلیارد به شرکت جهاد فروخته می‌شود و بعد همین هایپرمارکت 70 میلیارد گران‌تر به بانک شهر فروخته می شود.


وی افزود: سوال این است که چرا 70 میلیارد گران‌تر، بانک شهر خریده است؟ چگونه یک CD فروش پروژه را گرفته است؟ و چرا تاکنون شهرداری و ناجا که سهام دار هستند واکنشی نشان نداده اند و موضوع را بررسی نکرده اند؟





۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن