تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819963360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ ساخت ۴۰ خانه معلم در 17 منطقه جزیره قشم به زمین زده شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کلنگ ساخت ۴۰ خانه معلم در 17 منطقه جزیره قشم به زمین زده شد
حمیدرضا مؤمنی مدیر منطقه آزاد قشم از بهره برداری ۴۰ خانه معلم با مساحت ۸۰ متر مربع در ۱۷ منطقه جزیره قشم با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۵ خبر داد.


مؤمنی در رابطه با این خبر گفت: ۴۰ خانه معلم با متراژ ۸۰ متر مربع در ۱۷ منطقه جزیره قشم با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال ، تا پایان سال ۹۵ توسط دهیاران و با نظارت منطقه آزاد ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.وی افزود: یکی از مشکلات این جزیره برای جذب معلمان مجرب و توانمند، عدم خانه مناسب و یا اجاره بهاء بالای منازل در جزیره است که باعث می شود معلمان کمتر رغبتی برای آمدن به قشم و روستاهای این جزیره داشته باشند. مدیرعامل منطقه آزاد قشم ساخت خانه فرهنگیان را از گام های نخست و کارهای زیر بنایی در ارتقاء سطح آموزش دانش آموزان جزیره دانست و عنوان کرد: ساخت مدارس هوشمند، ساخت و توسعه  آموزشگاه های فنی حرفه ایی، تربیت نیروی انسانی بومی و بکارگیری در مشاغل جزیره، بورسیه دانش آموزان مستعد، برنامه ریزی در راستای ارتقاء سطح علمی و پرورشی دانش آموزان  و ساخت مدارس استاندارد در روستاها از دیگر برنامه های منطقه آزاد است.




تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن