تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816951815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان به دنبال حمله سایبری به زیرساخت‌ها هستند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دشمنان به دنبال حمله سایبری به زیرساخت‌ها هستند
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز دشمنان به دنبال حمله به زیرساخت‌ها هستند و در این زمینه حتی در بخش سایبری نیز باید کارهای زیادی بکنیم و البته کارهای بزرگی انجام‌ شده است.


محمدصادق پورمهدی  در نشست هم‌اندیشی با اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، بابیان اینکه افتخار می‌کنیم نظام‌مهندسی ساختمان بزرگ‌ترین تشکل صنفی استان بوده و آرزوی موفقیت برای همه اعضا داریم، اظهار داشت: همه ما در راستای انجام تعهدات بسیاری انجام داده‌ایم و منتظر تشویق نیستیم اما گاهی با ایراداتی در کارها مواجه می‌شویم که مشکل‌آفرین بوده و سختگیری‌ها تنها برای جلوگیری از بروز چنین اشکالاتی است. وی با تأکید بر اینکه در استان نسبت به دیگر استان‌ها در خصوص مقررات ساختمان خوب کارشده است، بیان کرد: هرچند بحث پدافند غیرعامل در کشور ما مقوله‌ای جدید است اما از گذشته در بطن زندگی ما وجود داشته چرا که اگر در بحث ساختمان‌سازی مکان‌یابی و برخی اصول دیگر رعایت شود همان پدافند غیرعامل بوده و ما را در قبال خطرات مصون‌سازی می‌کند. معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد حمله به زیرساخت‌ها هستند و در این راستا اقدامات مناسبی حتی در بخش سایبری نیز باید کارهای زیادی بکنیم و البته کارهای بزرگی انجام‌ شده است. وی افزود: با توجه به این مسئله در خصوص بحث کالبدی، قدم‌های خوبی از جمله در خصوص درجه‌بندی شرکت‌ها و سازمان‌دهی آن‌ها، برداشته‌شده اما باید نقشه راهی تهیه و بر اساس آن پیش برویم و همچنین زبان مشترک تعریف کنیم اگر چنین باشد به‌راحتی به اهداف خواهیم رسید و این زبان مشترک را باید خودمان ایجاد کنیم. پورمهدی، بابیان اینکه اگر اعتقاد و باور به این کار داشته باشیم مطمئناً با علاقه کارخواهیم کرد، گفت: در این راستا باید یکسری آموزش‌ها انجام شود که بخشی از این آموزش‌ها آغاز شده و در این رابطه  باید مهندسان در بخش‌های مختلف نیز آموزش داده شوند. وی با بیان اینکه در این راستا باید در بحث ارتقای پایه مهندسان و کارت اشتغال مبحث پدافند غیرعامل اعمال شود، گفت: همچنین در ادامه باید مردم را با خود همراه کنیم، هرکجا مردم همراهی کرده‌اند مصونیت نیز به وجود آمده به‌طوری‌که در چندین سال گذشته بارها تهدید شده‌ایم به خاطر حضور مردم در مقابل دشمنان مصونیت ایجاد شده است. معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اجرای قوانین، گفت: در اجرای خطوط قرمز ما قوانین ما هستند و در بعضی سازه‌های خاص نیز پدافند غیرعامل است، هر چقدر قدم‌های خوبی برداریم در مقابل دشمنان واکسینه خواهیم شد. این مسؤول افزود: کشورهای قدرتمند به دنبال منافع خود هستند بر همین اساس باید با همه بخش‌های همکاری کنند و سازه‌های زیرساختی و حیاتی به‌خوبی و با رعایت اصول ساخته شوند. علی طوماری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان نیز با اشاره به وجود بحث پدافند غیرعامل در مبحث بیست و یکم مقررات ملی ساختمان، گفت: امروز شرایط جهانی و وضعیت کشور ایجاب می‌کند در این خصوص بیش از این منتظر کنیم چرا که حتی یک‌لحظه هم برای ما دارای اهمیت است. وی با بیان اینکه بخشی از پدافند غیرعامل در حوزه ساختمان‌سازی بوده و آنچه ضوابط برای ما مشخص می‌کند که باید اجرا شود، گفت: در این راستای می‌توانیم بر اساس تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه با سازمان پدافند غیرعامل کشور و نظام‌مهندسی استان و اداره کل پدافند غیرعامل استان در خصوص آموزش‌های لازم در این خصوص قدم‌هایی برداریم و همچنین در راستای پیشبرد بهتر اهداف تشکیل کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل در این حوزه بهتر می‌تواند کمک کند.




تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن