تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813594639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاي پرفروش‌ترين كتاب سال ۹۳ به روسيه باز شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پاي پرفروش‌ترين كتاب سال ۹۳ به روسيه باز شد
كتاب «من زنده‌ام»، خاطرات 40ماه اسارت معصومه آباد در زندان‌هاي رژيم بعث عراق به زبان روسي ترجمه و منتشر شد.


كتاب «من زنده‌ام» روايت دختري 17ساله است كه در اوايل جنگ ايران و عراق به اسارت بعثي‌ها در آمد. زيبايي اين حكايت زماني دو چندان مي‌شود كه راوي خود دست به قلم شده و ديده‌ها و شنيده‌هاي اسارت 40 ماهه را در اردوگاه‌هاي رژيم بعث عراق در هشت فصل روايت كرده است.
اين كتاب با حمايت بنياد مطالعات اسلامي روسيه و رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در مسكو به زبان روسي ترجمه و توسط انتشارات صدرا منتشر شده است. اين اثر ارزشمند با ترجمه مدينه سوخييوا و سرويراستاري آقاي پاليشوك و ويرايش تطبيقي فائزه كريميان به عنوان اولين اثر از سري «نثر جنگ»كه اختصاص به دفاع مقدس دارد، چاپ و منتشر شده است.  در برنامه بنياد است كه در اين سری کتاب‌ها، آثار متعددي از قبيل رمان، مجموعه داستان و خاطرات با موضوع دفاع مقدس منتشر كند.  «آه با شين» نوشته محمدكاظم مزيناني، نام رماني است كه هم جايزه جلال آل‌احمد و هم اثر برتر چهارمين جشنواره داستان انقلاب شده نيز ديگر اثري است كه از سوي اين انتشارات منتشر شده است.
 
اين اثر با حمايت بنياد مطالعات اسلامي و ترجمه الكساندر آندروشكين و ويراستاري تطبيقي ناصر طبايي در مسكو چاپ و منتشر شده است.  بنياد مطالعات اسلامي روسيه با هدف تبيين فرهنگ اسلامي و تاريخ ايران اقدام به نشر سري رمان‌هايي با نام «پرفروش‌هاي ايراني» كرده كه «آه با شين» پنجمين اثر منتشره در اين سري است. اين سري توانسته توجه خوانندگان روس را به خود جلب و راهي براي ارتباط با عموم جامعه روس زبان باز كند.
 از ديگر آثار اين سري «من او» اثر رضا اميرخاني، «مردگان باغ سبز» اثر محمدرضا بايرامي، «شطرنج با ماشين قيامت» اثر حبيب احمدزاده و «سفر به گراي 270 درجه» اثر احمد دهقان است.





تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن