تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816353788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت پپ به نيوكمپ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بازگشت پپ به نيوكمپ
پيکارهاي دور رفت مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب در حالي به پايان مي‌رسد كه در مهم‌ترين مسابقه تيم‌هاي منچستر سيتي و بارسلونا به مصاف هم مي‌روند.


در ادامه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، پپ گوارديولا امشب بار ديگر به خانه اصلي خود يعني بارسلونا باز خواهد گشت. پپ پيش از اينکه در سال 2012 از بارسا جدا شود، 14 عنوان قهرماني رنگارنگ براي آبي‌واناري‌ها به ارمغان آورد و محبوبيت خاصي در بين کاتالان‌ها دارد، هرچند لوئيس انريکه هم به خوبي کارش را در بارسلونا انجام داده و جايگاهش را در اين تيم تثبيت کرده‌است. پپ گوارديولا در بازگشت به بارسلونا تيم سابقش در ليگ قهرمانان به نتيجه‌اي جز پيروزي فکر نمي‌کند. او که دو بار با کاتالان‌ها جام قهرماني اروپا را بالاي سر برده به خوبي مي‌داند که سيتي چه کار سختي را پيش‌رو دارد.

البته سيتي با صدرنشيني در ليگ جزيره روزهاي خوبي را سپري مي‌كند و گوارديولا پيش از اين مسابقه گفت به تنها چيزي كه فكر مي‌كند، پيروزي است: «ما هرگز به اين فکر نکرده‌ايم که در بازي بعدي‌مان تساوي مي‌تواند نتيجه خوبي باشد. البته که کار پيچيده است. حالا که در گلاسکو پيروز نشده‌ايم بايد از بارسا سه امتياز بگيريم حالا چه در زمين آنها چه در اتحاد. به برد در زمين گلادباخ هم به شدت نياز داريم. چهار بازي باقي‌مانده و بايد دوتا را ببريم. شش امتياز مي‌خواهيم تا به مرحله بعدي برويم. سعي مي‌کنيم اولين امتيازات را از همين بازي بعدي بگيريم.» او در مورد اينکه شايد تساوي در بارسا بتواند نتيجه بهتري برايشان باشد، افزود: «نمي‌دانم. همه چيز به بازي بستگي دارد. اگر مثل بازي برابر اورتون که مساوي شد بازي کنيم نتيجه خوبي نخواهد بود اما اگر بارسا خيلي بهتر از ما باشد شايد بتوان گفت که نتيجه رضايت‌بخشي گرفته‌ايم.» منچسترسيتي با پپ گوارديولا جان تازه‌اي گرفته، در دو بازي قبلي‌اش در گروه C موفق به شکست چهار‌بر صفر بورسيا مونشن‌گلادباخ شده و در بازي دومش نيز مقابل سلتيک به تساوي سه بر سه رضايت داد. رکورد کلي من‌سيتي در خانه تيم‌هاي اسپانيايي دو پيروزي، يک تساوي و شش شکست است.

در طرف مقابل شاگردان لوئيس انريکه که در دو بازي قبلي خود در گروه C به برتري هفت بر صفر مقابل سلتيک و برد دو بر يک برابر بورسيا مونشن‌گلادباخ دست يافته‌اند، به دنبال ثبت سومين برد پياپي خود در اين رقابت‌ها هستند. آبي‌و‌اناري‌ها بعد از برد پرگل مقابل لاكرونيا در لاليگا با روحيه بالايي آماده رويارويي با شاگردان مربي سابق‌شان شده‌اند. اين در حالي است كه يك روز پيش از اين مسابقه پدر گوارديولا در مصاحبه‌اي از احتمال بازگشت پسرش به نيوكمپ صحبت كرده بود. لوئيز انريكه سرمربي بارسا درباره ديدار با سيتي گفت: «در مورد بازي با سيتي با پپ صحبت نکرده‌ام، ولي با اين پيروزي کاملاً آماده اين بازي شده‌ايم. تيم گوارديولا رقيبي بسيار جذاب براي ما محسوب مي‌شود. سيتي با پپ هر روز در حال پيشرفت است.» دو تيم آخرين بار در فصل 15- 2014 باز در مرحله يک‌هشتم نهايي با هم روبه‌رو شدند که بارسا در منچستر به پيروزي دو بر يک رسيد و در بازي برگشت هم اين تيم نماينده انگليس را يک بر صفر شکست داد.
    ***

در ديگر بازي مهم امشب روستوف روسيه كه سردار آزمون و سعيد‌عزت‌اللهي را در اختيار دارد، در خانه ميزبان اتلتيكومادريد است. بازيكنان ايراني تيم روستوف پس از پيروزي‌هايي كه با تيم ملي كشورمان در راه جام‌جهاني به دست آورده‌اند، با روحيه بالايي به روسيه رفته‌اند تا درخش‌شان را در ليگ قهرمانان اروپا نيز ادامه دهند. روستوف که اولين حضورش در ليگ قهرمانان را تجربه مي‌کند، در بازي اولش با نتيجه پنج بر صفر مغلوب بايرن‌مونيخ شد و در بازي دوم در ديداري خانگي پي‌اس‌وي آيندهوون هلند را با نتيجه دو بر دو متوقف کرد. در بين بازيکنان روستوف اين بازي براي سعيد عزت‌اللهي مي‌تواند خاص‌تر باشد، چراکه وي در فصل 15- 2014 پنج بازي براي تيم اتلتيکومادريد«C» انجام داد.

در طرف مقابل اتلتيکومادريد با صدرنشيني در لاليگا نشان داده كه سيموئنه و شاگردانش در روزهاي اوجشان هستند. اتلتيكو در حالي از گروه D ميهمان روستوف تازه وارد به اين رقابت‌هاست که هر دو بازي قبلي خود در چهارچوب اين رقابت‌ها را با برد به پايان برده است. آنها در بازي اول در خانه آيندهوون به پيروزي يک بر صفر رسيدند و در ديدار دوم در ويسنته کالدرون با نتيجه يک بر صفر بر بايرن‌مونيخ غلبه کردند.
 
برنامه كامل بازي‌هاي امشب
گروه A: آرسنال - لودوگورتس، پاري‌سن‌ژرمن - بازل
گروه B: ناپولي - بشيکتاش، ديناموکيف - بنفيکا
گروه C: سلتيک - مونشن‌گلادباخ، بارسلونا - منچسترسيتي
گروه D: روستوف - اتلتيکومادريد، بايرن‌مونيخ – آيندهوون

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن