تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821227734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکمیته امداد امام خمینی دشتی خبر داد ثبت‌نام 226 نفر در طرح اکرام و محسنین در شهرستان دشتی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی دشتی خبر دادثبت‌نام 226 نفر در طرح اکرام و محسنین در شهرستان دشتی
خبرگزاری فارس: ثبت‌نام 226 نفر در طرح اکرام و محسنین در شهرستان دشتی
مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی گفت: تعداد 226 نفر جهت حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند در طرح اکرام و محسنین ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی احمدرضا بحرینی پیش از ظهر امروز در جمع مددجویان کمیته امداد شهرستان دشتی اظهار داشت: بیش از یک میلیارد ریال توسط مردم بابت اطعام و تهیه سبد غذایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی در ماه مبارک رمضان به این نهاد پرداخت شد.
مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی گفت: مردم خیر و نوعدوست شهرستان دشتی بیش از یک میلیارد ریال برای اطعام و تهیه سبد غذایی در ماه مبارک رمضان به مددجویان تحت حمایت کمک کردند.
بحرینی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان طرح‌های متعددی توسط این کمیته اجرا می‌شود و با استفاده از فضای معنوی این ماه مبارک از ظرفیت خیرین برای خدمت رسانی به ایتام و نیازمندان بهره‌مند می‌شویم.
وی یادآورشد: از تعداد 46 خانواده مددجو در قالب طرح مفتاح الجنه به همراه مسؤولان شهرستان بازدید به‌عمل آمد و همچنین تعداد 226 نفر برای حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند در طرح اکرام و محسنین ثبت‌نام کردند.
بحرینی تاکید کرد: مستمندان و محرومین در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای ارزش والایی هستند و حفظ حرمت و کرامت آنها بر همگان واجب است.
مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: به منظور جاری ساختن اهداف متعالی ارزش‌های اصیل اسلامی بین اقشار مختلف مردم با طرح محسنین باعث شده است تا خیرین و نیکوکاران به نیازمندترین خانواده‌ها مساعدت کنند هر چند با کمترین واریزی ماهیانه می‌توانند بزرگترین خدمت را برای فرزندان محروم انجام دهند. انتهای پیام/66001/ق20

95/04/21 :: 12:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن