تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814612071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گواردیولا: شکست برابر رئال دردناک تر بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: پپ گواردیولا از زمانیکه بارسلونا را ترک کرده، تاکنون 6 بار برابر تیم های اسپانیایی قرار گرفته و حاصل کارش 2 پیروزی و 4 شکست بوده است. جالب اینکه تیم های او در اسپانیا 9 گل از رئال، بارسا و اتلتیکو دریافت کرده و حتی یک گل هم نزده اند.
 
سال 2014 وقتی او مربی بایرن بود، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال رفت و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر این تیم شکست خورد. باخت 4-0 در آلیانس آرنا هنوز از یاد و خاطره هواداران بایرن پاک نشده است. یک سال بعد او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در نوکمپ 3-0 به بارسا باخت ولی در بازی برگشت بایرن 3-2 پیروز شد.
 
فصل گذشته نیز تیم او در نیمه نهایی به مصاف اتلتیکو رفت که در مادرید، 1-0 بازنده شد و در بازی برگشت 2-1 به برتری دست یافت.


پپ که امسال هدایت سیتی را بر عهده گرفته، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، شب گذشته به مصاف بارسا در نوکمپ رفت و 4-0 بازنده شد.
 
او در مورد اینکه شکست 4-0 به بارسا، بدترین شکست دوران مربیگری او بوده یا خیر به خبرنگاران گفت:" خیر، این بدترین شکست من نبوده است. شکست 4-0 به رئال در مونیخ، دردناک تر بود و آن بدترین شکست دوران مربیگری من است. برابر رئال به ترکیب و آرایش تاکتیکی بد من باختیم.


امشب بازی خوبی تا قبل از اخراج براوو انجام دادیم و اشتباه فرناندینیو روی گل اول مسی، لحظه کلیدی بازی بود. اخراج براوو هم برنامه های ما را به هم ریخت."




۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن