تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817137401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیابانی: یکشنبه مرخص می شوم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: جواد خیابانی مجری و گزارشگر ورزشی کشورمان که مدتی است در بیمارستانی در تبریز بستری است و به مداوای بیماری اش می پردازد در گفت و گو با ما، حرفاهای جالبی زد.

چه خبر از وضعیت شما ؟
 

ممنونم ، در حال ترخیص از بیمارستان هستم .

واقعا ؟

بله ، و بسیار لازم میدانم که تشکر کنم از همه مردم ایران ، مردمی که عاشقشان هستم و حاضرم بخاطرشان هرکاری بکنم . مردمی که در این ٧ روز سخت حتی یک ثانیه مرا تنها نگذاشتند و با پیامهایشان و مهربانی هایشان به اوج روحیه رساندند .

این مردم و همشهریان و هم ولایتی های ترک زبان من انقدر مهربانی کردند و اشک شوق مرا درآوردند که به گفته پزشکان بیمارستان و پرستاران مهربان در سلامت روحی و جسمی من بسیار موثر بوده است . این مردم از صبح اول وقت تا پاسی از شب می آمدند و لطف خودشان را نصیب حال من مینمودند و درست است که در روزهای آخر مثلا ممنوع الملاقات شدم اما بازهم تاثیر نکرد و همین دیروز هم صدها نفر را از نزدیک دیدم و از مهر و لطفشان بهره مند شدم .

عمل چطور بود؟

واقعا عالی . از تلاش دکتر دبیری که مرد محبوب همه تبریزی هاست و خودشان متخصص فوق عالی در پزشکی هسته ای هستند بهترین ها را در بیمارستان بین المللی تبریز گرد هم جمع کرده اند و دکتر طاها عنبرا واقعا یکی از بهترین های این جراحی یعنی لاپاروسکوپی اسلیو در ایران هستند و نیز پرستاران مهربان و کادر اداری بسیار محترم بیمارستان .

من فکر میکنم باید از جامعه پزشکی کشور و شخص وزیر محترم بهداشت هم تشکر کنم و فضایی که بخاطر برخی مسائل پیش آمده بود را تلطیف کنم که ببینید اینها همان پزشکانی هستند که همه جا صحبت از عدم تمرکز کاری و توجه بیشتر آنها به مسائل مالی است اما نه ، اینطور نیست و هستند پزشکان و پرستاران مهربانی که عاشقانه به مردمشان خدمت میکنند.

چه زمانی به تهران برمیگردید؟

تا یکشنبه اینجا هستم ، یکشنبه عصر در تبریز مراسمی توسط باشگاه دبیری تبریز در تجلیل از خبرنگاران ، بازیکنان تیم فوتبال پنج نفره ایران در پارالمپیک و توضیح و تشریح عملکرد تیم فوتسال دبیری در آستانه روز تربیت بدنی و ورزش انجام می شود که قرار است با افتخار بعنوان اولین برنامه بعد از نقاهت آن را اجرا کنم و انشالله از دوشنبه صبح در تهران هستم و هر زمان که همکاران من در سازمان صدا و سیما و مردم مهربان کشورم تشخیص بدهند باز هم در خدمتشان هستم.

و چرا تبریز؟

مگر میشود گفت چرا معشوق ؟ تبریز و آذربایجان جزیی از خاک پرافتخار ایران است که من نه زاده آن اما اصل و نسبم از آن است . من متولد کرج هستم اما با عشق به آذربایجان و با نگاهی عاشقانه به ایران کاری به جز احترام به کشورم هموطنانم ندارم . من عاشق اینم که بتوانم مردم کشورم را با گزارش گل یا لحظه های افتخار خوشحال کنم . به همین خاطر است که وقتی تیم های ملی امان میبازند گریه ام میگیرد که نتوانسته ام مردمم را خوشحال کنم . این مردم که بسیاری از آنها در فقر و محرومیت به سر می برند و دلخوشی شان همین گل ها و پیروزی هاست ، آنها با همین شادی هاست که غمشان را فراموش میکنند.

و من در تبریز و آذربایجان از جنس این مردم پرشور و عاشق را زیاد می بینم . اینجا به نوعی وطن اصلی من است و من میخواستم بگویم که تبریز من هم امکانات خوبی دارد و علیرغم همه محدویتهای زیادی که برای پیشرفت تبریز و آذربایجان و کلا همه شهرستانها به وجود می آورند اما مردم این شهرها خودشان برای خودشان همه چیز دارند .

خب چرا در تبریز زندگی نمی کنید ؟

اتفاقا حتما این فکر را دارم و دلم میخواهد در این شهر پر مهر و مهربانی باشم و در خانه ای محقر و کوچک اما در میان مردمی بزرگ و نجیب زندگی کنم .



۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن