تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820224713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جمهور استعفای فانی را پذیرفت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش به هیات رئیسه مجلس استعفای فانی توسط رئیس جمهور پذیرفته شده است.

به گزارش مهر، اکبر رنجبرزاده با اشاره به مکاتبه هیات رئیسه مجلس با وزارت آموزش و پرورش برای تعیین زمان دقیق برگزاری جلسه استیضاح گفت: قرار بود جلسه استیضاح فانی روز سه شنبه آینده برگزار شود.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس افزود: از وزارت آموزش و پرورش خواستیم رسما تاریخ برگزاری جلسه استیضاح ر اعلام کنند؛ وزارت آموزش و پرورش هم اعلام کرد جلسه استیضاح منتفی است.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش به هیات رئیسه مجلس استعفای فانی توسط رئیس جمهور پذیرفته شده است.

رنجبرزاده تصریح کرد: به گفته وزارت آموزش و پرورش، سیدمحمد بطحایی معاون وزیر آموزش و پرورش نیز بعنوان سرپرست این وزارت خانه تعیین شده است.



۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن